מישהו יודע משהו לגבי הקובץ GMT.EXE? יש לי מערכת הפעלה win2k.אני רוצה ב Task manager שה GMT.EXE תופס לי המון זכרון וירטואלי 37,000k .הוא מאט לי את המחשב. מישהו יודע מה זה?