מישהו יודע איפה אפשר לקנות את הספר

מישהו יודע איפה אפשר לקנות את הספר

מרגישים טוב? או:להרגיש טוב? משהו כזה... קראתי פעם שזה ספר שעוזר לאנשים בעבודה עצמית להתמודד עם מצבי רוח רעים וכ... אשמח גם לקבל הפניות,וגם המלצות על ספר אחר בשיטת"עשה זאת בעצמך". מזו שנמאס לה להיות מדופרסת
 

orion111

New member
היי מיקה

חנויות סטימצקי (לדוגמא - שם אני קניתי). -- שם הספר: "להרגיש טוב" מחברת: לואיז ל. היי -- רקע: באמת מדובר בז´אנר של ספרים של טיפול עצמי. בסגנון שיחות עצמיות וכו´. החליטי מראש אם זה מה שאת מחפשת. -- לי אישית הוא היה מאוד מעורר ומעניין, אבל בדיוק ליומיים, כי הוא מאוד מופשט וממש מיני פילוסופיה כלומר זה לא ספר של עצמות בזק פסיכולוגיות. -- אגב - יש לה לפחות 3 ספרים מתורגמים, "הכוח טמון בתוכך" ועוד אחד...בחרי את זה שיותר מדבר אלייך. -- מקווה שעזרתי!
 
אנינ מכירה את הספר הזה שלה

והוא מאוד מופשט,ממש מעצבן,היא יכלה לסכם את כל הספר הזה שלה בשני עמודים וחצי.אבל היא המשיכה להלאות ולהלאות... ובסוף באמת אין שום דבר שיכול לתת אחיזה טובה למציאות. אבל ,אני קראתי פעם על ספר שהכותרת שלו היתה משהו אחר-בסיגנון להרגיש טוב אבל לא שלה,אלא של פסיכולוג או איש מקצוע ממין זכר. מישהו יודע?
 

sista

New member
בוחרים להרגיש טוב

ספר על טיפול קוגנייטיבי מאת דיוויד ברנס נמצא בכל חנויות הספרים הגדולות בתרגום לעברית ואפשר להזמין באנגלית. ספר נוסף מומלץ הוא "הערכה עצמית", שכחתי את שם המחבר, אך העטיפה בצבע ירוק. ספר שכדאי לכל אחד לקרוא. עוד קלאסיקה קצת ישנה אך מאוד שימושית "כיצד תתרכוש ידידים והשפעה" מאת דייל קארנגי, על איך לדבר עם אנשים ואיך להסתדר עם אנשים.
 
למעלה