מין אנאלי

חופ שיה

New member
עללללללללללללללללללללל

לזיין אותך בתחת, מתאים ?
 

חופ שיה

New member
אתה רואה פה עוד

מישהו שרוצה? אני בטוחה שלא תתנגד אם אני ארצה לצרף עוד אחת לחגיגה.
 
מה שאני אוהב לעשות במין אנאלי

כשאני כבר נמצא בתוכה ואחרי שאני מודא שהיא מרגישה נוח ולא חוששת כשהיא רגועה ומרגישה שהיא לא מפחדת מכל תזוזה שלי היא כמובן שוכבת על הבטן בתונחת שכיבה נוחה אז אני דוחף את ידי אל מתחתיה ומגיע אל הקוס שלה לאט לאט אני זוחל עם היד מתחת לגבעת ונוס שלה ומלטף את החריץ שלה אז אני מלטף בעדינות את הדגדגן שלה וכשאני מרגיש אותה מתעוררת אז אני יכול גם להתחיל לנוע בתוכה תנועות האגן שלי נעות בקצב תנועות האגן שלה וככל שהיא מתעוררת יותר מליטוף הדגדגן אני יוצא ונכנס באחוריה. תודה לאל שהעניק לי ידיים ארוכות
 

P u s s i c a t

New member
ידיים ארוכות?..

בפוזה שאתה מתאר המיקום של הדגדגן שלה לא רחוק בהרבה ממיקום הכיפה שלך. לעשות ביד אתה יכול?...
 

P u s s i c a t

New member
בהתחשב בשאר ההודעות שלך

פה, אני מעדיפה לא לדמיין שום דבר שקשור אליך - בטח לא לפני הצהריים.... והתיאור שלך מספיק "ציורי" כדי שאבין בדיוק לאיזו פוזה התכוונת (מי ישמע התחכום...) אבל צודק. יש לך ידיים נורא ארוכות. וזין הכי גדול פה בפורום. ורק אתה יודע איך לגרום לבחורה להבין איך היא לא יודעת ואתה כן - איך להביא אותה לאורגזמה חייתית מחפוז. העיקר שאתה מאושר מהפנטזיות שלך.
 

חופ שיה

New member
פוסי , איפה החיוך של הבוקר

הרבה יותר יפה לך.
אני מבינה על איזו תנוחה הוא מדבר אבל אם היא לא על ארבע אז הגישה קצת קשה ,אפילו לגעת בעצמי זה קשה , קצת צפוף בין המיטה לדגדגן, לא שפן?
 

P u s s i c a t

New member
צפוף, צפוף...

אבל לא צריך בשביל זה ידיים ארוכות. לא? ולגבי החיוך... איזה חיוך. קר לי, כואב לי הראש כאילו עדר היפופוטמים ישב לי על הראש כל הלילה ואני בדרך לעבודה. תמצאי לי סיבה אחת לחייך... אחת. (רגע, וזה שחודש לא היה לי סקס - וזה שהיה לפני חודש לא נקרא סקס - נחשב?..
) צריכה לסוע לחו"ל. זהו. החלטתי מי בא לתאילנד
 

חופ שיה

New member
גם אני חושבת שתיאלנד

לא אידאלי ....ממה ששמעתי לתאילנדים יש זין קטן .....לא שווה
 

P u s s i c a t

New member
לא לסוע לשם בשביל סקס...

לסוע לשם כדי לא להיות פה. למרות שבקצב המצטרפים האינטיליגנטים לפורום בשבוע האחרון איך אמר ריצ'ארד באך? אין מקום שהוא רחוק מדי...
 

חופ שיה

New member
../images/Emo13.gif היה ברור לי

שלא התכוונת לחפש שם סקס, סתם טיבלתי קצת.
דנידין - השחלת אותה בקטנה אהה?
 
למעלה