הורדתי ובדקתי את גרסת הנסיון.
נראה מצוין. עובד גם עם עברית של פנטיקון (עם סוגריים הפוכים) בגרסת ההדגמה מופיעים רק 10% מהערכים (אותיות א, ב, A, B בלבד) אני לא מכיר את המילון של הראל, אבל בהשוואה ל PALMPOINT (כלנית), יש תמיכה בביטויים שלא קיימת ב PP, וכמובן התרגום הדו כיווני.