מישהו בא מפה למסע של עמית לכושר מחר

  • פותח הנושא ram9
  • פורסם בתאריך

mto

New member
דונט וורי ...

אני בצוות המאסף אז אני יראה את כולכם...
 

mto

New member
זה לא קשור אבל

זה טיפ טוב למסעות שיהיו גם בגיבושים וכאלה המדריך שלי המליץ לנו לבוא עם מכנס ארוך ומתחת טיצ כדי להימנע משפשפת כי זה ממש כואב שיש שפשפות באמצע מסע...זה מתכון בדוק למניעת שפשפת מניסיון אומנם לא מרגיש גברי משהו אבל...זה עוזר. תשים גם טיפה טלק בנעליים זה גם עוזר אני לא זוכר למה אבל זה עוזר זה היה אחד הטיפים..מקווה שעזרתי.
 

FooFighter

New member
טיצ???

לא היתי רוצה להיות עם המדריך שלך בצבא זה היה יוצר מצבים לא נוכים במקלחות.. תילך עם בוקסר וזהו...
 

mto

New member
הרי זה היה ברור

שמישהו יגיד את הערה הזו..בוקסר עושה גם שפשפות לפעמים. טיצ עושה את העבודה ותאמין לי שלא משנה אם אתה משרת או לא אם התגייסת או לא אתה היית מת לשרת עם המדריך שלי.
 

the oscar

New member
בואו אני יתן לכם כמה טיפים למסעות

קודם כל תלכו עם מכנסיים קצרים כי חם עכשיו ועם תלכו גם עם בוקסר אז זה יהיה לכם כיף כי כל משב רוח יכנס לכם לביצים ויקרר לכם אותם ואין הרגשה טובה מזאת ותמרחו את כל המפסעה הביצים והחריץ באקילן (לא בווזילין כי זה לא טוב) אקילן זאת משכה רפואית ותמרכו טוב טוב ואני אישית ממליץ על זה כי ככה אני עשית מסע של 28 ק"מ וכמובן שאני לא מחדש לכם אבל צימוקים ופירות יבשיים אבל תאכולו אותם רק לפני הסוף כי חבר שלי אכל אותם איפשהו באמצע והוא כמעט מת היתתה לו ירדה של הסוכר בגוף בשנייה ולא היה לו כוח להמשיך
 

galiltalil

New member
בוקסרס?, זה מגעיל אותי.../images/Emo3.gif

חיקוי עלוב לתחתון. אין אחיזת כביש. ולרוץ עם זה?, עדיף כבר לשפשף לבד, אני לא צריך אוהל באמצע הריצה.
 

galiltalil

New member
../images/Emo127.gif

קודם כל תלכו עם מכנסיים קצרים כי חם עכשיו, ואם תלכו גם עם בוקסר אז זה יהיה לכם כיף כי כל משב רוח יכנס לכם לביצים ויקרר לכם אותם ואין הרגשה טובה מזאת. ותמרחו את כל המפשעה הביצים והחריץ באקילן, (לא בווזילין כי זה לא טוב) אקילן זאת משחה רפואית ותמרחו טוב טוב. ואני אישית ממליץ על זה כי ככה אני עשית מסע של 28 ק"מ. וכמובן שאני לא מחדש לכם ,אבל - צימוקים ופירות יבשיים. תאכלו אותם רק לפני הסוף כי חבר שלי אכל אותם איפשהו באמצע והוא כמעט מת, היתה לו ירידה של הסוכר בגוף בשנייה ולא היה לו כוח להמשיך.
 

galiltalil

New member
אני יכול לדעת .

למה אתה מעתיק את ההודעה שלי? עם - אם מפסעה - מפשעה. זה למה. מטריד שמתקנים, נכון?
 
למעלה