מיצי! תפסי את דני.... קדימה מיצי! ........
D Dani Ryan New member 20/1/03 #3 חחחחחחחחחחחחחחח לאאא אני מפחדת מחתולים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואני צריכה לסגור איתך חשבון!!!גרררררר אה כן היום בבוקר כמעט נפל לי הלב לתחתונים!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחח לאאא אני מפחדת מחתולים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואני צריכה לסגור איתך חשבון!!!גרררררר אה כן היום בבוקר כמעט נפל לי הלב לתחתונים!!!!!!!!!!
D Dani Ryan New member 20/1/03 #7 חוצף!!!!!!!!!!!!!! ארמממ טוב אני אגיד את זה במסנג´ר כי..ארמממ חחחחחחחח אתה תבין שם............ולסגור איתך חשבון בגלל החתימה!!!!!!גרררררררר!
חוצף!!!!!!!!!!!!!! ארמממ טוב אני אגיד את זה במסנג´ר כי..ארמממ חחחחחחחח אתה תבין שם............ולסגור איתך חשבון בגלל החתימה!!!!!!גרררררררר!