מילגה לסטודנטים ששירתו בצו 8

  • פותח הנושא hck
  • פורסם בתאריך

ath25

New member
מה עם צו חריג?

הצבא המעצבן הזה, הזרים את השירות כשירות רגיל בפירוט של קצין העיר... וכמובן שלנו אין שום אישור לגיוס חריג כמו שיש לצו 8. הגשתי בקשה ופירטתי נקווה שלא ידחו, יש לפחות מספר גדודים שגויסו בצו חריג בשבוע הראשון לחטיפה.
 

hck

New member
תשלח עותק של ה3010

שזהו בעצם "הלוקש" שקיבלת מהצבא. מה שחשוב זוהי התקופה בא התייצבת, וזה מה שרשום שם ללא סוג הצו.
 

ath25

New member
כן

רק ש- ה3010 שלי כמעט ולא קריא על העותק. אפילו באוניברסיטה לא קיבלו את זה ובגלל זה הוצאתי פירוט מקצין העיר (מזל טוב לי 100 ימ"מ מאז השחרור
)
 

deathcaster

New member
נכון , אצלי אותו סיפור

התלוש המקורי בקושי קריא אז הוצאתי תלוש ממכתב מקצין העיר , ושם רשום שסוג הצו שלי 06 חירום, נקווה שלא יעכבו לי את המלגה בגלל שלא רשום צו 8 ( בהנחה ויאשרו לי מלגה ) , וואללה, 5500 ש"ח יכולים בהחלט לעזור ( 1000 ש"ח תוספת כי אני לומד בצפון )
 

ath25

New member
יפה

אצלי אפילו לא רשום חריג, אלא 01 קריאה רגילה. לא יודע מה לעשות, זנ ממש חוצפה. אני אפילו לא מוצא את הצו שעליו לפחות הודפס חריג ואישור שר ביטחון.
 

hck

New member
צו חירום זה לא צו 8 ?

גם לי רשום 06 חירום, ואצלי ההתראה הייתה מעכשיו לעכשיו (בערב שבת!). משום מה אני לא מצליח להוציא אישור לימודים של תשנ"ז. ככה זה שלרכזת מגמה יש רק 3 ימי עבודה. אם אני לא אצליח, נקווה שיסתפקו באישור לימודים של השנה החולפת. אגב, התאוריה של 150 ימי מילואים מזכים בדרגה (היה כאן דיון בעבר) כבר יכולה להיות מופרכת בגללי. 152 יום, ואין דרגה. אמרו לי שדרגה זה רק ע"י המלצת מפקדים (וכנראה שלא קשור במספר הימ"מ - למיטב הבנתי).
 

simba32

New member
כמה ימי מיל' עשית?

הייתי השבוע בישיבה עם מפקד המג"מ שלך לגבי סיכום והסקת מסקנות
 

deathcaster

New member
מעניין

אני מקווה שבועז אכן הציג את כל הליקויים שהיו ביום הזה.
 

simba32

New member
לא ענית לי לשאלה...

כמה ימי מיל' עשית שאתה זכאי לתגמול? אאל"ט כולנו עשינו לא יותר מ-4 ימי מיל'
 

deathcaster

New member
שיט !

היית חייב להרוס לי ? לא שמתי לב שצריך מעל 8 ימים... טוב נו מלגה משם כבר לא נקבל... חבל ... חחח
 

hck

New member
אתה כן תקבל, אבל פחות

ציטוט: "סטודנט/ ית יקר/ה תתאפשר קבלת מלגת לימודים עד 4500 ₪ על פי הקריטריונים הבאים: אנשי מילואים, שגויסו ב"צו 8". אם שירתת במסגרת צו 8 עד שבועיים הינך זכאי לקבל מלגת לימודים בסכום עד גובה 2,500 ₪ . אם שירתת יותר משבועיים במסגרת צו 8 הינך זכאי לקבל מלגת שכר לימוד עד 4,500 ₪ . אם הנך לומד באחד ממוסדות המוכרים ע"י המועצה להשכלה גבוהה בצפון הנך זכאי לקבל תוספת מלגה של 1,000 ₪. עולה חדש (על פי הגדרת מנהל הסטודנטים) הלומד באחד ממוסדות הלימוד להשכלה גבוהה המוכרים על ידי המועצה להשכלה גבוהה הינך זכאי לקבל מלגת שכר לימוד מלא. עלייך למלא את "טופס בקשה" וכן לחתום על טופס הצהרה ובו פירוט פרטיך ואישורך כי הינם נכונים. "
 

deathcaster

New member
וואללה אז צדקתי

גם לי מגיע, אולי פחות אבל 3500 זה בסדר גמור בהחלט יכול לעזור.
 
למעלה