מישהו יודע מה עושים נגד זאבים?

אברמוווביייייץץץץ...עשית לי ת'בוקר-

אם לא הייתי על אינטרנט סולולארי הייתה רואה בהודעה הזו לפחות חצי תריסר אייקונים שהיו מעידים על פרץ הצחוק שתקף אותי למקרא- "בשום פנים ואופן אל תספר לו איפה סבתא גרה. תאמין לי". ולארז- תמורת תשלום הולם אגיע לספורלנד עם הנשק הסודי - "סופה". ניתן לה שם 10 דקות של טיול (אין אצלה דבר כזה,הוא רק מחפשת...זה בגנים שלה) והזאבים/תנים או כל דבר אחר יעלמו ולא ישובו עוד.
 

ItsikH

Member
לא זאבים כלבים או תנים. בכל מקרה הדרך הבטוחה ביותר היא לעצור או לפחות להאט ולפנות לעבר התוקף. בד"כ הם מפחדים ממך יותר מאשר אתה מהם. אצלי זה עבד תמיד. ככל שתמהר לברוח תגרה אותם לרדוף אחריך. יש גם הטריק הידוע - מים מהבקבוק, ואפשר גם להשיג תרסיס, אף אחד מהם לא ניסיתי. אם כבר לפחד אז מהכלבים ה"עשירים", בשכונות המבוססות, הם פחות "עושים חשבון".
 
הווו..בזהירות עם עצות כאלו

יש בסיס לתאוריה של "כלב תמיד יפחד מבנאדם יותר מאשר האדם מהכלב" אבל לא כדאי לבחון אותה. במקרים שהכלבים מריחים פחד מינמאלי (והם מריחים אותו מהצד השני של הקוטב) הם יתקפו ללא רחם. אצל כלב אין חצי נשיכה או שני שליש תקיפה. כלב שתוקף עוד זאת על מנת להכניע את המותקף. הכנעה, במושגים של כלב, מושגת רק כשמותקף משותק. לא לנסות פייסנות. כלבים רעבים (וכלב שרודף אחרי רוכב אופניים בסופרלנד רעב גם אם הוא זאב, תן או חתול במגפיים המחופש לכלב רועים בדואי) לא מכירים את שולחן המשא ומתן ואם לא יודעים כיצד לבצע זאת מחווה (מצד המותקף) יכולה להתפרש כאיום (מצד התוקף).
 

ohari

New member
אתה בטוח שאלו זאבים??

זאב כמו כל חיית בר היא מאוד פחדנית מבני אדם ומאחר ובני אדם הם יצורים גדולים מכוערים ומפחידים ולא בדיוק מהווים את הטרף הטבעי של זאבים לא רק שאין סיכוי שהם ירדפו אחריהם אלא להיפך, הם יברחו כמה שיותר רחוק. זאב יתקרב לבני אדם רק אם הוא חולה בכלבת, וזה די נדיר, מרבית מקרי הכלבת מתגלים אצל שועלים ותנים. ניחוש שלי - רדף אחריך כלב רועים כלשהו, רועה גרמני או רועה בלגי או כלב כנעני, הם מזכירים בצורה שלהם זאב והם הכלביים היחידים שירדפו אחרי בעל חיים כל כך גדול (ולא על מנת לטרוף). או שאולי באמת רדף אחריך זאב נגוע בכלבת אבל הסיכוי שזה יקרה הוא כל כך נמוך שבמקומך הייתי רץ למלא טופס לוטו.
 

eikey

New member
סביר להניח זה היה כלב

ואז הדרך הפשוטה ביותר להמנע בתקלים מיותרים היא להאט ולהסתכל אליו, ברגע שתברח הוא ירדוף אחריך, ברגע שתאט ותסתכל עליו הוא ישמור מרחק. אל תנסה את כל התרסיסים הללו, מה יקרה עם תתיז בניגוד לכיוון הרוח?
 

Infin1ty

New member
תגובה לכולם

יכול להיות שבאמת אולי זה לא היה זאב ויכול להיות שהיה תן. מקווה שהיום שאני אעבור באימון אני לא אצטרך לזהות את הדבר הזה (מה שזה לא היה). הבעיה היחידה היא שמידי פעם הדברים האלו מסתובבים בצמד של 5 ביחד וזה כבר נהיה מפחיד. אולי הדרך היחידה זה לסחוב משהו בכיס למקרה חרום (אבן, מחק??, חתיכת קרבון
?) טוב, תודה לכולם, אולי אני אצליח לצלם אותם מתישהו..
 

Infin1ty

New member
כן, 5 ביחד

לא אתמול, אבל לפני כמה שבועות , 5 ביחד עמדו על הדיונות בצד הכביש.
 

maymay18

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo24.gif

מה שלא הבינו בפעם הראשונה אולי יקלטו ברמז השני
(צחוק מרפא... במיוחד אנשים ששוכבים חולים .... {כמוני} אז תמשיכו הרבה יותר נחמד לקרוא את זה מאשר מלחמות יבואנים )
 
הו, וזה מזכיר לי את הרס"ר שאמר פעם

"אתם שלושתכם, צמד-חמד" (נא לקרוא בטון מאיים ובשפם דרוך).
 

טיראן מ

New member
חחח ... "וחוץ מזה" ...

"אתם שניכם, תחכו לי ליד המשרד שלי בשלשות ובדום מתוח !!".
 
והרס"ר שלי היה אומר :

תציירו לי ברחבת הדגל שתי עיגולים: אחד גדול - 360 מעלות ואחד קטן - 180 מעלות.
 

natyh

New member
את הכלב מעצבן

רעש על קולי כלומר כזה שאתה לא שומע מסיבובי הפידלים . זה היה כלב לא זאב , זאב תמיד יברח מאנשים ! עצירה במקום והכלב יעזוב אותך . אל תחזור לרכב , תלך משם בשקט , זה הכל . היה שירשור כזה פעם בפורום אופניים לפני שנתיים אלונה הסבירה יעקב ניסה וזה עבד . נתי
 

shiri 80

New member
אלונה בזמנו הציעה לקרוא לכלב

ואפילו לנסות להתחבב עליו (מדובר היה בפורום טיולים שבניגוד לעוש יהחימום למיניהם בחמישים קמ מרשים לעצמםן לעצור ולהנות מהטבע ) נראה לי שאם הוא יעצור ליד הצד של חמשת הזאבים זה לא ייגמר בטוב ואם אלונה רואה את ההצעות של האיזוסטאר בעיניים מחר תפתח סדנה של איך להתייחס בכבוד לבעלי חיים . וולדרום בכלביה ...
 

Infin1ty

New member
ייתכן שגם הראש מהקראנק שלי

שאני חייב לסדר אותו כבר לא עזר.. היום עברתי שם בדרך ולא ראיתי כלום בשעות היום.., בשעות הערב שחזרתי כבר מהרכיבה (עכשיו) לא העזתי לעבור במקום, נסעתי בכביש עוקף על המדרכה.
 
למעלה