מיקרופון במק מיני

מיקרופון במק מיני

כן אין דבר כזה, אז מה עושים? אפשרות להשתמש במשהו שיש לי (אוזנית בלוטופ) לא עובד משום מה, מסתבר שמתאם הבלוטופ שלי (d-link) לא מוכן לעבוד עם headset לא משנה מה חיפשתי באינטרנט לא מצאתי פיתרון למק מיני, מצאתי התייחסות לעידכון פריימוור של G5 אבל מה עושים עם מק מיני? מישהו יודע משהו בנושא?
 

Macpire

New member
מזמין מיני עם האופציה המובנת!!!

וחוסכים כאב ראש. בישביל 100 דולר לקבל את 2 האופציות בילדאין זה ממש לא כסף.. חבל שלא הזמנת אותו ככה.
 
במקום לזרות מלח על הפצעים, תעזור

למשל תן המלצה על מצלמה טובה עם מיקרופון וגם עובדת על מק וגם זולה ראיתי שיש את הלוגיטק פרו 4000 - מחירה בארץ 450 ש"ח ובחו"ל אפשר בחצי, המלצות נוספות?
 

Macpire

New member
יש ללוגיטק האדסט מצויין הבנתי..

אוזניות ומיקרופון ביחד עולה בסביבות 50 דולר בחיבור יו אס בי בפורום אורט ראיתי מישהו ממליץ פעם
 

Macpire

New member
למרות שבאופן כללי המיקרופונים...

שבוניים למצלמות של לוגיטק ממש טובים.. יש לי לוגיטק זום סילבר עלה לי קרוב ל 400 ש"ח יש לה בעיות תאימות עם תמונה באיקס לפעמים עושה פוזות.. אבל המיקרופון זה סיפור אחר עובד מצויין. הבנתי שהלוגיטק פרו 4000 יש לה תמיכה טובה יותר על האיקס רצוי לנסות לפני הוא לדעת בוודאות שהיא אכן עובדת אחר עדיף ללכת על iSight מ ebay או משהו בסגנון יעלה לך בערך כמו הלוגיטק.
 
אז הפרו 4000 שווה את המחיר?

לא מתלהב מלקנות אימיק או סט של מקרופון שהמחיר שלהם כמו המצלמה הזאת כי היא נשמעת לי משהו מיוחד. יש למישהו ניסיון איתה?
 

talik3

New member
לי יש אותה

עובדת טוב כשיש תוכנות שבנויות לעבודה עם מצלמה במק - ואין הרבה כאלה... בעיה נוספת היא שלמרות שהמצלמה עצמה היא רשמית "תואמת מק", הדרייברים והתוכנות הבסיסיות שמגיעות עם המצלמה הן מאוד לא מתקדמים יחסית לגרסת הפיסי שלהן, ונראה שנעשו בחיפזון וללא מקצועיות, דבר שמתבטא בנפילות מרובות וצריכת משאבים מוגזמת מהמחשב. מבחינת המצלמה עצמה - המיקרופון שלה הוא יוצא מהכלל - עצוב להגיד שזה השימוש המרכזי שאני עושה בה, היא מחוברת למק מיני כמו שלך. איכות התמונה היא טובה אבל לא מדהימה. ולמרבה הצער - היא מגיעה עם חיבור usb2 ולא עם firewire כמו שיש ב-isight. מקווה שעזרתי במעט...
 
אתה יכול לפרט את הבעיות איתה?

למשל עם אילו תוכנות השתמשת בה? והאם התכונות המתקדמות שלה כמו אוטופוקוס והתמקדות על המצולם עובדות?
 

Macpire

New member
כנראה כמו המקרה של הלוגיטק שלי

תפריט לא מושקע, ששוכח את הדרות וצריך כל פעם מחדש להגדיר לפעמים אין תמונה כמו שצריך וצריך לאפס הגדרות ולהגדיר מחשב את הצמצם ואת הגיין בקיצור סיוט במק.
 

Macpire

New member
למרות שיכול להיות הבעיה באיכות

זה החיבור של המיקרופון שלי שאני צריך למצוא לו מתאם נורמאלי... אני מקווה למצוא דבר כזה פה ולעדכן.
 

talik3

New member
פירוט

אני אישית חושב שההתמקדות בפנים - "פונקציית ה"זום" - היא לא ממש שימושית. חוצמיזה, כמו שקיסר המק אמר, כאשר מגדירים את הפונקציה הזאת, היא לא תמיד עובדת בתוכנה חיצונית, כמו ב"מרקורי" או "יאהו", וצריך לחזור ולהגדיר ידנית, ואז תוכנות נופלות לפעמים. לכן אני חוזר ואומר - רשמית לפחות המצלמה עובדת על מק, אבל לא חלק לגמרי. יש חריקות. לגבי התוכנות בהן השתמשתי איתה - בעיקר המסנג'ר של יאהו, עובד יופי בתוכנה עצמה. כפי שאמרתי - קצת חורק עם הזום של המצלמה. אם לא משחקים איתה אז עובד כמו שצריך. מרקורי - תוכנה שמאפשרת שיחת וידיאו עם מסנג'ר של מיקרוסופט - עובד, אבל עם דיליי מטורף של יותר מדקה. מה שהופך את השימוש במצלמה ללא ממש רלוונטי מבחינתי. הקלטת סרטים - לצורך אימיילים, קבצים וכדומה - ישנן מספר תוכנות חינמיות ברשת שעובדות לא רע. אין לי שימוש בזה. עוד שאלות ?
 
למעלה