מישהו היה מוכן להשתדך כאן לבעלת תשובה?

EMMA22

New member
../images/Emo5.gif

יש לך דיעות חשוכות וסטיגמטיות. תודה לא-ל שאתה לא נפגש עם "כאלו" אחרת הן היו צריכות לסבול אותך שעה שלמה רחמנא ליצלן.
 
הפרסים מעדיפים את ההיא שכתובתה 100

זה חצי מחיר. אולי תציע אותה לחבר פרסי..?! לא יפה לצחוק.
 
אחחח...יהב...יהב...

ומה עם הגברים??? מה עם זה,שלמשל,בחורה מתחילה קשר עם בחור {זהב/מקסים/כליל היופי והשלמות/אהבת חייה וכל הבלה בלה....} כשלפתע,תוך טיולים נחמדים איתו ברחבי הארץ {שלובי זרוע,ניצוצות בעיניים ולבלבים עפים כמובן} היא שומעת ומגלה כי הוא,הבחור שלה עסק בשעות הפנאי,בלימוד אינטנסיבי של צרפתית,לשון ומתמטיקה {בעיקר החלק של פתיחת סוגריים וכינוס איברים} וכך,לכל מקום אשר הם מגיעים {כולל ישוב נידח ושכוח אל} תמיד יצוץ המשפט {פעם פעמיים או מאה<במקרה שמדובר בסיבוב בי-ם או ת"א}:"היי מאמי,לא זיהיתי אותךָ עם בגדים" האם זה משהו שלא אמור להפריע??? משפט אחד שאומר הכל: במקום שבעלי תשובה עומדים אין צדיקים גמורים עומדים. הקשר בין היהודי להקב"ה הוא כחוט. כשהיהודי מתנדנד,החוט נמתח כשהיהודי נופל,החוט נקרע. קח חוט,חתוך אותו וקשור אותו,האם האורך נשאר אותו דבר??? נכון,לא. אז כשהיהודי שב,נקשר החוט ואז הוא קרוב יותר לאבא. קרוב יותר מתוך מיצוי ה'אני האישי' שלו,לחיות בשבילו ולא בשביל המשפחה,הרב,החברה או בשביל כל מישהו אחר. מתוך אמונה תמימה,אמונה אמיתית,ולא סתם,כי כך אמרו לו לעשות ואם לא אז נו נו נו... הכל ממקום טהור ולא מלית ברירה,בלי חשק,בלי רצון ובכפייה.
 

יהב87

New member
קודם כל תשמרי על השפה הנקיה אני מבקש...

כי קצת חרגת ברמזים של מתמטיקה ו..לא זיהיתי אותך עם בגדים... דבר שני..למה כל שירשור שלך צריך להיות אלף מילים לפחות? תחסכי במילים לא חבל? דבר שלישי...השאלה הייתה מופנית גם לנשים באותה צורה : האם היא הייתה מוכנה להיפגש עם בעל תשובה כזה..? רק שלגברים זה יותר מפריע אם ההיא הייתה פרוצה או לא..מה שאין כן אצל נשים..גם אם הגבר היה הולך לא צנוע מה שבבטוח שלא כל העולם היה מסתכל עליו, דבר אחרון..מה שהתכוונתי בשאלתי זה לא לקפח אותה ח"ו בתור בעלת תשובה..ברור שמי שחוזר הוא מקובל לפני ה'...אלא להביא מציאות של אנשים שמפחדים מאוד מאוד מדברים כאלו כי עצם המחשבה שהיא הייתה עד גיל מאוחר חילונייה והיה לה עוד חבר ועוד חבר, מגעילה הרבה אנשים ואני מכיר מישהו שלא היה מוכן לשמוע על מישהי כזאת למרות שהוא בעל תשובה כי הוא שמר על עצמו כמו שצריך!! זה לא הקטע שהיא בעלת תשובה..זה הקטע של רק לחשוב על מה היא עשתה ואז להימנע מלשמוע הצעות כגון אלו... בתודה.. הרב יהב שליט"א המשגיח הראשי לענייני צניעות (לגבי ההערה הראשונה שלי חח)
 
ללא מילים...

סתאאאאאם... אני??? ללא מילים??? אני,שכשיש לי רק הזדמנות וקהל כפוי אני טוחנת להם במח עד אין קץ. וכבוד הרב הגאון...עמוד העולם ויסודו... תיזהההההההר... העמוד.... {אופס!!! זה מה שקורה כמסתכלים על האדמה במקום קדימה....} מהיום, יחול התקנון החדש לגברים. המרחק בין נשין וגברים יהיה 2 מטר ועשרה לחומרא גלאט כושר עם קוירה עם לבלוב ללא חשש געברוחץ,שרויה,שביעית,היתר מכירה או היתר נחירה. למעוניינים יחולקו גם משקפיים כהים ומקלות נחיה בהתאם. באדיבות הספארי ברמת גן יגויס לערב אריה שואג ומרשים ונקיים בגופנו מאמרם ז"ל: "אחורי ארי ולא אחורי אישה..." {בברכות שם...שם...} בברכת ´ובערת הרע מקרבך´, משמרת הצנועים.
 
יהב,

1. כל עוד הדברים לא נאמרו בצורה מפורשת - יש להם מקום, ואני לא חושבת שחכם מצידך להתחכם ולהדגיש בדיוק את המילים שאינן אמורות להיות מודגשות. 2. הביקורת והזלזול בתגובה שלך האישית למאושרת לא מקובלת עלי. למה אתה תמיד מתעסק בעניינים מסויימים ומעלה שרשורים בנושאים ספציפיים, למשל? זו היא. זו הייחודיות שלה, לכתוב הודעות ארוכות ארוכות. כל עוד אתה חבר בפורום - עליך להבין שלכל אחד הסגנון המיוחד לו ולכולם יש מקום כל עוד הם מכבדים זה את זה, משהו שאתה לא תמיד עושה. 3. זו לא פעם ראשונה שאני מזהה בך שובניזם ועוד כמה דברים שאני אמנע מלציין אותם. למה, לדעתך, זה בסדר שלחוזר בתשובה יהיו קשרים קודמים ולחוזרת בתשובה לא? ולמה נראה לך לרגע שאין א*נשים חרדים שמנהלים קשרים לפני הנישואים ועושים מעשים הרבה יותר גרועים?
 
אני מחזקת את דברייך.

שכן שהגעתי לפה ונתקלתי בסוג תגובות כאלו חשבתי שאין לי תיקון... אני שמחה לשמוע שלא כולם בדעה כזאת. תודה. /tapuzforum/images/emo9.gif
 

Benii25

New member
חבל שאי אפשר

כאן להגיב בצורה נורמלית (כי זה ישמע לא ``צנוע``) אחרת הייתי נותן לך תשובה כמו שצריך. אני מתאפק מלענות (בכל זאת הנני בעל תשובה וותיק חחח)
 
בכייף הייתי מתחתן עם בעלת תשובה.

כאילו מה, אלוקים סלח לה את עבירות העבר ואני לא??... ו..תעשה טובה, אל תזלזל בבעלי תשובה.
 

קליט

New member
מצטרף להנ``ל

יש אנשים שנרתעים מההיסטוריה שלה - זו תכונה כזאת . יש הרבה מאוד אנשים שמבינים שאצל חילונים זה נורמלי וטבעי, ומה איכפת לי מה היה ? היא נשמה טהורה ? היא מתאימה לי ? אקבל אותה באהבה מכל הלב ! .
 

balluza

New member
כלומר בעיניך, אחת שעשתה צבא היא בטח פרוצה...

מה הקשר?! (פויה!!!! לא יפה!) יהב אחי, שמירת נגיעה היא קודם כל ענין של אופי, ורק אח"כ של חינוך ודת. אז אני מבטיחה לך שיש הרבה חילוניות שבלי שום קשר לדת שמרו (ושומרות ותשמורנה) על עצמן בעת השירות הצבאי. לעומת זאת, לצערנו יש גם מקרים הפוכים. ולא תמיד יש למביט מהצד אינדיקיציה לקיומם.
 

קליט

New member
וגם

``פרוצה`` - היא לא המילה הנכונה בכלל, ועושה עוול לחיילות .
 
למעלה