בתחילת החודש קניתי אצלם כפפות חורף ללא עור (עד שמצאתי) ולאחר כמה ימים הם נקרעו. קורה. הטיפול בי בזמן התיקון היה מביך והגיע לפסים וטונים לא נעימים.. כשהעניין הגיע לישי המנהל הכל בא על מקומו בשלום. היה ענייני, פתר את הבעיה והפתיע בפיצוי שבכלל לא בקשתי.
אני רוצה שהמוצר יהיה איכותי ובמידה והוא לא (קורה במשפחות הכי טובות) שיתנו לי שרות טוב כדי שהעניין יסגר מהר ובלי טרחה מצידי. נאלצתי להגיע עד למנהל? משהו בדרך עובד ממש לא טוב. מילה טובה? מקסימום ברית מילה. דעתי.