שבלולית כתומה
New member
מימדי ענקקק לפורומים../images/Emo5.gif
פתאום המסך של הפורומים אצלי בתפוז,הפך להיות דבר מפלצתי ענק ומפחידדדד איך אני מחזירה את זה לגודל הסטנדרטי? תודה רבה
פתאום המסך של הפורומים אצלי בתפוז,הפך להיות דבר מפלצתי ענק ומפחידדדד איך אני מחזירה את זה לגודל הסטנדרטי? תודה רבה