מישהו יודע למה לקו 137 אין תחנה בז'בוטינסקי?

  • פותח הנושא cwen
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
מישהו יודע למה לקו 137 אין תחנה בז'בוטינסקי?

מישהו יודע למה לקו 137 אין תחנה בז'בוטינסקי?
אז אתמול יצאתי מהעבודה לכיוון תל השומר בנסיון לתפוס את 244 מהקניון, אבל כשהגעתי לתחנה בדיוק הגיע אליה גם 137 לכיוון יהוד, אז עליתי עליו מיד ורק אז התחלתי לבדוק איך ממשיכים ממנו לתל השומר.
שקלתי לרדת בקניון אבל ממילא פספסתי את 244 בשלוש דקות אז נשארתי עליו. (ואחר כך ראיתי מהגשר את העומס בגהה ושמחתי שנשארתי עליו. לפחות עד שזחלנו בז'בוטינסקי).

אז על האוטובוס ניסיתי לברר איפה יהיה הכי טוב להחליף וגיליתי שיש לו תחנה אחת במרטין גהל למטה קרוב לפארק אזורים, והתחנה הבאה שלו היא כבר ברבין רחוק רחוק מז'בוטינסקי. למה אין לו תחנה בז'בוטינסקי עצמו או לפחות קרוב אליו? למה לשלול מאנשים את האפשרות לעלות על האוטובוס בציר הזה או להגיע לציר הזה איתו? הוא לא כזה מפוצץ באנשים שמפחדים לפגוע בנוסעים ליהוד. הוא גם ככה עובר שם, והוא זוחל בז'בוטינסקי, אז זה אפילו לא ממש יעכב אותו. וזה לא שיש המון אוטובוסים אחרים מעתידים לפתח תקווה. כולו יש 366 כל חצי שעה, והוא נגמר בשבע, וחצי שעה אחרי זה יש עוד 137.

וגם אין אוטובוסים סופר תדירים בתחנות שלו במרטין גהל וברבין שאפשר לומר שישתמשו בהם כדי להגיע לז'בוטינסקי. מה הקטע? מישהו יודע? למה לא לאפשר לאנשים יותר גמישות?

וסתם אם מעניין מישהו לדעת איך בסוף הגעתי, אז לפי לוח הזמנים הייתי צריכה להספיק בדיוק להחליף לקו 87 ברבין, אבל זחלנו בז'בוטינסקי כל כך לאט שכמעט יכולתי להספיק בדיוק לאוטובוס הבא שאחרי 40 דקות. אבל בכל זאת הגענו לתחנה 20 דקות לפניו (לפי הזמן הרשמי), ואז הנהג החביב להפליא של 137 הציע שאני אמשיך איתו עד קרית אונו לרחוב וולך ושם יש 55 או 1 לבית החולים.
הגיע לי 55 תוך שתי דקות והוריד אותי ליד השער, ומשם זה חמש דקות ברגל למגדל האשפוז. יצא מעולה. יותר עדיף מלהתייבש באמצע שום מקום ל 87.
 
נכון מאוד. התשובה שתקבלי אם תשאלי

מישהו יודע למה לקו 137 אין תחנה בז'בוטינסקי?
אז אתמול יצאתי מהעבודה לכיוון תל השומר בנסיון לתפוס את 244 מהקניון, אבל כשהגעתי לתחנה בדיוק הגיע אליה גם 137 לכיוון יהוד, אז עליתי עליו מיד ורק אז התחלתי לבדוק איך ממשיכים ממנו לתל השומר.
שקלתי לרדת בקניון אבל ממילא פספסתי את 244 בשלוש דקות אז נשארתי עליו. (ואחר כך ראיתי מהגשר את העומס בגהה ושמחתי שנשארתי עליו. לפחות עד שזחלנו בז'בוטינסקי).

אז על האוטובוס ניסיתי לברר איפה יהיה הכי טוב להחליף וגיליתי שיש לו תחנה אחת במרטין גהל למטה קרוב לפארק אזורים, והתחנה הבאה שלו היא כבר ברבין רחוק רחוק מז'בוטינסקי. למה אין לו תחנה בז'בוטינסקי עצמו או לפחות קרוב אליו? למה לשלול מאנשים את האפשרות לעלות על האוטובוס בציר הזה או להגיע לציר הזה איתו? הוא לא כזה מפוצץ באנשים שמפחדים לפגוע בנוסעים ליהוד. הוא גם ככה עובר שם, והוא זוחל בז'בוטינסקי, אז זה אפילו לא ממש יעכב אותו. וזה לא שיש המון אוטובוסים אחרים מעתידים לפתח תקווה. כולו יש 366 כל חצי שעה, והוא נגמר בשבע, וחצי שעה אחרי זה יש עוד 137.

וגם אין אוטובוסים סופר תדירים בתחנות שלו במרטין גהל וברבין שאפשר לומר שישתמשו בהם כדי להגיע לז'בוטינסקי. מה הקטע? מישהו יודע? למה לא לאפשר לאנשים יותר גמישות?

וסתם אם מעניין מישהו לדעת איך בסוף הגעתי, אז לפי לוח הזמנים הייתי צריכה להספיק בדיוק להחליף לקו 87 ברבין, אבל זחלנו בז'בוטינסקי כל כך לאט שכמעט יכולתי להספיק בדיוק לאוטובוס הבא שאחרי 40 דקות. אבל בכל זאת הגענו לתחנה 20 דקות לפניו (לפי הזמן הרשמי), ואז הנהג החביב להפליא של 137 הציע שאני אמשיך איתו עד קרית אונו לרחוב וולך ושם יש 55 או 1 לבית החולים.
הגיע לי 55 תוך שתי דקות והוריד אותי ליד השער, ומשם זה חמש דקות ברגל למגדל האשפוז. יצא מעולה. יותר עדיף מלהתייבש באמצע שום מקום ל 87.
נכון מאוד. התשובה שתקבלי אם תשאלי
את הרשויות היא שאין לו מפרץ עצירה. לכך 3 פתרונות:
יש מפרץ מיד כשפונה ימינה לרבין. אפשר לעשות לו שם תחנה וגם ל87.
אפשר גם בלי מפרץ בנתיב בימני עם עמוד תחנה בלבד. למשל כשפונה שמאלה מהיצירה לזבוטינסקי יש אדום לנוסעים ישר בזבוטינסקי ולכן אם יעצור ל5 שניות לא יקרה כלום
הפתרון השלישי, לשנות את מסלולו כך שבמקום לנסוע על היצירה הפקוק ייכנס ממשה דיין שתמיד פנוי וכך גם יהיו לו תחנות בקרית אריה וליד זבוטינסקי וגם לא יעמוד ברמזור הקצר והפקוק של היצירה. המלצה זו גם כדאית ל366
 

cwen

New member
אין מפרץ. באמת.

נכון מאוד. התשובה שתקבלי אם תשאלי
את הרשויות היא שאין לו מפרץ עצירה. לכך 3 פתרונות:
יש מפרץ מיד כשפונה ימינה לרבין. אפשר לעשות לו שם תחנה וגם ל87.
אפשר גם בלי מפרץ בנתיב בימני עם עמוד תחנה בלבד. למשל כשפונה שמאלה מהיצירה לזבוטינסקי יש אדום לנוסעים ישר בזבוטינסקי ולכן אם יעצור ל5 שניות לא יקרה כלום
הפתרון השלישי, לשנות את מסלולו כך שבמקום לנסוע על היצירה הפקוק ייכנס ממשה דיין שתמיד פנוי וכך גם יהיו לו תחנות בקרית אריה וליד זבוטינסקי וגם לא יעמוד ברמזור הקצר והפקוק של היצירה. המלצה זו גם כדאית ל366
אין מפרץ. באמת.
לא הפריע להם לשים תחנה צמוד לאושר עד ל 366, 137 ו 244 בפניה שמאלה ממבצע קדש. אין מפרץ עצירה, אז האוטובוס עומד בנתיב השתלבות מהפניה ימינה שם, והם אפילו לא טרחו לשים כמה מרצפות באיזור התחנה איפה שיש גינון בין המדרכה לכביש כדי שהנוסעים לא יצטרכו לדלג מעל הערוגה כדי להגיע לאוטובוס.
ותמיד יש נוסעים בתחנה הזו.
 
לי יש שאלה אחרת:

מישהו יודע למה לקו 137 אין תחנה בז'בוטינסקי?
אז אתמול יצאתי מהעבודה לכיוון תל השומר בנסיון לתפוס את 244 מהקניון, אבל כשהגעתי לתחנה בדיוק הגיע אליה גם 137 לכיוון יהוד, אז עליתי עליו מיד ורק אז התחלתי לבדוק איך ממשיכים ממנו לתל השומר.
שקלתי לרדת בקניון אבל ממילא פספסתי את 244 בשלוש דקות אז נשארתי עליו. (ואחר כך ראיתי מהגשר את העומס בגהה ושמחתי שנשארתי עליו. לפחות עד שזחלנו בז'בוטינסקי).

אז על האוטובוס ניסיתי לברר איפה יהיה הכי טוב להחליף וגיליתי שיש לו תחנה אחת במרטין גהל למטה קרוב לפארק אזורים, והתחנה הבאה שלו היא כבר ברבין רחוק רחוק מז'בוטינסקי. למה אין לו תחנה בז'בוטינסקי עצמו או לפחות קרוב אליו? למה לשלול מאנשים את האפשרות לעלות על האוטובוס בציר הזה או להגיע לציר הזה איתו? הוא לא כזה מפוצץ באנשים שמפחדים לפגוע בנוסעים ליהוד. הוא גם ככה עובר שם, והוא זוחל בז'בוטינסקי, אז זה אפילו לא ממש יעכב אותו. וזה לא שיש המון אוטובוסים אחרים מעתידים לפתח תקווה. כולו יש 366 כל חצי שעה, והוא נגמר בשבע, וחצי שעה אחרי זה יש עוד 137.

וגם אין אוטובוסים סופר תדירים בתחנות שלו במרטין גהל וברבין שאפשר לומר שישתמשו בהם כדי להגיע לז'בוטינסקי. מה הקטע? מישהו יודע? למה לא לאפשר לאנשים יותר גמישות?

וסתם אם מעניין מישהו לדעת איך בסוף הגעתי, אז לפי לוח הזמנים הייתי צריכה להספיק בדיוק להחליף לקו 87 ברבין, אבל זחלנו בז'בוטינסקי כל כך לאט שכמעט יכולתי להספיק בדיוק לאוטובוס הבא שאחרי 40 דקות. אבל בכל זאת הגענו לתחנה 20 דקות לפניו (לפי הזמן הרשמי), ואז הנהג החביב להפליא של 137 הציע שאני אמשיך איתו עד קרית אונו לרחוב וולך ושם יש 55 או 1 לבית החולים.
הגיע לי 55 תוך שתי דקות והוריד אותי ליד השער, ומשם זה חמש דקות ברגל למגדל האשפוז. יצא מעולה. יותר עדיף מלהתייבש באמצע שום מקום ל 87.
לי יש שאלה אחרת:
מישהו יודע למה קו 137 נוסע בכלל דרך ז'בוטינסקי?
למה הוא לא נוסע באם המושבות עד רחוב השפלה, משה דיין והמשך ישר לדרך רבין?
כי בפתח תקוה אין תכנון תחבורה והכל טלאי על טלאי.

MisterK זיהה את מחלת התמחת"ת, אבל יש מחלה לא פחות קשה - מחלת קידוש ז'בוטינסקי (על קטעיו השונים).
במקום ליצור מעקפים לז'בוטינסקי מעמיסים אותו עם עוד ועוד קווים.
 

cwen

New member
זה מתבקש

לי יש שאלה אחרת:
מישהו יודע למה קו 137 נוסע בכלל דרך ז'בוטינסקי?
למה הוא לא נוסע באם המושבות עד רחוב השפלה, משה דיין והמשך ישר לדרך רבין?
כי בפתח תקוה אין תכנון תחבורה והכל טלאי על טלאי.

MisterK זיהה את מחלת התמחת"ת, אבל יש מחלה לא פחות קשה - מחלת קידוש ז'בוטינסקי (על קטעיו השונים).
במקום ליצור מעקפים לז'בוטינסקי מעמיסים אותו עם עוד ועוד קווים.
זה מתבקש
ככה הוא היה יכול לשרת יותר אנשים. זה בייחוד אבסורדי כי אין לו שום עצירה בז'בוטינסקי או קרוב לשם, כך שאפילו להחליף ממנו יהיה לא נוח.

אולי כשאני אכתוב לבחור ההוא שאולי הציע על סינכרון שעות היציאה אני אוסיף כמה מלים על 137. קו עם פוטנציאל גדול ותכנון לקוי.
 
רק שהמסלול שאני הצעתי לא אפשרי כיום, כי

זה מתבקש
ככה הוא היה יכול לשרת יותר אנשים. זה בייחוד אבסורדי כי אין לו שום עצירה בז'בוטינסקי או קרוב לשם, כך שאפילו להחליף ממנו יהיה לא נוח.

אולי כשאני אכתוב לבחור ההוא שאולי הציע על סינכרון שעות היציאה אני אוסיף כמה מלים על 137. קו עם פוטנציאל גדול ותכנון לקוי.
רק שהמסלול שאני הצעתי לא אפשרי כיום, כי
אף אחד לא דאג להרחיב את רחוב השפלה ולאפשר נסיעה ישר רציפה בין משה דיין לדרך רבין (ובהקשר לצומת משה דיין - רבין - ז'בוטינסקי, איך לא, שוב נת"ע מעורבת...).
במקום לעשות שם הפרדה מפלסית (כפי שעשו בצומת ז'בוטינסקי-קפלן) ולאפשר נסיעה ישר בין משה דיין לדרך רבין (הפרדה מפלסית שאגב הייתה גם עוזרת לפתרון חלק מהבעיות הבטיחותיות במת"צ), מונעים את הנסיעה ישר.
וכך כששינו את המסלול של 137, לא היו יצירתיים והכניסו אותו לז'בוטינסקי ולרחוב היצירה.
 

cwen

New member
ואם אתה מגיע עד בזל

רק שהמסלול שאני הצעתי לא אפשרי כיום, כי
אף אחד לא דאג להרחיב את רחוב השפלה ולאפשר נסיעה ישר רציפה בין משה דיין לדרך רבין (ובהקשר לצומת משה דיין - רבין - ז'בוטינסקי, איך לא, שוב נת"ע מעורבת...).
במקום לעשות שם הפרדה מפלסית (כפי שעשו בצומת ז'בוטינסקי-קפלן) ולאפשר נסיעה ישר בין משה דיין לדרך רבין (הפרדה מפלסית שאגב הייתה גם עוזרת לפתרון חלק מהבעיות הבטיחותיות במת"צ), מונעים את הנסיעה ישר.
וכך כששינו את המסלול של 137, לא היו יצירתיים והכניסו אותו לז'בוטינסקי ולרחוב היצירה.
ואם אתה מגיע עד בזל
ואז פונה שם ימינה ואז שמאלה לרבין?
יש שם פניה שמאלה?
 
מז'בוטינסקי יש פניה שמאלה לרבין

ואם אתה מגיע עד בזל
ואז פונה שם ימינה ואז שמאלה לרבין?
יש שם פניה שמאלה?
מז'בוטינסקי יש פניה שמאלה לרבין
אבל רחוב בזל ובמיוחד הדרך ממנו לז'בוטינסקי (דרך הקניון) לא ממש מתאימה לקווי אוטובוס.
אם כבר אז אפשר ליסוע באם המושבות עד זבולון המר ולהמשיך לדרך הרב מלכה עד ז'בוטינסקי ואז לחזור מערבה ולפנות שמאלה ברבין, אבל זה קצת סיבוב.
אם היו רואים בדרך משה דיין וברחוב השפלה המשך ישיר של דרך רבין וקטע המקשר בין דרך רבין לדרך אם המושבות (ודרך חלופית לדרך מלכה ולזבולון המר), כפי שהיו צריכים לראות, אז התכנון היה מתאים להצעה שלי. זה גם היה מפחית את העומס בצומת המר-אם המושבות בשעות השיא.
אבל כפי שכתבתי, בפתח תקוה אין תכנון. הכל טלאי על טלאי.
 
אפשר גם ימינה ממשה דיין לזבוטינסקי

ואם אתה מגיע עד בזל
ואז פונה שם ימינה ואז שמאלה לרבין?
יש שם פניה שמאלה?
אפשר גם ימינה ממשה דיין לזבוטינסקי
ומשם שמאלה לסיבים. גם ככה יש נהג אחד של 137 שנכנס קבוע דרך הסיבים
 
בירושלים קווים עברו בעבר בהרצל-יפו

לי יש שאלה אחרת:
מישהו יודע למה קו 137 נוסע בכלל דרך ז'בוטינסקי?
למה הוא לא נוסע באם המושבות עד רחוב השפלה, משה דיין והמשך ישר לדרך רבין?
כי בפתח תקוה אין תכנון תחבורה והכל טלאי על טלאי.

MisterK זיהה את מחלת התמחת"ת, אבל יש מחלה לא פחות קשה - מחלת קידוש ז'בוטינסקי (על קטעיו השונים).
במקום ליצור מעקפים לז'בוטינסקי מעמיסים אותו עם עוד ועוד קווים.
בירושלים קווים עברו בעבר בהרצל-יפו
תופעה דומה. רק עכשו בעקבות\במקביל הרקלת הוסיפו קווים שעוברים גם בצירים אחרים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה