כן הוראות בסיסיות
קודם כל את תקבלי כומתה שנראית כמו כבשה משהו מכוער רצח. אז תהפכי את הכומתה ותחתכי את הבד השחור המכוער מבפנים ותיזהרי כי ליד השרוכים יש 2 עיגולי ברזל כאלה תיזהרי לא להפיל אותם תחתכי בזהירות מסביב. אחרי זה תקחי סכין יפנית ותתחילי לגלח את הכומתה עד שיהיה פסים כאלה עיגולים אבל תיזהרי שלא יהיה דק מידי זה מכוער אחרי זה תשתפי את הכומתה במים להוציא את כל החרא מבפנים ותכניסי אותה לכוס בכיוון שהיא צריכה להיות שימי קצת מרכך כביסה שיהיה ריח נורמלי לכומתה. תשאירי בכוס שיקבל עיצוב איזה 5-6 שעות ואחרי זה תעצבי איך בא לך או "קפטן פליט" או "אוהל" ושימי מתחת למלא מלא ספרים ויש לך כומתה יפה הכי חשוב זה לא לשרוף זה מריח ממש ממש ממש רע