מישהו יודע מתי מתקיים ה"אוטומוטור"?

harabecw

New member
אם אתה הולך

תקרא לי, אולי נעשה "טיול" עם עוד כמה חברה לשם.
 

The Black Angel

New member
אני בטוח הולך לאוטומוטור!!!

מזמןןןן לא הייתי, האחרון היה 99 או 98 נדמה לי...מתישהוא במהלך הצבא, ואחר כך הייתי בטוח שביטלו את זה לכמה שנים בכלל...
 

harabecw

New member
גמני

הייתי פעם פעם ב-94 או 95 או 96, כבר אין לי מושג. מאז לא ראיתי אף איזכור לתערוכה חוץ מפעם אחת. אגב, מה עם קטלוג מוטו? הם הוציאו אחד של 95 ואחד של 97 ו....זהו. מישהו יודע על עוד? היו קטלוגים נפלאים, במיוחד ה-95 עם כל דגם שאתה יכול לחשוב עליו, כולל כאלה שנמכרים רק בשוק היפני וכו'.
 
בשנה שעברה ...

הלכתי לתערוכה, והיא היתה מאכזבת מאוד, חוץ מדגם קונספט אחד של פיג'ו , לא היה שם שום רכב מיוחד שאתה לא יכול לראות בסוכנויות הרכב ברחבי הארץ . ובקשר לאופנועים , לחלק מהחברות בכלל לא היה יצוג בתערוכה עד כמה שאני זוכר, הגיעו רק סוזוקי ובמוו, ושוב, לא משהו שאתה לא יכול לראות בסוכנויות האופנועים ... מופעי ההדגמה , לא היו אטרקציה גדולה כל כך , אלא אם כן אתה תתרגש מלראות את (יובל , לא זוכר את שם המשפחה שלו) נוהג בסובארו אימפרזה שלו ומבצע צלחות על מגרש החנייה וביד השנייה מנפנף לקהל, או לראות איך סובארו B4 מנצלת את הAWD שלה , שאותי ממש לא הרשים..
 

UrbanDK

New member
השנה (לפי מקורות פניימים בענף) יהיה

טוב. בחור שעובד בסוכנות פיאט הזכיר גם את המילה פרארי... אני אישית לא אבוא, אבל אני מאמין לבחור שאמר את זה, כך שאולי יש עתיד.
 

Planet X

New member
למה מה יש באוטומוטור ???../images/Emo31.gif

5 מכוניות אקזוטיות שכל שנה אני רואה אותן יורדות ממטוס CAL בנתב"ג ? שאר המכוניות שיש על הכביש ? האופנועים שרואים בסוכנויות ובכביש ? מחירי שתיה ואוכל(כשר לפסח-איכס)במחירים מופקעים ? כרטיס כניסה לתערוכה במחיר שחיטה ? פקקים בחניון ממול ? יש שם מקסימום בחורה בלבוש מינימלי באחד הדוחנים
 
למעלה