אבל הוא מדביק הכללללללל אני מדביקה בו חרוזים למתכת פימו למתכת כבר אמרתי *הכל*? דבק חם זה צינוק פלסטיק ששמים בתוך אקדח מיוחד מחברים לחשמל ו... לא בטוח שהוא יהיה טוב לפימו (לדעתי...) תקנו אותי אם אני טועה עם מה בד"כ את מדביקה פימו?
סופר גלו אבל ג´ל להדבקת פימו!!! הוא יותר נוח מנוזלי. ניתן להדביק איתו פימו לפימו ופימו למתכת. ניתן להדביק גם פימו לנייר אבל זה יוצר קטן מגעיל! די קשה להשיג אותו כי הוא לא קיים בכל מקום.... 2 יחידות קטנות עולות 13 ש"ח (בגודל של סופר גלו רגיל). אני לא כ"כ מרוצה מהדבקים האלה כי הם משאירים סימן לבן מסביב למקום ההדבקה.
ולכן חיפשתי משהו אחר לנסות ולהדביק איתו. הדבק הג´ל מומלץ מאוד!!!!! (אבל לא למקומות שנראים לעין בפימו) הוא לא נשפך אבל צריך להיזהר לא להדביק את עצמנו ליצירה
...
אני אשמע לעיצתך ואני אקנה E-6000! תודה רבה! אני אחזור עם דיווחים מ"השטח"
E-6000 דומה לסיליקון. אני מורחת אותו ומצטיידת בקיסם ומנקה את השאריות (פרפקציוניזים זו מחלה...) יוצא לא רע. (את יכולה לראות בגלריה שלי) הכל מודבק עם הדבק הזה.
והידע שלי בדבקים... זה דבק שבא בגלילים כאלה, בצבע שקוף, ויש "אקדח" חשמלי. כשאת מכניסה לחשמל ומכניסה את הגליל של הדבק למקום הנכון הוא מתחמם ונמס ואז את "יורה" אותו על המקום שאת רוצה.. אוף, יצא לי מבולבל. מקווה שהבנת...