מישהו יכול להזכיר לי מאיזו עונה

Darth Tomer

New member
מישהו יכול להזכיר לי מאיזו עונה

הפרק שבו נפגשים ג'רי ג'ורג' וקריימר על גבעה כשברקע ההר עם הכיתוב Hollywood? אחרי שקריימר נוסע לקליפורניה. ומה שם הפרק? זה דרך אגב אחד הרגעים החביבים עליי בסדרה, פתאום האווירה נהיית יותר רצינית ומרגיעה וזה מעניין לראות את שינוי האווירה הזה.
 

bart simpson75

New member
עד כמה שאני זוכר, שם הפרק זה the keys

זה טרילוגיה של 3 פרקים שמתחילה בפרק האחרון של העונה השלישית ונמשכת לרביעית. ואם אני לא טועה הסצינה הזאת הייתה בפרק האחרון, משהו כמו פרק 42 או 41, כשקריימר מחבק אותם בכוח...
 

bart simpson75

New member
נכון, the keys זה שם הפרק שסוגר את העונה

השלישית ופותח כביכול את הטרילוגיה של 3 הפרקים. The Trip זה השם של שני הפרקים שממשיכים אותו בתחילת העונה הרביעית, שם רואים את הסצינה שהוא ביקש.
 

Optimus_Prime

New member
חשבתי על זה

יצא לי לראות שוב אימג'ניישןלנד של סאות'פארק (עונה 11, פרק מבריק וגאוני) ואח"כ קראתי שבמקור הוא תוכנן לצאת כסרט. אם נניח היה יוצא לסיינפלד סרט (במהלך הסדרה) איזה "קו עלילה" אתם חושבים שהיה נכנס? נדמה לי שהיו לוקחים את THE PILOT הכפול מסוף עונה רביעית ומוסיפים לו עוד קצת בשר כדי להפוך את זה לסרט..
 

bart simpson75

New member
לדעתי, היה גדול אם היו ממשיכים את הקטע

שבו ג'רי וקרמר נוסעים לחפש את "אבא ואמא" שמכרו את הנעליים של ג'רי... משהו כמו ביוויס ובטהאד עושים את אמריקה והסרט של סאות'פארק בקנדה. ג'רי וקרמר מחפשים את הנעליים ועוברים הרפתקאות, איליין וג'ורג' בניו יורק, הדירה ריקה בד"כ וניומן מסתבך בצרות... נראה לי שסרט שלם במתכונת של פרק לא היה תופס ממש חזק, היה כדאי לצאת מהדירה ומהמקומות הקבועים.
 
למעלה