בדנמרק הם להיט
יש לי חבר שחי ורוכב בדנמרק. לפי מה שהתרשמתי ממנו ומחברים שלו, אצלם ארקטיק נחשב הטופ. יש לו כפפות ארקטיק, אבל לא בטוח מה הדגם. וסתם משהו על דנמרק: כשאתה עושה ביטוח על האופנוע זה לא לשנה אלא לעשרה חודשים. בינואר פברואר הכול קרח, החברות לא מוכנות לבטוח אופנועים בחודשים האלו.