מימדי ענקקק לפורומים

מימדי ענקקק לפורומים../images/Emo5.gif

פתאום המסך של הפורומים אצלי בתפוז,הפך להיות דבר מפלצתי ענק ומפחידדדד איך אני מחזירה את זה לגודל הסטנדרטי? תודה רבה:)
 
למעלה