יופי של תגובה
אחת התגובות שהיו לכתבה, דוגמה לתגובה ממוקדת ולעניין. תמשיכו להגיב ! " מה שמתאים לרוסיה, פולין ,ברזיל , דנמרק, הולנד ארה"ב וכו,נראה מופרך,לא הגיוני, הזוי ע"י גב' ארלוזורוב.תחבורה ציבורית לא נועדה "להרויח" אלא לאפשר תעבורה מהירה לציבור הרחב להנאתו ,נוחותו ורוחתו .הרכבת בארץ לא התפתחה כמו ביתר הארצות,כי קואפרטיבי התחבורה,שהיו קשורים להסתדרות ולמפלגה השולטת, מפא"י משכו בחוטים סמויים כדי למנוע קידום הרכבות.מתנגדי הרכבת נותנים כדוגמא שתומכת כביכול בטיעונם,את קו הרכבת לדימונה שסובל ממיעוט נוסעים. 1קו הרכבת לדימונה נבנה כדי לשנע אשלג מים המלח והתחנה נבתנתה במרחק ניכר מהעיר,למרות שניתןלהקים תחנה קרובה והמצב ניתן לתיקון. 2 גם קוי אגד,לא כולם רוחיים.הקוים הרוחיים והמדינה מסבסדים את הקוים המפסידים וכך יהיה גם ברכבת.יתרון הרכבת ברור לנוסע ולמדינה:הגעה ליעד בחצי הזמן אמצעי תחבורה מתחרים.הפחתה ניכרת בזיהום האויר. גב' רלוזורוב סיפרה לנו על מומחים שמתנגדים לרכבת, אבל נמנעה מלספר על מומחים שתמכו בתכנית, ועל מומחים שערכו אותה.נראה שכל דבר שהיא מתנגדת לו היא שליפה מן המותן.אולי דעות שלה נובעות מן האינטרס הצר שלה כבעלת מכונית,או אולי רפלקס מפא"יניקי קדום? "