מין
אהבה
ויחסים

מין ../images/Emo111.gif אהבה../images/Emo23.gif ויחסים../images/Emo40.gif

התאהבות נוצרת כשיש אינטימיות וקרבה נפשית. אהבה היא הרבה נפש ורגש. במין יש הרבה גוף ומעט נפש ורגש. בד"כ המגע סוער סוחף ויצרי. האם לדעתכם החושניות נחפזת ומקדימה את צמיחת האהבה?
 
הרבה הנחות יסוד

לא, אני לא מסכים שהאהבה תמיד נוצרת כשיש אינטימיות וקרבה נפשית, נתקלתי גם במקרים אחרים לא, אני לא מסכים שבמין יש הרבה גוף ומעט נפש ורגש, בדרך כלל יש בו המון נפש ורגש לא, אני לא מסכים שבד"כ המגע סוער סוחף ויצרי, הוא לעתים קרובות עדין ומרפרף, וגם יש מקרים בהם הוא סתם, גם זה קורה. אז אחרי שאת נשענת על כל כך הרבה הנחות יסוד שאינן ברורות מאליהן, קצת קשה לענות על השאלה שלך.
 
אז ככה

על מין אני מעדיפה לא לדבר(פשוט כי זה לא יגמר) האהבה בימים אלו ממני והלאה וביחסים,באמת שאני לא מבינה שום דבר. אבל את יודעת,אמרו לי משהו חכם לפני כמה ימים. אמרו לי להפסיק לקטלג,להכניס לתבניות. להפסיק להגדיר את כל העולם ואת עצמי במקום זה פשוט ליהיות. אז וואלה שיהיה.
 

magicwoman

New member
../images/Emo88.gif

משיכה גופנית מקדימה את רגש האהבה ויש שיתאהבו דרכה אבל כל אחד ודרכו,,,,,,
 

רות 2

New member
תגידו אתם באמת מאמינים שיש

איזה שהיא נוסחה..או כמות מזה או מזה???? הרי כל אדם שיעמוד מולך יהיה זה משהו בו ואך ורק בו ,אשר יגרום לך לתגובה ריגשית או פיזית וממה ולאן זה יתפתח ....... השמיים הם הגבול ..
 

ZEEVS1970

New member
ואני דווקא חושב שיש נוסחה

אחרי 8 שנות נישואין שהתבססו לצערי כמעט אך ורק על אהבה ורגש בלבד אני חושב כיום שקשר זוגי טוב יצליח רק אם יתבסס על ארבעה מרכיבים: 1. תקשורת טובה-מאוד חשוב ששני בני הזוג יתקשרו באותו אופן כמו למשל שאם אחד אוהב יותר להתפלסף אז שהשני לא יהיה חסר סבלנות. 2.תחומי עניין משותפים - לא חייבת להיות זהות אבל כמה שיש יותר תחומי עניין משותפים זה יותר קל כי זה עוזר לחבר בין בני הזוג. 3.התאמה רגשית-כמובן שאהבה ורגש הם תנאי הכרחי אבל חשוב שבני הזוג יאהבו באותה צורה למשל שלא ייצא שאחד מאוד חונק וקנאי והשני אוהב הרבה ספייס. 4.התאמה מינית-פנטזיות משותפות,סטיות קטנות דומות ובקיצור שיהיו באותו ראש ויאהבו אותם דברים בסקס. לדעתי קשר זוגי שלא יישען על כל ארבע המרכיבים האלה לא יאריך ימים. אגב,זה לא בהכרח גרוע אם רק חלק מהגורמים מתקיימים אבל זה יהיה טוב רק לסוג אחר של קשרים כמו למשל: אם יש רק תקשורת ותחומי עניין-קשר מסוג ידידות אם בנוסף יש גם התאמה מינית אבל בלי רגש - אז יזיזות אם יש רק רגש - רומן עדין רגש+התאמה מינית- רומן סוער רגש+ידידות ללא התאמה מינית-ידידות קרובה וחמה. כל אלה סוגי קשרים לגיטימיים אבל בשביל למצוא את ה-THE ONE AND ONLY חייבים להתקיים כל ארבע התנאים ללא פשרות. מי שחושב אחרת לדעתי מרמה בעיקר את עצמו.
 
למעלה