מיניבוס של קווים נצפה אתמול בערב

מצב
הנושא נעול.

connex

Active member
מיניבוס של קווים נצפה אתמול בערב

מיניבוס של קווים נצפה אתמול בערב
בלוד. חוץ מהשאלה המתבקשת מה הוא עושה שם אני שואל גם האם יש מצב שסופרבוס רכשו מהם כזה והוא עדיין לא עבר צביעה? (ואצל סופרבוס גם לא בטוח שהוא יעבור צביעה)
 

ארזS

New member
סתם השערה

מיניבוס של קווים נצפה אתמול בערב
בלוד. חוץ מהשאלה המתבקשת מה הוא עושה שם אני שואל גם האם יש מצב שסופרבוס רכשו מהם כזה והוא עדיין לא עבר צביעה? (ואצל סופרבוס גם לא בטוח שהוא יעבור צביעה)
סתם השערה
הנהג גר שם... היתכן ?
 

846

Active member
כן, או שהוא עשה נסיעה פרטית ע"ח

סתם השערה
הנהג גר שם... היתכן ?
כן, או שהוא עשה נסיעה פרטית ע"ח
החברה.......
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה