מישהו יודע משהו לגבי הקובץ GMT.EXE?

pokik01

New member
מישהו יודע משהו לגבי הקובץ GMT.EXE?

יש לי מערכת הפעלה win2k.אני רוצה ב Task manager שה GMT.EXE תופס לי המון זכרון וירטואלי 37,000k .הוא מאט לי את המחשב. מישהו יודע מה זה?
 

PcShredir

New member
קובץ ריגול , למחוק מייד !!

GMT.EXE זה קובץ ההפעלה של התוכנה GATOR .. תוכנת ריגול ידועה ! יש להריץ את התוכנה ADAWARE והיא תסיר את קובץ הריגול מהמחשב שלך..
 

יואב ח

New member
....באותו עניין

הכוונה היא לשם המדויק "gmt.exe"? כי יש לי ברשימה "gmt" בלי האקזה... זה לא הזה של השעון?
 

PcShredir

New member
כן זה השם המדוייק של הקובץ..

ולפי דעתי , הכי טוב זה להפעיל את ADAWARE .. אז אם התוכנה זיהתה את הקובץ כקובץ ריגול , היא תסיר אותו! ואם לא זיהתה אז כנראה זה הקובץ שאתה דיברת עליו !!
 
למעלה