מישהו יודע מהו היקף הצמיג הקדמי

איתן כ.

New member
מישהו יודע מהו היקף הצמיג הקדמי

באופני גארי פישר Tassajara ? מידת הצמיג היא 26-1.95 ובבדיקה שעשיתי בגילגול האופניים על הרצפה יצא 2050 מ"מ. הורדתי 4 מ"מ בשביל שקיעת הצמיג והזנתי 2046 לשעון (polar S720 עם ספידומטר). בטיול אתמול יצא שבמדידות בספידומטרים של כולם הקילומטרז' היה גבוה יותר מאשר אצלי. היתכן שטעיתי במדידה? יתכן שהספידומטר שבשעון של polar לא אמין?
 

דלון

New member
לי יצא 2100 ס"מ בשוגר 3+

ואמל כולנו המדידות זהות. מה שמפתיע עוד יותר, מכיוון שלכאורה אצלך הספידומטר אמור להראות אפילו יותר ק"מ (אני בעל polar s720i גם כן..). אולי תנסה למדוד שוב..
 

srobi

New member
היכן היה ה- POLAR

האם השעון היה על היד או מוצמד לכידון? אם השעון מורכב על היד, יש מצבים שהשידור מהגלגל לא מתקבל והשעון מפספס מרחק. כל זה לפי תשובה שקבלתי מאתר של POLAR רובי
 

eliavt

New member
אצלי יצא 2080 וזה מה שהכנסתי

והמדידיות יצאו מדיוקות (גם בבדיקה במסלול המסומן בפארק הירקון). בהצלחה אליאב
 

catcycle

New member
הקף גלגל כביש

לצמיג 700x23c ההקף הוא 2096 מילימטר. לטבלה המכילה הקפים למגוון צמיגים (כביש והרים) ראו כאן.
 

eliavt

New member
אני לא יודע מה הכוונה בגלגל...

כביש רגיל אבל השיטה הכי טובה היא פשוט למדוד. סמן קו ברור על הריצפה - סמן נקודה ברורה על הגלגל (כדי שתוכל לזהות בקלות סיבוב מלא - אני משתמש בונטיל של הפנימית) סובב את הגלגל סיבוב מלא אחד על הריצפה - ואז מדוד את המרחק. את הנתון שקיבלת הזן לפולאר. בהצלחה אליאב
 
השיטה הכי מדוייקת! אבל מומלץ גם

לשבת על האופניים, כדי שיהיה גם את המשקל שלך כמו ברכיבה.
 

איתן כ.

New member
../images/Emo51.gif עוד שאלות לבעלי POLAR עם

ספידומטר: 1. במהלך הרכיבה השעון איבד את הדופק שלי והראה 00 . כל הניסיונות להצמיד את החזה לשעון לא הועילו והייתי צריך לאפס ולהתחיל מחדש. 2. במנוחה ארוכה הנתונים של הזמן והקלוריות התאפסו ורק נתוני הקילומטרז' נשארו. איך מונעים את האיפוס הזה? 3. איך מאפסים את הקילומטרז'? לפי הספר של השעון, צריך לחיצה ארוכה על כפתור האור. בפועל זה לא כל כך עובד. 4. כאמור, יש לי S720I.האם יש עוד פונקציות שימושיות לרוכבי אופני הרים, חוץ ממהירות, דופק, קלוריות ומרחק? אני לא רואה סיבה לקנות חיישן למד סיבובי פדלים, אבל אולי למישהו יש רעיון לעוד נתונים שימושיים. 5. האם מד הגובה אמין? (בהנחה שאני אלך לשפת הים ואכייל אותו על גובה 0).
 

zoro5

New member
גם אני נתקלתי בבעיה שהמד דופק התאפס

ל-00 , בתחילת אימון, חבר הציע לי להרתיב את רצועת החזה וזה עבד. היום כשאני לובש את הרצועה, זה כבר אנסטינקט אני מעביר לק ולובש, וזה עובד, בדוק !!! בהצלחה ניר
 

ofirba

New member
בעניין הפולאר

פתרון מצוין לבעיה הזאת הוא למרוח ג'ל לשיער על בסיס מים על הרצועה, הג'ל בניגוד למים לא מתייבש מהר ומחזיק טוב יותר בעיקר בחורף כאשר לא מזיעים יותר מדי.
 

IlanShacham

New member
על היקפי צמיגים ושגיאות מצטברות

שים לב שגם אם הזנת ערך לא מספיק מדויק, עם שגיאה "ענקית" של 2 ס"מ (לפי טבלת המידות שקושרה כאן ההבדל בין היקפי גלגל 1.9 ל 2.35 הוא פחות מ 4 ס"מ), השגיאה המצטברת תהיה של כ ק"מ אחד על פני 100 ק"מ רכיבה, כלומר אם רכבת עם חבריך 30 ק"מ ההבדל בין הספידומטרים צריך להיות לכל היותר 300 מ'. בד"כ ההבדל הוא יותר ולכן סביר להניח שיש איזשהי טעות במדידה, או שסתם אנשים עושים כמה מטרים הלוך ושוב בזמן עצירה וגורמים לשוני.
 

איתן כ.

New member
אני חושב שאני אסע לטיילת, היכן

שהעיריה התקינה אבני דרך במרחק של ק"מ אחד זה מזה ואבדוק את אחוזי הסטיה. לפי אחוזי הסטיה אני אתקן את הנתון של היקף הגלגל.
 
למעלה