מישהו זוכר את הSL של תח"צ ב"ש

  • פותח הנושא 846
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

846

Active member
מישהו זוכר את הSL של תח"צ ב"ש

מישהו זוכר את הSL של תח"צ ב"ש
בציבעי קופ"ח... הוא היה קורבן לונדליזם!
 

846

Active member
משהו חדש בקווים, B7L עם עיצוב

מישהו זוכר את הSL של תח"צ ב"ש
בציבעי קופ"ח... הוא היה קורבן לונדליזם!
משהו חדש בקווים, B7L עם עיצוב
שונה של הקשתות מעל הגלגלים.
 
../images/Emo6.gif

אני מתקשה למצוא הבדלים !
נסיון נוסף...לא מצליח. עם הקוראים הסליחה !
 

טוארג

New member
כמה דברים:

מישהו זוכר את הSL של תח"צ ב"ש
בציבעי קופ"ח... הוא היה קורבן לונדליזם!
כמה דברים:
א. נחמד שקווים קונים אוטובוסים חדשים. ב. חשבתי שמרכבים הפסיקו לבנות את המרכב הזה על ה-B7L... לא זוכר מי פה כתב שהיספאנו הפסיקו את הקשרים איתם או משהו בסגנון...
 

846

Active member
לדיברי מנהל היצור הקשר עם היספנו

כמה דברים:
א. נחמד שקווים קונים אוטובוסים חדשים. ב. חשבתי שמרכבים הפסיקו לבנות את המרכב הזה על ה-B7L... לא זוכר מי פה כתב שהיספאנו הפסיקו את הקשרים איתם או משהו בסגנון...
לדיברי מנהל היצור הקשר עם היספנו
ניפסק אבל הזכויות עדיין קיימות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה