מישהו יודע למה אין ליגה השבת?

hanaorb9999

New member
מישהו יודע למה אין ליגה השבת?

הרי הנבחרת משחקת רק ביום רביעי אז מה מונע מההתאחדות לעשות מחזור ליגה השבת כמו בשאר החלקים של אירופה? השחקנים הישראלים עד כדי מפונקים שקשה להם לשחק שבת רביעי שבת?
 

משה32

New member
אף פעם אין ליגה לפני משחק נבחרת

זה כדי לא לפגוע בהכנות של הנבחרת ולמנוע פצועים
 

hanaorb9999

New member
ובשאר אירופה השחקנים מחוסנים נגד פצ

יאות? אני חושב שהאימון הכי טוב לשחקן כדורגל זה משחק אמיתי. לא היה קורה כלום אם היה אימוני נבחרת שני-רביעי חמישי עד שבת הקשחקנים עם הקבוצות ועוד מחזור ליגה בשבת ואז נבחרת. לדעתי הסיבה שקבוצות לא מצליחות השנה להתייצב זה שלהוציא זה שאין שבשולה חודשים של ליגה שיחקו 8 משחקים.רוב הקבוצות עושות אצלנו 3-4 משחקים רשמיים בחודש קשה מאד לקבוצה להכנס לכושר עם כמות כזאת של משחקים.
 

GeorgeChip

New member
זה מחזור מאוד קטן,

יש רק 7 משחקים, והמשחק שלנו עם קרואטיה זה המשחק הכי מרכזי במחזור. יש את גרמניה ופורטוגל שמשחקות והליגות שלהם ממשיכות, אבל שניהם משחקות נגד נבחרות חלשות.
 

hanaorb9999

New member
נצל"ש, יש שמוע ששוקלים לבטל תגביע

המיותר הזה, ולעשות ליגת מילואים במקום. צעד מבורח לאור העובדה שהגביע הזה נועד בשנים האחרונות לניקוז אדומים/צהובים ושום קבוצה לא מתייחסת אליו ברצינות (למרות שהם מחוייבים בחוזה לשחק עם ההרכבים הכי חזקים שיש להם). מצידי שיתנו את הגביע הזה מתנה פרדה לאיצ'ה הוא ממש לא מעניין אותי. לדעתי פשוט היה צריך לשחק ליגה בשבת וזהו. זה עדיף בהרבה על עוד אימון של קשטן.
 

יואב ק.

New member
היתה ליגת מילואים וגם היא היתה

בדיחה, אין לקבוצות סגלים מספיק גדולים בשביל שתהיה ליגת מילואים.
 
תספר את זה לאבי אבגי, אלירן דנין,

יואב זיו, תומר בן יוסף, אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי וכריסטיאן פביאני ונארה איך הם יגיבו
 

יואב ק.

New member
הכל טוב ויפה

אבל בית"ר היא הקבוצה היחידה שמחזיקה בסגל רחב בלי סיבה ממשית וליגת המילואים יכולה לעזור לה. למה שמת את בן יוסף שם? הבן אדם יחזור להרכב בשבוע הבא, הוא לא שיחק בגלל שלא היה כשיר.
 
שלום ליוסי מזרחי...

מנין המידע המודיעיני שהוא יחזור להרכב?מה זו, קרוסלה? זו הגנה וצריך לייצב אותה ואי אפשר להחליף בלם כל משחק. צריך להכניס להרכב באופן קבוע את בנאדו ובן יוסף וזהו
 

GeorgeChip

New member
צריף פרס כספי רציני שם,

או מקום באירופה אפילו אינטרטוטו, כדי שהקבוצות יתייחסו ברצינות. כרגע משלמים מיליון שקל למנצחת. את הקבוצות הגדולות מיליון שקל לא מעניין, וזה לא מזיז לתקציב שלהם, והקבוצות הקטנות יודעות שאין להם סיבה לקחת את המפעל ברצינות, כי הגדולות גם אם הקבוצה השנייה שלהם מנצחת אותם.
 

hanaorb9999

New member
לא, פשוט צריך לשנות את השיטה של המפ

על הזה או אפילו לבטל לגמרי. לעשות טורניר כמו בגרמניה בין 6 הראשונות עם פרס כספי, שאת המכירות כרטיסים מחלקים בין כל קבוצות ליגת נעל שווה בשווה. הטורניר יכול להיות קדם עונה מצידי שישאר תחת השם גביע הטוטו ולא גביע הליגה או משהו כזה.
 
למעלה