מיניבוס של קווים נצפה אתמול בערב
בלוד. חוץ מהשאלה המתבקשת מה הוא עושה שם אני שואל גם האם יש מצב שסופרבוס רכשו מהם כזה והוא עדיין לא עבר צביעה? (ואצל סופרבוס גם לא בטוח שהוא יעבור צביעה)
מיניבוס של קווים נצפה אתמול בערב
בלוד. חוץ מהשאלה המתבקשת מה הוא עושה שם אני שואל גם האם יש מצב שסופרבוס רכשו מהם כזה והוא עדיין לא עבר צביעה? (ואצל סופרבוס גם לא בטוח שהוא יעבור צביעה)