מישהו יודע מה זה תפוז ON

Noam S

New member
קודם כל כותבים "מושג" ולא מוסג.

תפוזון מראה לך מי מחובר באותו הרגע לפורום. אבל זה לא ממש עוזר אם אותו בנאדם מחובר אבל סגר את החלון של התפוזון...
 

Noam S

New member
המממ, זה מראה מי מחובר

(או יותר נכון מי גם מחובר ושגם החלון של התפוזון נשאר פתוח אצלו) ו... את יכולה לצ'וטט עם כל מי שמחובר... זהו. רות סוף.
 

Noam S

New member
תבואי כל יום ../images/Emo6.gif

פתוח בין 10 בבוקר לחצות. לא כולל חגים.
 
למעלה