מישהו יודע באיזה סימולטור רכבת ישרא

  • פותח הנושא Ic 3
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

Ic 3

New member
מישהו יודע באיזה סימולטור רכבת ישרא

מישהו יודע באיזה סימולטור רכבת ישרא
ישראל משתמשת ללימוד נהגים?? נתקלתי לאחרונה בדף באתר ר"י, על הכוונה לבנות סימולטור חדש. מישהו יודע על כך? אפשר להשיג איפשהו את הסימולטור?
 

ה דרומי

New member
תשאל גם כאן

מישהו יודע באיזה סימולטור רכבת ישרא
ישראל משתמשת ללימוד נהגים?? נתקלתי לאחרונה בדף באתר ר"י, על הכוונה לבנות סימולטור חדש. מישהו יודע על כך? אפשר להשיג איפשהו את הסימולטור?
תשאל גם כאן
 
וואוו,

מישהו יודע באיזה סימולטור רכבת ישרא
ישראל משתמשת ללימוד נהגים?? נתקלתי לאחרונה בדף באתר ר"י, על הכוונה לבנות סימולטור חדש. מישהו יודע על כך? אפשר להשיג איפשהו את הסימולטור?
וואוו,
תמונה מגניבה!
 

JayZed

New member
../images/Emo5.gifבעעעע... MSTS....

וואוו,
תמונה מגניבה!
בעעעע... MSTS....
התמונה אכן מגניבה אבל MSTS (סימולטור הרכבות של מיקרוסופט) הוא הסימולטור הכי לא מציאותי שיש. הרכבת פשוט דבוקה למסילה, אין שום סימולציה של פיזיקה... שלא לדבר על זה שהרכבת מסוגלת לעצור תוך 2 מטר.
 
איפה אפשר להשיג את הסימולטור?

בעעעע... MSTS....
התמונה אכן מגניבה אבל MSTS (סימולטור הרכבות של מיקרוסופט) הוא הסימולטור הכי לא מציאותי שיש. הרכבת פשוט דבוקה למסילה, אין שום סימולציה של פיזיקה... שלא לדבר על זה שהרכבת מסוגלת לעצור תוך 2 מטר.
איפה אפשר להשיג את הסימולטור?
 
הוא נתן את הקישור ..

הסימולטור הזה הוצג פעמים רבות
בפורום, ראה ארכיון או מידע מורחב פה אני דווקא אהבתי אותו ואשמח לדעת מאיפה אפשר להוריד את המערך IC3 שנמצא בתחילת השרשור
הוא נתן את הקישור ..
תבדוק ב-931 הוא נתן את הקישור .. להורדת הרכבת ..
 

davidfainshtein

Member
מנהל
יש לך את ה-IC3 לסימולטור?

מישהו יודע באיזה סימולטור רכבת ישרא
ישראל משתמשת ללימוד נהגים?? נתקלתי לאחרונה בדף באתר ר"י, על הכוונה לבנות סימולטור חדש. מישהו יודע על כך? אפשר להשיג איפשהו את הסימולטור?
יש לך את ה-IC3 לסימולטור?
אני מחפש אותו כבר חודשים!...
 

JayZed

New member
ה-IC3 לסימולטור לא עשוי נכון בכלל.

יש לך את ה-IC3 לסימולטור?
אני מחפש אותו כבר חודשים!...
ה-IC3 לסימולטור לא עשוי נכון בכלל.
הם עשו שהידית השמאלית היא המצערת והימנית היא הבלם. ב-IC3 אמיתי שידית הימנית היא שליטה משולבת על המצערת והבלם. הידית הימנית היא משהו אחר.
 
הימנית היא : קדימה-ניוטרל-אחורה.

ה-IC3 לסימולטור לא עשוי נכון בכלל.
הם עשו שהידית השמאלית היא המצערת והימנית היא הבלם. ב-IC3 אמיתי שידית הימנית היא שליטה משולבת על המצערת והבלם. הידית הימנית היא משהו אחר.
הימנית היא : קדימה-ניוטרל-אחורה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה