מישהו יודע מתי האינטאקטיב בדיגיטל יעבוד כבר ? אני במתב דיגיטל, אזור הגליל
ע עומר המאירי New member 18/7/01 #1 מישהו יודע מתי האינטאקטיב בדיגיטל יעבוד כבר ? אני במתב דיגיטל, אזור הגליל