*מישהו זוכר את הSL של תח"צ ב"ש
בציבעי קופ"ח... הוא היה קורבן לונדליזם!
משהו חדש בקווים, B7L עם עיצובמישהו זוכר את הSL של תח"צ ב"ש
בציבעי קופ"ח... הוא היה קורבן לונדליזם!
59 ליד 59...... מצא את ההבדליםמשהו חדש בקווים, B7L עם עיצוב
שונה של הקשתות מעל הגלגלים.
אני מתקשה למצוא הבדלים !59 ליד 59...... מצא את ההבדלים
אני מתקשה למצוא הבדלים !
נסיון נוסף...לא מצליח. עם הקוראים הסליחה !
הפנסים הקודמים יותר דקורטיביים
סתאאאאאם, אין הבדל בכלל59 ליד 59...... מצא את ההבדלים
השמאלי הרבה יותר יפה59 ליד 59...... מצא את ההבדלים
גם הדופן שונה. היא ישרה עכשיומשהו חדש בקווים, B7L עם עיצוב
שונה של הקשתות מעל הגלגלים.
יותר פשוט ליצור ותיקון.גם הדופן שונה. היא ישרה עכשיו
בעוד שבישנות היא הייתה עם קימור בחלק התחתון של הדופן (הצדדית).
הגשר בכביש עוקף צפתמישהו זוכר את הSL של תח"צ ב"ש
בציבעי קופ"ח... הוא היה קורבן לונדליזם!
סתם חאפר ברח' המסגר....מישהו זוכר את הSL של תח"צ ב"ש
בציבעי קופ"ח... הוא היה קורבן לונדליזם!
כמה דברים:מישהו זוכר את הSL של תח"צ ב"ש
בציבעי קופ"ח... הוא היה קורבן לונדליזם!
לדיברי מנהל היצור הקשר עם היספנוכמה דברים:
א. נחמד שקווים קונים אוטובוסים חדשים. ב. חשבתי שמרכבים הפסיקו לבנות את המרכב הזה על ה-B7L... לא זוכר מי פה כתב שהיספאנו הפסיקו את הקשרים איתם או משהו בסגנון...
באסה.לדיברי מנהל היצור הקשר עם היספנו
ניפסק אבל הזכויות עדיין קיימות.
בקרוב ה B7L יוחלף ע"י וולבו ב B9Lבאסה.
כבר קיוויתי שהפאלטה הזו תחדל מלהתקיים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.