מישהו יודע מה זה תפוז ON זה נמצא באתר .אבל אין לי מוסג מה זה
N Noam S New member 24/4/04 #2 קודם כל כותבים "מושג" ולא מוסג. תפוזון מראה לך מי מחובר באותו הרגע לפורום. אבל זה לא ממש עוזר אם אותו בנאדם מחובר אבל סגר את החלון של התפוזון...
קודם כל כותבים "מושג" ולא מוסג. תפוזון מראה לך מי מחובר באותו הרגע לפורום. אבל זה לא ממש עוזר אם אותו בנאדם מחובר אבל סגר את החלון של התפוזון...
N Noam S New member 24/4/04 #4 המממ, זה מראה מי מחובר (או יותר נכון מי גם מחובר ושגם החלון של התפוזון נשאר פתוח אצלו) ו... את יכולה לצ'וטט עם כל מי שמחובר... זהו. רות סוף.
המממ, זה מראה מי מחובר (או יותר נכון מי גם מחובר ושגם החלון של התפוזון נשאר פתוח אצלו) ו... את יכולה לצ'וטט עם כל מי שמחובר... זהו. רות סוף.
N Noam S New member 24/4/04 #6 תבואי כל יום ../images/Emo6.gif פתוח בין 10 בבוקר לחצות. לא כולל חגים.