מישהו יכול להמליץ לי על מוסך בי-ם?

NateTheGreat

New member
מישהו יכול להמליץ לי על מוסך בי-ם?

אני רוצה לקנות, אבל לבדוק לפני. מישהו מכיר מישהו אמין וזול? תודה (אמין!!)
 

NateTheGreat

New member
זה דחוף!! יש כבר אחד שנראה לי ואני

לא יודע לאן לקחת אותו לבדיקה! אנא! עיזרו לי! (אהוד...? :)
 

xfwind

New member
יש אחד "יוני" - אני מכיר אותו

כאדם הגון. (ולא בהקשר לאופנועים). בפורום 8 ממליצים עליו רבות. נסיון רב יש לו בודאות... נסה (יוני אופנועים, נמצא בתלפיות אם אני לא טועה)
 

NateTheGreat

New member
כמה עולה אצלו בדיקה?

ומישהו יכול גם לתת לי טל של חברה אמינה לעשות ביטוח...? תודה אנשים!
 

ixmix

New member
יוני אופנועים.

מהיכרות דרך המוסך - האיש - סרגל.
 
האיש כנראה אכן סרגל

רק חבל שהוא כמעט ולא מתעסק במכונאות, ועל שאר האנשים לא הייתי ממהר לקבוע שהם ישרים כסרגל. למרות זאת, יוני אופנועים זו אופציה סבירה וכן אמיר רדוץ ממוסך רמזור במרכז בליליוס. בהצלחה.
 

alfred

New member
סבירה. באין ציפור השיר גם התחת זמיר

גם אלפרד רחוק מאוד מלהלל את חבורת המיזנטרופים שם. ומכאן תצא הקריאה ליוני: שוב הביתה. לפני שיהיה מאוחר.
 

ebarak

New member
רמזור זה לא אופציה סבירה

סליחה על הנטייה ללכלך, אבל נסיון עבר גרם לי לחשוב שאמיר הנ"ל אנטיפת שלא שם זין על כלים בני 50 סמ"ק. אולי לכלים יותר גדולים קצת יותר אכפת לו אבל כבר לא נשארתי לבדוק. אני מטפל בדראג, ועד עכשיו הם בסדר.
 

ixmix

New member
אמיר מכונאי מעולה, אבל...

1. לדעתי ישנה השפעה סביבתית מזיקה על אמיר מכיוון הסוחר הממולח בעל הבית. 2. יש ויכוח על אישיותו המרנינה (או ההיפך) של אמיר. לא שזה משפיע על הטיפול, אבל זה משפיע על תחושת הלקוח הרבה פעמים. שירות במוסך כולל יותר מטיפול בכלי - סבר פנים ומינימום נחמדות (באמת שאני לא מצפה שיהיה חבר שלי, אבל "בוקר טוב" לא יזיק) ובעיקר הסבר ללקוח של הבעיות ושל מה צריך לעשות בכלי (לפני הטיפול) - כל אלה חלק משירות. ואם יש גם כוס קפה ותחושה שלא מרמים אותך - מה טוב. כל אלה לא ראיתי אצל רמזור (אבל זה אני, ואולי אחרים ראו). 3. מנסיוני אצלו - אם המחיר זול - הטיפול בהתאם; אם הטיפול טוב - המחיר יקר (ועדיין אני מציין כי יצאתי בתחושה לא טובה כמה פעמים). דראג?- בפעמים שנכנסתי היו בסדר בד"כ, ועדיין אני בתחושה טובה יותר אצל יוני, ומרגיש בידיים טובות אצל יואש.
 

yaircccc

New member
יקירי, תרשה לי לחלוק עליך.

לדעתי אמיר אדם יקר, ואיש מקצוע מעולה, תמיד עם חיוך על הפנים, למרות ההבעה הקשוחה לכאורה...
 

ebarak

New member
אני לא מדבר על הבעות פנים

אני מדבר על להכניס טייפון 50 לטיפול ולקבל אותו חזרה בלי טביעת אצבע על המנוע (שהיה מלא אבק). אני מדבר על בקשות "חריגות" של לסדר נזילת שמן מצינורית (כולה חיזוק של באנד) ותשובה בסוף היום של "אה..אה..לא היה לי זמן.." וכד' באמת אדם יקר..טיפול של 300 ש"ח בלי לעשות את העבודה זה יקר!
 

alfred

New member
ועכשיו, X יקר...

הבה ונשתעשע מעט . בוא ונפסח על הסעיף הראשוןועל האחרון ונתמקד, לפיכך, בשני. 2. יש ויכוח על אישיותו המרנינה (או ההיפך) של יואש. לא שזה משפיע על הטיפול, אבל זה משפיע על תחושת הלקוח הרבה פעמים. שירות במוסך כולל יותר מטיפול בכלי - סבר פנים ומינימום נחמדות (באמת שאני לא מצפה שיהיה חבר שלי, אבל "בוקר טוב" לא יזיק) ובעיקר הסבר ללקוח של הבעיות ושל מה צריך לעשות בכלי (לפני הטיפול) - כל אלה חלק משירות. ואם יש גם כוס קפה ותחושה שלא מרמים אותך - מה טוב. כל אלה לא ראיתי אצל יוני אופנועים (אבל זה אני, ואולי אחרים ראו). איך עכשיו? אלפרד חותם על כל מילה. ותאמין לאלפרד שהקפה אצל "יוני אופנועים" זו לא הבעיה החמורה שם. אלפרד היה מתמקד דווקא באינטגריטי של המכונאי המהולל. השורה התחתונה? אלפרד לא היה משאיר אצל יואש תלת אופן. את הקפה שישתו אחרים (אף שגונבה לאוזניו של אלפרד השמועה שעכשיו הזאטטום מכין שם את הקפה). תודה, אבל לא תודה.
 

ixmix

New member
אכן שעשוע...

אולם כמובן שניתן לאמר זאת על כל מוסך - ולכן ציינתי כי זאת שיעה אישית. אני מניח שיואש יכול להיות מאד לא נחמד (כמוני, אגב) ושמידת האמון שאני נותן בו רבה כי אני לא נתקלתי מעולם בכך שמסרתי כלי והוא לא טופל לשביעות רצוני המלאה, לעילא ולעילא. (שוב - הדברים ברמה אישית ומידע אישי ולא מתיימרים לשניה להיות אובייקטיביים).
 

alfred

New member
לא נחמד? על הזין של אלפרד נחמדות.

האיש משוכנע, כמו לא מעט מכונאים אחרים, שהשמש זורחת לו מהתחת, אבל לא על זה הדיון. למקרה שאלפרד לא הובן, האמת המקצועית אינה בדיוק נר לרגליו של יואש. האמן X יקירי, שקפה במוסכים כבר מזמן לא קונה את אלפרד. אלפרד לא סחבק של מכונאים ומעולם גם לא עניין אותו להיות. אלפרד מדבר על יושר מקצועי. אחר כך, אם בכלל, יש מה לדבר על קפה. יואש, למרבה הצער, נכשל הרבה הרבה לפני הקפה. מצד שני, יבושם לאיקס במוסך מאן-דהוא בו הוא בוחר לטפל. אלפרד פשוט טוען שמעידות כאלו רחוקות מלהיות חד פעמיות. במבחן בוזגלו יואש, כך נראה, נכשל.
 

ixmix

New member
לא מסכים.

אתה בוזגלו, אגב? כי לא הכירו אותי לרגע (ולדעתי יואש עדיין לא מכיר / יודע שיש לי קשר לפורום ומה זה בדיוק הפורום פה) - אז במבחן בוזגלו אצלי הוא עבר. ואני דיברתי על מקצועיות לצד אנושיות - ואכן אני מרוצה עד שלא אראה פאשלות (שראיתי אצל חלק מהאחרים לרוב). ניחא - נשאיר את זה כך...
 

lil001

New member
ג'וני אופנועים

בבית צפאפה, אחלה מוסך ואחלה בן אדם, אמין מאד.
 

NateTheGreat

New member
מזל...

פיסת המידע שג'וני המוסך מבית צפאפא הוא סטרייט, זה בדיוק מה שאני צריך לדעת בשביל בדיקה. p: תהיו רציניים, אני צריך לדעת בשביל יום ראשון.
 

ixmix

New member
אכן מזל.

כי היותו של המוסכניק עסוק בלהתחיל עם בחורות ולזיל עליהן ריר כאשר הוא צריך לטפל בכלי שלך - זה בדיוק מה שאתה צריך לדעת. כן, כן... והמלצות קיבלת לדעתי.
 
למעלה