מילות מפתח בגוף הליסטינג

מקפיצה ומנצלת כדי לבשר

שאמנם איביי מתנתקים ב- 2015 מפייפאל.
אין כאן אף אחד שממש מבין ב- SEO? האם "מרבץ" כזה של מילות מפתח בתחתית הליסטינג מסייע במשהו?
לגבי מילות המפתח של החנות- למישהו יש קצת טיפים איך לעשות את זה נכון? אני מתכוונת למילים שצריך למלא ב- manage your store
עברתי לפני כחודשיים לעיצוב החדש של החנות על פי איביי ומסתבר שזה מחק לי את כל מילות המפתח שבניתי בעמל רב. כל עזרה תתקבל בברכה
 

mosheh20

New member
http://www.title-builder.com/ מתאר לעצמי שמכירה אבל אם זה

יכול לעזור
 
לא מדברת על הכותרת

רק על גוף המודעה כמו בדוגמה מתוך סקרנות ועל אופציה שניתנת לבעלי חנויות לתת מילות מפתח לחנות שלהם.
 
מתנתקים.

סופה של ידידות מופלאה (?). זאת ועוד- המנכ"ל הכה לא יעיל ג'. די עוזב או מועזב. הפורומים ברשת גועשים ורועשים שהרי מרבית השינויים שפגעו מאוד באופי ובתוצאות של איביי הוא היה הגורם להם. והשינוי העיקרי היה הברוגז עם גוגל והפיתוח של קזיני המהולל שמאז אף אחד לא יודע מה ילד יום...
מעניין מה צופן לנו העתיד - האם איביי תימכר? ולמי? האם המנכ"ל החדש יוכל לחדש ימיה? שנפתח שרשור הימורים?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מתנתקים פירושו שאיביי תחדל להשתמש בשירותי פייפל ולא כך

פורסם. החברות לא מתנתקות אלא מתפצלות לשתי חברות עצמאיות לצרכים ניהוליים. אין לי מושג באיזה ברוגז מדובר, אבל בפורומים כל אחד יכול לכתוב מה שבא לו (גם כאן...) והשאלה אם זה מגובה בהצהרות רשמיות.
 
מה קשור?

למה לחדול? הם השתמשו בשירותים גם לפני החיבור. הרי לא תמיד הם היו יחד, ומאז שאני זוכרת פייפאל היה התשלום המומלץ על ידי איביי. החיבור לא עובד כנראה או משהו. הם מפסיקים להיות חברה אחת. זה שעכשיו זה סוג של מכבסת מילים סבבה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אכן, ולכן הם לא מתנתקים, הם מתפצלים.


זו לא מכבסת מילים אלא פשוט בחירת מילים מטעה.
 
למעלה