מילים כדורבנות - נק' למחשבה

amitk80

New member
מילים כדורבנות - נק' למחשבה

מדוע אנחנו לא מקשרים בין מלחמת לבנון השניה למלחמת העולם השניה? אכן מילים כדורבנות, חבל שלא שומעים יותר מהסוג הזה מנהיגת מפלגת האיחוד הדמוקרטי, ולריה נובודבורסקאיה, פרסמה באתר שלה פרשנות בהקשר למלחמת לבנון-ישראל להלן נוסח הפרשנות של ו. נובודבורסקאיה על מלחמת לבנון הנוכחית ועל המזרח התיכון: "אני חושבת שלגנות את ישראל זה פשוט מעשה מגעיל. כאשר יהודים הלכו בצייתנות למשרפות, זה התאים לעולם. וכאשר יהודים מנסים להגן על עצמם ולשרוד, מתחילות זעקות, הפגנות נגד, והאשמות על אובדן פרופורציות. אני חושבת,שהגיע זמן, שאנשים הגונים, שיש להם הכנה צבאית יתחילו להתארגן לבריגדות בינלאומיות כדי לנסוע ולהגן על ישראל, מכיון שישראל היום נלחמת לא רק להגנתה. ישראל נלחמת על ערכים אירופיים, על מדינה עם ערכים, על המערב, ונגד משטרים חשוכים ונגד פנאטיות דתית. חבל שאירופה לא מבינה, שעם תבוסת ישראל , תובס אירופה. לבנון אשמה ללא ספק, הרי חיזבאלה לא יושב בשיחים, אלא בפרלמנט של לבנון. ומי שמרחם על אזרחים לבנונים, שייזכר במלחמת העולם השניה. שייזכר איך הטייסות של כוחות הברית הפציצו את אזרחי גרמניה הנאצית. גם אז נהרגו אזרחים חפים מפשע – נשים וילדים. אבל לא אמריקאים ולא אנגלים היו אשמים בזה. היו אשמים בזה הגרמנים שהצביעו עבור היטלר והצליחו לכבוש מוחות ושטחים. היום חאמס, חיזבאלה, אירן הפונדמנטליסטית – הם אותו איום, כמו היטלר בשנות 30-40 במאה 20. ישראל נאבקת כיום למעננו גם -כן. ולא צריך להשוות את לבנון עם צ'צ'ניה. אלה דברים שונים לחלוטין. לא צריך להציג את הטיפשות ומוג - הלב כהומניות וקורקטיות פוליטית. מי שלא יכול להלחם נגד טרור בעצמו, שלא יפריע לישראל. דרך אגב, מאין השיג חיזבאללה טילים? על זה פוטין גם יתן את הדין בבוא היום."
 

amitk80

New member
מה הקשר?

מה הקשר שאנחנו לא הצד החלש? גם הם לא צד חלש להזכירך. פה בדיוק הבעיה, הם נלחמים בחוכמה ועצמתיות לא פחות מאיתנו. הם מביאים על עצמם את הסבל והרעב. אף אחד לא אמר שלא קיפחנו את ערבי ישראל אבל ההנהגה של ערביי ישראל והפלסטינאים נלחמת בנו במכוון. מעניין ש 80 אחוז מהציבור הערבי רוצה כן לתרום אבל מי מונע זאת מהם? כל חברי הכנסת הערבים שנוח להם ללבות את השנאה.. נוח להם להלחם בנו כי את יודעת למה? אם הם לא ילחמו בנו (מה שכביכול גורם להם להתאחד) אז הם יהרגו שם אחד את השני וכבר ראינו את המלחמה בין הפתח לחמאס שהם לא בוחלים בשום אמצעים. תראי תמונות מהעימותים ביניהם. להזכירך הוסכם לתת לפלסטינאים בקמפ דיוויד את עזה ו 90 אחוז מהגדה המערבית ומה קרה? פתחו עלינו באינתפאדה ומסכת פיגועים שנמשכת עד היום. ישראל להזכירך מספקת דלק וחשמל ומים לעזה אבל תושבי שדרות ועוטף עזה ממשיכים להיות מופגזים. מאיפה מפגיזים את ישראל בעזה? משטחים פתוחים או מבתי ספר, בתי חולים, מאחורי ילדים (כי הם יודעים שלא נפגע בילדים). אז הם הצד החלש? ? אין מה לעשות, צריך להבין שאנחנו במלחמה איתם וכל עוד יש מלחמה שני הצדדים נפגעים ואני באמת מאמין שרוצים אצלנו לעשות שלום. לי אין שום אינטרס לשלוט על קן צרעות הזה שנקרא עזה, אבל כל עוד הם לא מבססים את התשתיות שלהם אז אני אעדיף לתת להם מים וחשמל מאשר שהם ימותו כמו ברווזים.
 

Alasse

New member
בדיוק הזכרת לי למה אני שונאת

ויכוחים פוליטיים, ובזה זה נגמר
 

amitk80

New member
זה רלוונטי

מאיפה החומר הועתק? אל תדאג אני לא מזייף חומרים. אני רק מנסה להבין מאיפה כל האהדה הזאת לערבים מגיעה על חשבון תושבי המדינה הזאת. אני באמת ובתמים מנסה להבין. איפה אותם "שמאלנים" למען תושבי שדרות? קולות הגינוי על ירי מתמשך מתוך אוכלוסיה על ישראל לא נשמע בצורה חזקה כמו הפגיעה בערבים. אגב, רק שתדע שמחר הם עושים אסיפה (פעילות ציבורית) בשטח האוניברסיטה בעוד שתא תקווה רצה להביא את אריה אלדד באחד מימי חמישי ולא אישרו לנו זאת (בטענה שימי פעילות ציבורית זה רק בימי שני ורביעי). אז, אני שואל איפה השיוויון פה? זאת אוניברסיטה שכבר מזמן הפכה להיות פלסטינאית בעיני. רק חסרים דגלי פלסטין
 
בוודאי

אם אתה כבר מביא ציטוט מן הראוי לציין מהיכן הוא נלקח. מעבר לכך, סתם מעניין אותי מי עוסק בתרגומים של השטויות האלה ומאיפה בכלל החומר המקורי (בלוג\עיתון כלשהו.) נ.ב נובודבורסקאיה היא אולטרה-ליברלית, מה שבארץ אתה מכנה ה'שמאל המתרפס'. היא אחת המתנגדות הגדולות למלחמת צ'צ'ניה, ובהחלט מעניין לראות את הדעה הלא ככ שיגרתית שלה-לפחות כפי שהוצגה במאמר שהעתקת-אודות הסכסוך הישראלי-פלסטיני. (בתמונה אתה רואה קריקטורה של נובודברסקאיה ולמטה כתוב: 'הקרקס נסע-והליצנים נשארו'. נ.ב2 סתם קריקטורה נחמדה, אני דווקא מאד מחזיק מהגב' המפחידה הזאת).
 
למעלה