מירי עופי לי מהטלוויזיה !!!

  • פותח הנושא t32
  • פורסם בתאריך

t32

New member
מירי עופי לי מהטלוויזיה !!!

מירי בלקין, לא רזה אבל מטיפה , כמו שאומרים "אלו שיכולים עושים ואלו שלא - מלמדים". בכל מקרה התוכנית מחרידה במלוא מובן המילה בעיקר בגין ההאנשה שהיא עושה לאוכל והברכות המטומטמות שלה " שיהיו לכם ילדים רזים" איך מורידים את הדבר הזה מהמסך ??? והנה צירפתי גם קישור לשאלון המטומטם שלהם לפי השאלון אני ובטח עוד עשרות מחברי הפורום שלנו רזים. מקווה בשבילה שטמטום לא כואב.
 
לתמצת את תחושת הגועל שמירי הביאה ל

T V תקראו את הבקורת עליה בעיתון "ידיעות" של היום- גדול! אין יותר מזה לכתוב על האשה הנוראית הזו שחושבת שמישהו מקשיב לה בכלל...
 

Lady Eowyn

New member
טיפשה

כמו שאומרים - אין שכל, אין דאגות. כנראה שלמירי בלקין אין ולא יהיו דאגות לעולם.
 
ע"פ ביקורתו של רענן שקד המלך

...תמיד אהבתי אותו ותמיד אוהב, "...בלקין היא מסוג הדודות הקולניות שאם אתה נתקל בהן באירוע משפחתי, אתה נכנס לשירותים לשלושת רבעי שעה ומקווה שתלך". "...התוכנית מירי לא חסה", היא תוכנית סחוטה וייבוש המתעסקת הרמה אובססיבית בדיאטות ובהרזיה- וכאדם רזה עם נטייה קלה, תרשו לי לומר לכם, באשר תשקלו: די, בחייאת, די! כמה אפשר? מדובר באחד הנושאים המשעממים, המנג'סים והטרחניים עלי אדמות. כאשר אתם חדלים להתייחס לאוכל במונחים של טעמים, תחושות והנאות ועוברים לדבר קלורית שוטפת בלבד, כאשר הופכות ארוחותיכם מתענוג חושי לצירוף מתמטי- אתם לי חיים, אתם סתם תופסים מקום." זה מה שהיה לי כוח לכתוב אבל הביקורת כולה משעשעת מאוד:)
 

מ ח י י ך

New member
אפרופו רענן שקד

מבקר הTV הכי טוב שאי פעם קראתי. כל פעם קולע בול. לעולם לא טעה לטעמי. :)
 
חחחח איזה עצבים היא הביאה לי!!

רק ראיתי אותה.. והפיוזים עלו! שונאת לשמוע רזים מטיפים על דיאטות...
 

גלית35

New member
t32 עופי עופי, אבל יפה לך שלמרות../images/Emo20.gif

הכל חיפשת את השאלון......... ובקשר לתוכנית שלא ראיתי הספיק לי לקרוא היום את הביקורת בעיתון.
 

מאנסטר

New member
ביקורת על מירי.

אני מתנצלת מראש כי אין לי מושג איך שמים לינקים וקישורים להודעות. אני מעתיקה קטע מהעיתון ידיעות של אתמול. ואם זה לא בסדר אז תימחקו את ההודעה ואני ישמח אם מישהו יוכל להוסיף קישור ביקורת קטנה על מירי. "מירי לא חסה" " קחו ורדה רזיאל. הוסיפו אודטה שוורץ. הפחיתו אפרת רייטן. הכפילו בירדנה ארזי. השרו הכל בקערת חלודה למשך הלילה צבעו בבלונד גוונים, ומה קיבלתם? מירי בלקין. בלקין היא מסוג הדודות הקולניות שאם אתה ניתקל בהם באירוע משפחתי, אתה ניכנס לשרותי לשלושתרבע שעה ומקווה שתלך. יש לה צחוק הנישמע כתאונת רכבת סיבירית וקול המסוגל לנסר עצי סקוויה גדולים. תוכניתה " מירי לא חסה", היא תוכנית סחיטה וייבוש המתעסקת ברמה אובססיבית בדיאטות ובהרזיה" את הכתבה כתב אדם רזה והדעה שלו על הנושא "כאדם רזה עם נטייה קלה, תרשו לי לאמר לכם, באשר תשקלו: די, בחייאת, די! כמה אפשר? מדובר באחד הנושאים המשעממים, המנג'סים והטרחניים עלי אדמות. כאשר אתם חדלים להתייחס לאוכל במונחים של טעמים, תחושות והנאות ועוברים לדבר קלורית שוטפת בילבד, כאשר הופכות ארוחותיכם מתענוג חושי לצירוף מתמטי - אתם לא חיים, אתם סתם תופסים מקום" יש המשך לכתבה אבל התייאשתי מלהעתיק בכל מקרה למרות שאני תמיד בדיאטות עדיין אני נהנת לאכול ולדעתי המשפט האחרון " כאשר הופכות ארוחותיכם מתענוג חושי לצירוף מתמטי - אתם לא חיים" לדעתי הוא נכון. מה דעתכם? יום רגוע שיהיה לכולם
 

מאנסטר

New member
אוייש מצטערת לא ראיתי אותה.

אופסי......
 
למה להתרגז?

לא מתאים לך לראות את התוכנית? תזפזפי הלאה כמוני גם לי לא מתאים שמכניסים לי את הדיאטה הביתה ואם כבר דיאטה אז בטח לא בדרך של בלקין
 

centuri

New member
מירי בהחלט לא חסה

מירי אולי לא חסה אבל מביא את הסעיף בקלות ייתרה. ממש מגניב בטירוף לשבת מול המסך ולהתעצבן בדיוק אחרי 3 דקות ארבעים ושניים שניות. הקול הצורמני שלה גרם לי בפעם הראשונה בחיי לשמוח שיוצאים לפרסומות. היא משרה הרגשה כאילו היא סולדת משומן וכך צריכים לנהוג כולם כולם כי שמן זה לא טוב ?????????? מה את אומרת מירי אני לא בדיוק רואה אותך בתור רבע עוף (סליחה חסה). אבל אהבתי את ההדגמה של שק תפוחי האדמה בהשוואה למשקל שהאנורסית לייט השילה מעלייה כאילו תפוחי אדמה (how low can you go) מירי מציגה את האדם השמן כאיש עצוב שכל חלומו בחיים הוא להיכנס לאופנת שילב החדשה קולקציית קייץ 2004. אני די בטוח שזאת העונה האחרונה של החסה (בלי לפגוע בחסה כן) האסוציאציה היחידה שהיא העלתה בי הייתה של המורה לחשבון מכיתה ג שלא הייתה חסה אבל תוך 3 דקות נמאס לך לשבת אצלה בשיעור ובכלל מירי באמת לא חסה כי יש לה שיער בצבע לימון פנים של מלפפון חמוץ גוף של חציל ורגליים של גזר. מירי היא אכן סלט שלם אבל ממש לא חסה
 

LCA

New member
מירי בלקין

חיפשתי בגוגל תמונות של מירי בלקין בשביל אלו שלא מכירים אותה עדיין ומצאתי סה"כ 2 תמונות שלה וגם זה כשהיא "מסתתרת" מאחורי משהו... מה לדעתכם זה אומר? שהיא מתביישת להראות את הגוף שלה למרות כל מה שהיא מטיפה או שהצלם החליט שככה זה הכי הולם אותה?
 
למעלה