מיקי חיימוביץ':

ipo18

New member
מיקי חיימוביץ':

"רשויות מקומיות אינם משלמים"
 

barakbl

New member
אולי חסרה לך התחלת המשפט?

אולי היא דיברה על "ראשי ראשויות" (למרות שלא נראה לי הגיוני) או משהו אחר? ואולי סתם נפלט לה, קורה, גם אם די מביך טעות מסוג כזה.
 

ipo18

New member
ייתכן../images/Emo12.gif

בזמן זה הייתי מדפדף באינטרנט אבל שומע את קול הטלוויזיה.. לא יודע
 

ihtiyar

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo5.gif../images/Emo6.gif../images/Emo5.gif מעירים לאיפו על העברית

ואף אחד לא מעיר לברק על "ראשויות מקומיות". צ"ל - כמובן - "רשויות מקומיות"
 

barakbl

New member
אני לא הערתי לאפאחד

אני מקליד עיוור ובמהירות שיא, ולכן, בדרך יש לי לא מעט שגיאות, כולל תחביר, כתיב, איות כל מה שזז. זה התשלום של הקלדה מהירה.... אני מעדיף לשגות פה ושם מאשר לבצע הגהה על כל שטות (או לא שטות) שאני כותב.
 

גיל כהן1

New member
בלי קשר לספק שעלה כאן

לגבי השאלה האם מיקי אמרה "ראשי ראשויות" וכו' או "רשויות אינם משלמים...", הרשו לי לציין שעם כל הכבוד למיקי, ויש לי המון כבוד אליה, היא פשוט לא קריינית מקצועית. ובטח שלא עיתונאית. ולפני העליהום הצפוי - אני צופה רק בחדשות 10. הם מעולים, טרם נראתה בארץ רמה כזאת של עיתונאית בכלל ומהדורת חדשות טלוויזיונית בפרט. אבל מיקי חמודה. לא יותר מזה. היא פשוט לא עיתונאית מבחינה מקצועית. נכון, אני לא בדיוק יו"ר אגודת העיתונאים או איך שלא קוראים לזה, אבל אני בכל זאת מרשה לעצמי לומר שאני יודע על מה אני מדבר. אגב, על אחת כמה וכמה, כשיעקב אילון הענק, נמצא לצידה של חיימוביץ'. רוצים דוגמאות: היא כמעט ולא מצליחה לסיים אייטם אחד בלי להתבלבל במילה זו או אחרת. כשהיא צריכה לשאול שאלות, היא בד"כ מתחילה את השאלה ומסיימת את המשפט כשהוא עדיין "פתוח". עם נסיון כמו שיש למיקי, שזה אומר יותר מעשר שנים של הגשת המהדורה המרכזית, הייתי מצפה לקצת יותר. מה ש"מחזיק" אותה במעמדה הרם, היא העובדה שהיא חמודה, נאה, מתוקה וכו' וכו'. על כך אין מחלוקת. וואו, כמה כתבתי. בכלל לא שמתי לב...
 

גיל כהן1

New member
תיקון הקלדה קל...

בסופרלטיבים שנתתי לחדשות עשר כתבתי "טרם נראתה בארץ רמה כזאת של עיתונאית...". התכוונתי "...רמה כזאת של עיתונאות. יחי ההבדל הקטן!
 
למעלה