מימל אני חולה עליך

polyethylene

New member
מימל אני חולה עליך ../images/Emo9.gif

אתה פשוט מתוק אמיתי
אני פשוט חולה עליך
(מעתיקה ממוטי מלפני שבוע....)
 

polyethylene

New member
ואם אני אומרת עכשיו שמימל כתב

את זה מהבית שלי... מישהו יאמין לי ?
פולי
 
אוריקי מעניין מתי אתה מביא לי הודעה

כזאת... אגב מה אתה עושה פה? (אני מניח שכתבת משהו בבוקר אבל לא ראיתי...(
 

אוריקי

New member
אני סתם בא לבקר (משחק מילים)

אני אביא לך הודעה כזאת כשתרוויח אותה
מה שלומך עומר? (ומה אתה עושה אצל שרה בבית?)
 

polyethylene

New member
חזרנו מטקס של "תפוז"

ואני ברב נחמדותי הצעתי לילד מקום ללון בו. אבל הוא התחיל לכתוב במקומי הודעות אהבה לעצמו, אז אני שוקלת ברצינות לתת לו לישון בחוץ.
 
אממ אין צ´אנס...

חוץ מזה שהיא כבר קפצה על ההזדמנות ורצה לחדר והכינה את המיטה שלו והם ככל הנראה הולכים לבלות את הלילה ביחד...
 

polyethylene

New member
לבלות ../images/Emo35.gif

מימל
הוא כאילו במסיבה עכשיו? ואני הולכת עוד מעט לישון? וגם אתה מן הסתם כי מחר בבוקר השכמה מוקדם.
 

אוריקי

New member
טקס של תפוז?

מה, חילקו פרס לפורום מצטיין? כותב מצטיין? בקיצור, במה זכיתי?
 

polyethylene

New member
מימל זכה (כאילו דה)

בפורום הטוב ביותר בקטגורית המוסיקה. ובקהילה המושקעת והמעניינת ביותר. אני אתן לו לומר שלום (switch users) פולי
 

tamijul

New member
מצחיק שהמנהלים זוכים ../images/Emo20.gif

ולא המשתתפים שבעצם הם אלה שעושים את הפורום... נקודה למחשבה.
 

אוריקי

New member
תרשו לי לחזק את דבריה של תמי...

תמי, אני מחזק את דברייך. מגיע לנו לזכות.... קדימה..את הפרס ומיד.
 

dabou

New member
תרשו גם לי ........../images/Emo41.gif

היידה תמי היידה צמי .....לפי הקצב { אוריקי לא לזייף } היידה תמי היידה תמי .............. { שרה לשיר עם כולם ולא לבד לפי הקצב } היידה תמי הולה הולה הולה
 

polyethylene

New member
פולי רוצה לציין ...

שהיא הייתה רק בגדר מועמדת. מימל לקח את הכל
והוא ישלם על זה ביוקר...
 

אוריקי

New member
תרשו לי לחזק את דבריה של תמי...

תמי, אני מחזק את דברייך. מגיע לנו לזכות.... קדימה..את הפרס ומיד.
 
אמממ לא היית אמורה לספר ../images/Emo4.gif

טוב ת´אמת כן זכיתי אבל אמרתי שזה בזכותכם
מה לעשות בלעדיכם הפורום לא שווה כלום
 

זִיגזַג

New member
מברוק... ../images/Emo66.gif

זה גם בזכותנו נכון.. אבל גם למנהלים מגיע על העבודת קודש!! פשוט תתחלק בו איתנו בכוונות שלך...
מימל.. מסור
לפולי...
 
למעלה