בדיוק השבוע קיבלתי spam mail מכלנית
שאומר שהם התחילו לשווק מוצרים אלחוטיים של dlink שמותאמים לתדרי העבודה בארץ. מכיוון שהם הוגדרו אצלי כשולחי זבל ופרסומות אני חושב שהמייל נמחק, בכל מקרה מחר אני אבדוק בעבודה ואם הוא שרד או שאני אצליח לשחזר אותו, אני אעלה אותו לפורום