מיניבוס של אגד בעיר העתיקה בי-ם

מצב
הנושא נעול.
כדי לסגור ויכוח ואת הנושא

לא הבנתי על מה ומדוע אתה כה מתווכח
כאשר השם "שער האשפות" קיים מאז ומתמיד, מה עוד שהעברית מכירה גם בצורה אשפות, וכבר נאמר במקורותינו "מאשפות ירים אביון", בדיוק כפי שקיימת הצורה "אשפתות". חבל על הויכוח, זה ויכוח סרק.
כדי לסגור ויכוח ואת הנושא
אז בבקשה הנה שמות שערי ירושלים וזה כמובן שער האשפות. לא תחב"צ - אבל לא מזיק לדעת
 

אוהד11

New member
../images/Emo45.gif

וכך זה מופיע גם באטלסים של "מפה" -
שער האשפות.
 

אורי404

New member
תמונות יפות.

מיניבוס של אגד בעיר העתיקה בי-ם
צולם ביום רביעי
תמונות יפות.
שימו לב, שהמספר החיצוני מתחיל ב-86. זה אמור להיות לאוטובוסים בינעירוניים באגד (ביחד עם 84 ו-88). פתיחות של 83, 85 ו-87 אמורות להיות פתיחה של אוטובוסים עירוניים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה