מישהו אולי יודע

יפעתי1

New member
מישהו אולי יודע ../images/Emo12.gif

עם איזה דבק אפשר להדביק פימו לקרטון או לנייר חוץ מדבק 3 שניות
ניסיתי להדביק עם דבק מדע ודבק פלסטי ולא הצלחתי
 

diklar22

New member
מי שיעשה את העבודה

לדעתי זה דבק חם אצלי הוא מדביק יותר טוב מדבק מגע אפילו
 

-me-

New member
עד כמה שידוע לי

הוא מדביר ה-כ-ל. לא ניסיתי להשתמש בו, אבל שמעתי עליו רק טובות
 

Lורליי

New member
לזכוכית בעיקר

אבל הוא מדביק הכללללללל אני מדביקה בו חרוזים למתכת פימו למתכת כבר אמרתי *הכל*? דבק חם זה צינוק פלסטיק ששמים בתוך אקדח מיוחד מחברים לחשמל ו... לא בטוח שהוא יהיה טוב לפימו (לדעתי...) תקנו אותי אם אני טועה עם מה בד"כ את מדביקה פימו?
 

יפעתי1

New member
אני משתמשת תמיד עם דבק ../images/Emo163.gif

סופר גלו אבל ג´ל להדבקת פימו!!! הוא יותר נוח מנוזלי. ניתן להדביק איתו פימו לפימו ופימו למתכת. ניתן להדביק גם פימו לנייר אבל זה יוצר קטן מגעיל! די קשה להשיג אותו כי הוא לא קיים בכל מקום.... 2 יחידות קטנות עולות 13 ש"ח (בגודל של סופר גלו רגיל). אני לא כ"כ מרוצה מהדבקים האלה כי הם משאירים סימן לבן מסביב למקום ההדבקה.
ולכן חיפשתי משהו אחר לנסות ולהדביק איתו. הדבק הג´ל מומלץ מאוד!!!!! (אבל לא למקומות שנראים לעין בפימו) הוא לא נשפך אבל צריך להיזהר לא להדביק את עצמנו ליצירה
...
אני אשמע לעיצתך ואני אקנה E-6000! תודה רבה! אני אחזור עם דיווחים מ"השטח"
 

Lורליי

New member
זה דבק 5 שניות, דבק מהיר?

E-6000 דומה לסיליקון. אני מורחת אותו ומצטיידת בקיסם ומנקה את השאריות (פרפקציוניזים זו מחלה...) יוצא לא רע. (את יכולה לראות בגלריה שלי) הכל מודבק עם הדבק הזה.
 

יפעתי1

New member
כן. דבק 5 שניות . חלק קוראים לזה

דבק 3 שניות. בכל מקרה צריך להיזהר מאוד!!! עם הדבק הזה כי הוא מדביק גם אצבעות!!!
אלא אם את רוצה להיות חלק מהיצירה.... אבל אז הקרדיט עליה מגיע גם להורים שלך....
 

-me-

New member
ושוב אני,

והידע שלי בדבקים... זה דבק שבא בגלילים כאלה, בצבע שקוף, ויש "אקדח" חשמלי. כשאת מכניסה לחשמל ומכניסה את הגליל של הדבק למקום הנכון הוא מתחמם ונמס ואז את "יורה" אותו על המקום שאת רוצה.. אוף, יצא לי מבולבל. מקווה שהבנת...
 

יפעתי1

New member
-me- את עוקבת אחרי היום?! ../images/Emo9.gif

תודה רבה על ההסברים. הבנתי הכל!
 

-me-

New member
אני עוקבת אחרי כולם...

לא, שלא תרגישי מיוחדת או משהו
 
למעלה