מישהו היה כבר הופעה ברעננה?

tutsade

New member
מישהו היה כבר הופעה ברעננה?

עד עכשיו הייתי רק בקיסריה ושם אני יודעת טוב מה זה נחשב מקומות טובים ומה לא. מישהו יודע איך זה באמפי ברעננה? רואים טוב?
 

Hieros Gamos

New member
אני לא יודע(ת)

אם זה (היא) אמת או חלום... כאילו, אם זה החגים והכל אז סבבה, אני מבינה וזה אבל פאק אין פה אנשים גם כשלא חג! מה קרה? לפני שטסתי הייתה פה פעילות! איפה אסף נעלם שוב? נועם? שרין? אורטל?! (אני צריכה לגרור אותה מהאוזניים...אני כל הזמן מדברת איתה) עדי גם פחות ופחות פה, ענבל נעלמה לי כמעט לחלוטין, אנשי הקומונה שהולכים וחוזרים וחוזרים והולכים...תחזרו! בלאט. נמאס.
 

Hieros Gamos

New member
ואני חושבת שבעצם, כנראה

זה מה שנשאר
 

y o u r s e l f

New member
"פה ושם...

הכל נראה עוד אפשרי.." מה שלומכם!? הרבה זמן האמת לא כתבתי פה, כי אפשהוא החלטתי ששבעתי מכל העניין. כן חזרנו קצת לקומונה, אבל גם שם זה כבר לא אותו הדבר. זה פשוט היה ונשאר ה'בית' שלי , של מאירה ושל לירון.. אממ האמת שסתם קפצתי להגיד שלום.. ולשאול מה שלומכם..? מעטות הפעמים שאני נכנסת לכאן, בגלל חוסר זמן. ופשוט הפעם נכנסתי לראות מה קורה, וראיתי שהזכירו אותנו אז.. קפצתי על ההזדמנות להגיד שלום! הייתי בהופעה בצאת החג, בקיסריה.. היה ממש ממש טוב למרות התחזיות שלי לאיחוד הזה
זהו להפעם, לילה מקסים חברים............. ושנה מאושרת
 

lilon1

New member
אני אגיד לך את הסיבה גל

כשנעים לכתוב את כותבים, כשהאווירה נעשית עכורה אז משתדלים להימנע מכתיבה, אבל את האמת? גם אני לא מבין את היובש הפתאומי הזה.
 

Hieros Gamos

New member
נכון ואני באמת מבינה כי הייתה תקופה

שגם לי לא היה הכי נעים לכתוב פה אבל אם נתעלם מאממ...טרולים מסויימים...חייבים איכשהו להחיות את הפורום כי זה די מדכא לחשוב כמה תוסס הוא היה עד לפני 3 חודשים...
 
לירון ../images/Emo27.gif../images/Emo27.gif../images/Emo27.gif

אי אפשר כל הזמן לתלות את האשמה ב"אווירה העכורה שבפורום"... המשפט הזה כבר מיצה את עצמו! עובדה שעכשיו הכל בסדר - אין עימותים, ויכוחים, תלונות וגם נראה שהטרולים הלכו לישון (טפו טפו טפו) אם כך למה הפורום יבש וחסר פעילות? כנראה שהסיבה לכך הרבה יותר מורכבת ממה שאתה חושב.
 

Liroy999

New member
מסכים עם לילהלאשקט

אני חושב שזה מכלול של דברים... ביניהם מה שלירון אמר. בהחלט אני חושב שהתגברנו על הבעייה שלירון הציג כרגע. יכול מאוד להיות זו סתם השערה, שלחלק מהאנשים אני לא יודע אם זה להשתמש בהגדרה הזאת... פשוט "ניגמר האוויר מהר מידיי" פשוט נימאס להם. ובדבר אחד אני חושב שאני יכול להגיד אותו בביטחון מלא, נימאס לא רק בגלל שהפורום לא מעניין אותם=>להפך זאת הסיבה האחרונה לדעתי. אני חושב שבגלל שלחלק מאנשים אין ממש זמן להיות בפורום, מותשים מכל מה שהם עושים ביומיום.=> הדבר הזה גורם להם להיות פחות מעורבים=> מה שהפוך את הפורום מבחינתם לפחות מעניין. בגלל זה אמרתי שזאת הסיבה האחרונה לדעתי. ככה לפחות אני מפרש את הדברים.
 

Hieros Gamos

New member
אני מבינה את הקטע שאין כל כך זמן

אני אמנם לא עובדת (עדיין...אני מתחילה אחרי החגים) אבל אני חצי שבוע בערך בישיבות ובימי פעילות ו...אה כן, בצפר ואני גם הולכת לישון בסביבות 12-1 או קצת יותר מאוחר וקמה ב6:30 בבוקר...ואני מוצאת זמן להיכנס לפורום.
 

lilon1

New member
לכן אמרתי שאין לי כ"כ מושג מה קרה

אבל כשאני חושב על זה מצד שני, מאז הפילוג אף פעם מספר הכותבים לא היה רב, אז היו פעם בניבום ושגיא ומעיין שהייתה כותבת בצורה קבועה, גלי שנעלמה כליל, אופיר שחש פגוע וזהו פחות או יותר, אף פעם זה לא היה פורום עתיר כותבים וחבל שכך, מגיע לו הרבה יותר..הוא צריך פרסום הרבה יותר רחב מצד תפוז אנשים, גם הפיצול של הפורום והאתר נראה לי מיותר לגמרי והוא קשור למלחמות עתיקות שאין להם שום קשר להווה והם רק פוגעות ביוצר אשר לשמו 2 האתרים קיימים, חבל..פשוט חבל הפיצול הזה..
 
תראה

השמות שהזכרת לא אומרים לי כלום, כנראה שלא כתבתי כאן בתקופה שלהם. אבל בכל זאת מאז שאני כותב פה כן הרגשתי שאנשים מסוימים נעלמו או כתבו פחות. כמו שאמרתי נראה לי שהסיבה לכך יותר מורכבת מאשר סתם אווירת נכאים בפורום (אני מאוד מקווה שעברנו את התקופה הזאת ושהיא לא תחזור) אני ממש לא יודע מה הסיבה, אם הייתי יודע אולי היו לי הצעות לפתרון. זה קצת קשה לפתור משהו כשכל אחד עסוק בהשערות מה גרם למצב. בכל מקרה עצוב שפורום שלמה ארצי נראה ככה.
 

Hieros Gamos

New member
נכון...

אופיר עוד מדי פעם קופץ גם לבקר... בקשר למלחמות בין פורום האתר לפורום הזה, זה הרבה לפני שאני הצטרפתי ולפי מה שהבנתי רוב האנשים שעוד באמת מתייחסים לזה הם החבר'ה מהאתר... אנ'לא יודעת מה למה איפה ולא באה להעביר ביקורת אבל פאק זה היה לפני די הרבה זמן לא? הם באים לכתוב פה מדי פעם אבל גם אוהבים סתם להציק וזה חבל וזה אידיוטי, מצד שני הצדדים.
 
אני ממש לא מסכים איתך

אתם תמיד מאשימים אותם בטרוליות כי זה פשוט נוח להאשים אותם. להגיד שרק החבר'ה מהאתר מתייחסים למלחמות העבר זה בולשיט אחד גדול. אני שמתי לב שגם כאשר מישהו מהם כותב בפורום הודעה עניינית יש כאן ישר התנפלות עליו ואז יוצאים מהמחילות כל מיני אנשים שכתבו בעבר והיו מעורבים במלחמות המטופשות הללו. זה רק מראה לך שהאנשים שמתייחסים למלחמות הישנות לא שייכים רק לפורום של האתר אלא גם לפורום שלנו (אם אפשר בכלל לכנות אותם "שייכים לפורום שלנו", הם הרי לא כותבים ולא לוקחים חלק בפורום במקרים אחרים).
 

Hieros Gamos

New member
אני לגמרי בעד שיכתבו תגובות לעניין

ובטונים, אם אפשר לקרוא לזה ככה, נורמליים *אהמ..* ואני חושבת שהאנשים שכן לוקחים חלק בפורום בכל המקרים ולא רק במקרים המסויימים גם יענו בהתאם. אני לא באה בתור פיסמייקר...כאילו, זה מה שאני רוצה באופן כללי אבל אני לא הולכת לפתוח פה שומדבר כדי לגרום לזה להתממש. אם זה חשוב לאנשים פה אז אולי...בעברית זה לא נשמע טוב- they'll get their heads out of their sixes ויתעשתו... המלחמות האלה, לא משנה מי עדיין מתייחס אליהם ומי לא, הם מטופשות. על זה אתה לא חולק נכון?
 
למעלה