מילון בנושאי רשת, לטכנופיל הפנימי

DragonBull

New member
מילון בנושאי רשת, לטכנופיל הפנימי

http://www.linktionary.com/linktionary.html
 

DragonBull

New member
+: BABEL מילון ר"ת כללי בנושא מחשב

http://www.geocities.com/ikind_babel/babel/babel.html#top
 

Eldad S

New member
../images/Emo45.gif עדכנתי את קישורי הפורום

בשני המילונים - רב תודות!
 

Boojie

New member
אלדד, אולי אפשר לפנות להנהלת

הפורומים ולבקש מהם לשדרג במקצת את תצוגת הקישורים? התצוגה הנוכחית אולי טובה לפורומים שבהם יש מעט קישורים, אבל בפורום כמו שלנו, שבו צפוי שיהיו הרבה קישורים, התצוגה מאד מסורבלת ולא נוחה. למשל, אני מוצאת את התצוגה המקדימה די מיותרת, והיא מוסיפה המון נפח מיותר לדף, בכך שהיא יוצרת רווח ממש גדול בין השורות. כמו כן, היה יכול להיות נחמד אם הייתה אופציה לבניית תת-קטגוריות (שככל שהבנתי, כרגע אין - יש רק קטגוריות ראשיות לקישורים, לא קטגוריות משנה). אני לא משתמשת בקישורי הפורום, למרות ההיצע הרב של קישורים שימושיים שיש בהם, פשוט כי הם כל כך מסורבלים ולא נוחים לשימוש. אפשרות אחרת, אגב, שלא העליתי כאן כי היא כרוכה בהמון עבודה בשבילך, זה לסדר את קישורי הפורום בצורת מאמר. בתקופה הרחוקה שניהלתי את פורום מד"ב ב-IOL ז"ל, זה מה שעשיתי בדפי הקהילה - סידרתי הכל במאמרים, עם הפניות צולבות וקישורים והשד יודע מה. אבל זה המון עבודה ליצור ולתחזק דבר כזה.
 

Eldad S

New member
אנסה לבדוק מה אפשר לעשות.

אני מודע לכך שיש המון קישורים, וכדאי היה לארגן תת-רמות (אם הדבר אפשרי). אנסה לבדוק לעומק יותר את הכלים העומדים לרשות הפורום, ומה אפשר לעשות כדי לשפר. למה את מתכוונת "תצוגה מקדימה"? יש תצוגה מקדימה לקישורי הפורום? למרות הסרבול, כדאי לך מדי פעם לעשות סיור קצר בקישורים - כפי שאת מבינה, אני מעדכן אותם ללא הרף.
 

Boojie

New member
אצלי, לפחות, מופיע לצד כל קישור

מלבן שבו מוצגת "תמונה" של האתר. עם כל כמה שזה נחמד, זה תופס המון מקום, ומאריך את דף הקישורים בהמון. ואני מעלעלת מדי פעם בקישורים, אבל ככלי עבודה זה לא ממש שימושי לי, למרבה הצער. פשוט מסורבל מדי, וכשאני צריכה כלי מסוים תוך כדי עבודה זו לא אופציה, להתחיל לחפש אותו ברשימות הארוכות והמסורבלות שם.
 

Eldad S

New member
בדקתי עם הנהלת הפורומים,

ונראה, על פניו, שלא ניתן להעלים את התצוגה המקדימה של העמודים הראשיים של הקישורים (מדובר בבסיס הנתונים של תפוז, שכל הפורומים שואבים ממנו, כולל הפורום שלנו). אחפש דרכים לשפר את התצוגה. יש גם בתכנון להוסיף כלֵי תצוגה בקרוב, כולל אפשרות החלוקה לקטגוריות משנה, וזה עשוי לעזור לנו (אבל, שוב, בקרוב - לא בטווח המיידי).
 
למעלה