תשאל גם כאןמישהו יודע באיזה סימולטור רכבת ישרא
ישראל משתמשת ללימוד נהגים?? נתקלתי לאחרונה בדף באתר ר"י, על הכוונה לבנות סימולטור חדש. מישהו יודע על כך? אפשר להשיג איפשהו את הסימולטור?
וואוו,מישהו יודע באיזה סימולטור רכבת ישרא
ישראל משתמשת ללימוד נהגים?? נתקלתי לאחרונה בדף באתר ר"י, על הכוונה לבנות סימולטור חדש. מישהו יודע על כך? אפשר להשיג איפשהו את הסימולטור?
וואוו,
תמונה מגניבה!
איפה אפשר להשיג את הסימולטור?בעעעע... MSTS....![]()
התמונה אכן מגניבה אבל MSTS (סימולטור הרכבות של מיקרוסופט) הוא הסימולטור הכי לא מציאותי שיש. הרכבת פשוט דבוקה למסילה, אין שום סימולציה של פיזיקה... שלא לדבר על זה שהרכבת מסוגלת לעצור תוך 2 מטר.
הסימולטור הזה הוצג פעמים רבותאיפה אפשר להשיג את הסימולטור?
הוא נתן את הקישור ..הסימולטור הזה הוצג פעמים רבות
בפורום, ראה ארכיון או מידע מורחב פה אני דווקא אהבתי אותו ואשמח לדעת מאיפה אפשר להוריד את המערך IC3 שנמצא בתחילת השרשור
ראיתי.. הורדתי התקנתי ו...הוא נתן את הקישור ..
תבדוק ב-931 הוא נתן את הקישור .. להורדת הרכבת ..
הסימולטור הזה הוצג פעמים רבות
בפורום, ראה ארכיון או מידע מורחב פה אני דווקא אהבתי אותו ואשמח לדעת מאיפה אפשר להוריד את המערך IC3 שנמצא בתחילת השרשור
יש לך את ה-IC3 לסימולטור?מישהו יודע באיזה סימולטור רכבת ישרא
ישראל משתמשת ללימוד נהגים?? נתקלתי לאחרונה בדף באתר ר"י, על הכוונה לבנות סימולטור חדש. מישהו יודע על כך? אפשר להשיג איפשהו את הסימולטור?
גם אני..יש לך את ה-IC3 לסימולטור?
אני מחפש אותו כבר חודשים!...
ה-IC3 לסימולטור לא עשוי נכון בכלל.יש לך את ה-IC3 לסימולטור?
אני מחפש אותו כבר חודשים!...
הימנית היא : קדימה-ניוטרל-אחורה.ה-IC3 לסימולטור לא עשוי נכון בכלל.
הם עשו שהידית השמאלית היא המצערת והימנית היא הבלם. ב-IC3 אמיתי שידית הימנית היא שליטה משולבת על המצערת והבלם. הידית הימנית היא משהו אחר.
*סליחה, התכוונתי לשמאלית.הימנית היא : קדימה-ניוטרל-אחורה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.