מישהו יכול להסביר את זה?(יש תמונות)

peperonni

New member
מישהו יכול להסביר את זה?(יש תמונות)

תמונות שצולמו מכפר סבא לפני כעשר דקות. הראשונה לכוון צפון מזרח, השניה לכיוון מזרח, שלישית לכיוון דרום מזרח ורביעית לדרום. מדרום וממערב שמים כחולים וממזרח עננים כבדים מישהו יכול להסביר איך זה קורה??
 

בועז ד

New member
איזה יופי ../images/Emo6.gif

תמונות מרהיבות מדובר בעננות גבוהה ובינונית בשילוב אבק רב המצוי באוויר(אובך) בועז
 

אור007

New member
כנ"ל בתל אביב

כל יום הזכרון הייתה עננות ופתאום עכשיו ממש לקראת יום העצמאות מתחיל להתבהר..
 
למעלה