מילא הכתבה, העיקר התגובה !!! ראו

מצב
הנושא נעול.
מילא הכתבה, העיקר התגובה !!! ראו

מילא הכתבה, העיקר התגובה !!! ראו
את התגובה היחידה לכתבה כאן: http://www.nrg.co.il/online/14/ART/825/479.html זו תגובה לעניין !
 

אורי404

New member
עכשיו יש שלוש תגובות.

מילא הכתבה, העיקר התגובה !!! ראו
את התגובה היחידה לכתבה כאן: http://www.nrg.co.il/online/14/ART/825/479.html זו תגובה לעניין !
עכשיו יש שלוש תגובות.
עכשיו יש שלוש תגובות. דרך אגב, ב Y-NET היו בעבר כתבות על טיולים עם רכבת: לרדת בתחנה ולטייל באיזור. האם Y-NET ממשיכים בכתבות האלה?
 
לא. הם הקיפו כבר כמעט את

עכשיו יש שלוש תגובות.
עכשיו יש שלוש תגובות. דרך אגב, ב Y-NET היו בעבר כתבות על טיולים עם רכבת: לרדת בתחנה ולטייל באיזור. האם Y-NET ממשיכים בכתבות האלה?
לא. הם הקיפו כבר כמעט את
כל תחנות הרכבת. הם היו ברמלה, יבנה, אשדוד, ת"א, ראש-העין, חיפה, עכו ונהריה. ככה שהם הקיפו את מרבית התחנות שיש מה לראות בסביבתן (הכוונה לאתרי טיולים של אנשים שלא באו לראות רק רכבות אלא תיירות כללית).
 

אורי404

New member
OK. ../images/Emo51.gif

לא. הם הקיפו כבר כמעט את
כל תחנות הרכבת. הם היו ברמלה, יבנה, אשדוד, ת"א, ראש-העין, חיפה, עכו ונהריה. ככה שהם הקיפו את מרבית התחנות שיש מה לראות בסביבתן (הכוונה לאתרי טיולים של אנשים שלא באו לראות רק רכבות אלא תיירות כללית).
OK.
 
בא לך לדעת הכל כולל הכל על קטר 701?

מוזיאון הרכבת
רק רוצה לוודא אם רייטר קרא את התגובה שלי בתגובות לכתבה על מוזיאון הרכבת.
בא לך לדעת הכל כולל הכל על קטר 701?
או על קטר מס' 763 במקרה ? בא לך לדעת הכל כולל הכל על קרון נוסעים מס' 117 ? או אולי על קרון משא מס' 5223 ??? אולי ירצה כבודו הדניאלי מידע מפורט ביותר על תחנת הרכבת ג'יסר-אל-מאג'מי??? או אולי איזה ארוע התרחש ברכבת ביום 07.07.1917 ??? או אולי מה כתבו בעיתון "הבוקר" על רכבת-ישראל ביום 15.09.1961 ? או אולי באיזו שעה מדוייקת נפרק קטר מספר 738 מהאוניה ובאיזה תאריך ומתי בדיוק הקטר עבר שיפוץ וכמה עלה השיפוץ ??? או אולי מה שמה של האוניה שהביאה את קטר מס' 125 לארץ ומה עלה בגורלה ??? דניאלי יקירי: הכל ממוחשב ! הכל ידוע ! אל תדאג ! בשביל זה הצוות שלנו הנהדר בפורום כאן ! אין דבר הנסתר מעינינו ברכבת, באגד, בדן, במטרודן, במרגלית, בנצרת וכדומה וכמובן ברכבות הקלות של ירושלים, תל-אביב ועוד. אנחנו יודעים הכל ולמענך אנו כאן ! כאשר רוצים לדעת ברכבת-ישראל משהו, הם מחפשים פה ! אנחנו אוהבים את כולם ורוצים לעזור לכולם ! פה תקבל יחס אקסטרא-דלוקס ! תמשיך להיות אוצר היכן שאתה עובד ובוא לבקר לפעמים !
 
קטר מס' 70413 למשה דניאלי:

מילא הכתבה, העיקר התגובה !!! ראו
את התגובה היחידה לכתבה כאן: http://www.nrg.co.il/online/14/ART/825/479.html זו תגובה לעניין !
קטר מס' 70413 למשה דניאלי:
70413 413 BEYER PEACOCK 6993 1940 8299 הועבר לרכבת בריטניה כקטר מס' 48289. קטר זה הוחזר למחלקת המלחמה (WD) בשנת 1941. נשלח לפרס והוכנס לשרות ברכבת הפרסית בחודש דצמבר 1941 בקבלו את המס' 41.102. הופעל בפרס בשנים 1941 - 1946. בחודש נובמבר 1944 מוספר מחדש על-ידי מחלקת המלחמה (WD) במס' 70413. הועבר לכוחות המזרח התיכון בארץ-ישראל (MEF) בחודש יוני 1946. אוחסן בסדנאות הרכבת באכזיב באותו חודש. אוחסן בסדנאות הרכבת באכזיב גם במהלך שנת 1947. אוחסן בסדנאות הרכבת בסואץ בשלהי שנת 1947. הקטר מוספר שוב בחוזרו לאנגליה כ- BR 48289 בשנת 1948. הוכנס לשרות פעיל ברכבת הבריטית (BR) בין חודש אוגוסט לבין חודש דצמבר 1949. כזה מידע קיים, אדון דניאלי, על כל קטר ועל כל קרון ! - נוסעים, משא או כל אחד אחר. הכל ממוחשב ומאורגן פיקס-פוקס. שבת-שלום דניאלי !
 
כמה שאתה לא מנסה להבין

קטר מס' 70413 למשה דניאלי:
70413 413 BEYER PEACOCK 6993 1940 8299 הועבר לרכבת בריטניה כקטר מס' 48289. קטר זה הוחזר למחלקת המלחמה (WD) בשנת 1941. נשלח לפרס והוכנס לשרות ברכבת הפרסית בחודש דצמבר 1941 בקבלו את המס' 41.102. הופעל בפרס בשנים 1941 - 1946. בחודש נובמבר 1944 מוספר מחדש על-ידי מחלקת המלחמה (WD) במס' 70413. הועבר לכוחות המזרח התיכון בארץ-ישראל (MEF) בחודש יוני 1946. אוחסן בסדנאות הרכבת באכזיב באותו חודש. אוחסן בסדנאות הרכבת באכזיב גם במהלך שנת 1947. אוחסן בסדנאות הרכבת בסואץ בשלהי שנת 1947. הקטר מוספר שוב בחוזרו לאנגליה כ- BR 48289 בשנת 1948. הוכנס לשרות פעיל ברכבת הבריטית (BR) בין חודש אוגוסט לבין חודש דצמבר 1949. כזה מידע קיים, אדון דניאלי, על כל קטר ועל כל קרון ! - נוסעים, משא או כל אחד אחר. הכל ממוחשב ומאורגן פיקס-פוקס. שבת-שלום דניאלי !
כמה שאתה לא מנסה להבין
הויכוח הוא לא על המידע אלא על ניהולו והצגתו אני בטוח שארכיון יש מידע. אבל השאלה היא איך הוא מאורגן, איך והאם הוא עומד לרשות הקהל ועיקר העיקרים, רייטר (נעזוב את התארים..טוב?) האם הנהלת הרכבת נותנת גיבוי לארכיון ומטפחת אותו ודואגת להזרמת חומר לארכיון. ארכיונאות היא מקצוע אקדמי כמו ארכאולוגיה וארכיונאים מיקצועיים יודעים איך לארגן את המידע ובעיקר להעריך אותו. אבל שוב, דיברנו על המוזיאון. אתה אומר שהמוזיאון מנוהל כיאות?
 
לצערי, חומר חדש לא עובר לארכיון

כמה שאתה לא מנסה להבין
הויכוח הוא לא על המידע אלא על ניהולו והצגתו אני בטוח שארכיון יש מידע. אבל השאלה היא איך הוא מאורגן, איך והאם הוא עומד לרשות הקהל ועיקר העיקרים, רייטר (נעזוב את התארים..טוב?) האם הנהלת הרכבת נותנת גיבוי לארכיון ומטפחת אותו ודואגת להזרמת חומר לארכיון. ארכיונאות היא מקצוע אקדמי כמו ארכאולוגיה וארכיונאים מיקצועיים יודעים איך לארגן את המידע ובעיקר להעריך אותו. אבל שוב, דיברנו על המוזיאון. אתה אומר שהמוזיאון מנוהל כיאות?
לצערי, חומר חדש לא עובר לארכיון
כרגע ! מעט מאוד מגיע לשם. מנכ"ל הרכבת, ידידי המכובד, מר יוסף מור, עושה כל שביכולתו למען שימור העבר ונתן הוראה חד-משמעית לשמור על כל אי.מייל. אסור למחוק היום מיילים ברכבת ! אני וחבריי מתעדים בבית ארכיון ענק על הרכבת ועל כל פיפס שם. ראה הודעה נפרדת. כל מסמך וכל נייר סרוק ניתן לשליפה בזמן ממוצע של 10 שניות. לכן אני מחזיק מחשב עם נפח איחסון כמו של מפעל ענק תעשייתי.
 
והמידע מאורגן בצורה מצויינת. לאט-לא

כמה שאתה לא מנסה להבין
הויכוח הוא לא על המידע אלא על ניהולו והצגתו אני בטוח שארכיון יש מידע. אבל השאלה היא איך הוא מאורגן, איך והאם הוא עומד לרשות הקהל ועיקר העיקרים, רייטר (נעזוב את התארים..טוב?) האם הנהלת הרכבת נותנת גיבוי לארכיון ומטפחת אותו ודואגת להזרמת חומר לארכיון. ארכיונאות היא מקצוע אקדמי כמו ארכאולוגיה וארכיונאים מיקצועיים יודעים איך לארגן את המידע ובעיקר להעריך אותו. אבל שוב, דיברנו על המוזיאון. אתה אומר שהמוזיאון מנוהל כיאות?
והמידע מאורגן בצורה מצויינת. לאט-לא
לאט גם בארכיון הרכבת, הכל יהיה מאורגן מצויין. פול עושה עבודת קודש עם מספר מתנדבים. לולא פול, הכל היה הולך לאיבוד. המיחשוב שלי יעבור לארכיון הרכבת עצמו ואז לא תהיה שום בעית ארגון. הבעיה האמיתית שם היא במיוחד מקום ! חסר מקום וחסר כח-אדם. בשביל זה אנחנו כאן. בלילה, כשאתה ישן, ידידי, אני עובד על מיחשוב הארכיב ומשתדל לישון מעט למען המטרה המקודשת.
 
אבייתר, כל מילה שלך שקולה בזהב

והמידע מאורגן בצורה מצויינת. לאט-לא
לאט גם בארכיון הרכבת, הכל יהיה מאורגן מצויין. פול עושה עבודת קודש עם מספר מתנדבים. לולא פול, הכל היה הולך לאיבוד. המיחשוב שלי יעבור לארכיון הרכבת עצמו ואז לא תהיה שום בעית ארגון. הבעיה האמיתית שם היא במיוחד מקום ! חסר מקום וחסר כח-אדם. בשביל זה אנחנו כאן. בלילה, כשאתה ישן, ידידי, אני עובד על מיחשוב הארכיב ומשתדל לישון מעט למען המטרה המקודשת.
אבייתר, כל מילה שלך שקולה בזהב
אני עד שאתה עושה עבודת-קודש בשימור ההיסטוריה של התחבורה הציבורית ובעיקר הרכבת והאוטובוסים, והיסטוריה זה לא רק משה רבנו ויהודה המכבי, היסטוריה זה גם ביל"ו ועליה שניה והרכבת הטורקית ואוטובוס סופר וויט וגם מה שקרה אתמול. תודות לך קיבלתי לעבודות שונות מידע שלא חלמתי שיש למישהו. אמר יגאל אלון: "עם שאיננו משמר את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל".
 
עכשיו הדוד...מסמיק ! ../images/Emo99.gif. תודה.

אבייתר, כל מילה שלך שקולה בזהב
אני עד שאתה עושה עבודת-קודש בשימור ההיסטוריה של התחבורה הציבורית ובעיקר הרכבת והאוטובוסים, והיסטוריה זה לא רק משה רבנו ויהודה המכבי, היסטוריה זה גם ביל"ו ועליה שניה והרכבת הטורקית ואוטובוס סופר וויט וגם מה שקרה אתמול. תודות לך קיבלתי לעבודות שונות מידע שלא חלמתי שיש למישהו. אמר יגאל אלון: "עם שאיננו משמר את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל".
עכשיו הדוד...מסמיק !
. תודה.
והודות לך חביבי - יש סוף סוף מחקר מועיל על רכבת העמק. מי שלא ראה את הדיסק שלך, לא יכול לכתוב שום דבר רציני.
 

elians

New member
לא צריך לראות כדי לדעת

עכשיו הדוד...מסמיק !
. תודה.
והודות לך חביבי - יש סוף סוף מחקר מועיל על רכבת העמק. מי שלא ראה את הדיסק שלך, לא יכול לכתוב שום דבר רציני.
לא צריך לראות כדי לדעת
ששפירא באמת עושה עבודת קודש ואוסף בשקדנות כל פרט... צריך רק לראות את כל השאלות והעובדות שהוא מביא פה.... תמונות מידע שרטוטים מה לא!....
 
כיפק לשפירא ../images/Emo24.gif../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif../images/Emo70.gif

לא צריך לראות כדי לדעת
ששפירא באמת עושה עבודת קודש ואוסף בשקדנות כל פרט... צריך רק לראות את כל השאלות והעובדות שהוא מביא פה.... תמונות מידע שרטוטים מה לא!....
כיפק לשפירא
 
תודה, היתרון בפטנט הוא שאנחנו

עכשיו הדוד...מסמיק !
. תודה.
והודות לך חביבי - יש סוף סוף מחקר מועיל על רכבת העמק. מי שלא ראה את הדיסק שלך, לא יכול לכתוב שום דבר רציני.
תודה, היתרון בפטנט הוא שאנחנו
אנחנו משלימים מידע זה לזה, ועם ישראל מרויח. וזה העיקר. ואתה יכול להסמיק, רק אנשים ישרים וטובים עדיין מסמיקים היום, ואני שמח להיות בחברתם של אנשים כאלו, ואם ראית הפסקתי לכתוב בפורומים אחרים (חוץ ממורי דרך) כי אני רוצה להרגיש בין חברים ולא להיות בכוננות שאולי מישהו יתקוף, ופה בפורום למרות היתקלויות קטנות מה שסביר בין בני אדם, יש חברות וחשים כמו בבית, ועובדה שאנשים למרות כל עומס החיים, נפגשים גם מחוץ לפורום.
 

elians

New member
לקחת לי את המילים מהפה...

תודה, היתרון בפטנט הוא שאנחנו
אנחנו משלימים מידע זה לזה, ועם ישראל מרויח. וזה העיקר. ואתה יכול להסמיק, רק אנשים ישרים וטובים עדיין מסמיקים היום, ואני שמח להיות בחברתם של אנשים כאלו, ואם ראית הפסקתי לכתוב בפורומים אחרים (חוץ ממורי דרך) כי אני רוצה להרגיש בין חברים ולא להיות בכוננות שאולי מישהו יתקוף, ופה בפורום למרות היתקלויות קטנות מה שסביר בין בני אדם, יש חברות וחשים כמו בבית, ועובדה שאנשים למרות כל עומס החיים, נפגשים גם מחוץ לפורום.
לקחת לי את המילים מהפה...
יש פה פורומים נוספים .. בעצם לא רק בתפוז . אמנם לא באותו נושא אבל שם כל אחד משוויץ במה שיש לו .. ותמיד ירצה תמורה על מידע בנושא שלו... פה כולם מביאים על מנת להראות לאחרים ולהנות איתם. אני חושב שזה אחד הדברים היפים פה
 
אפי ! תודה על התגובה במעריב, גם אני

לקחת לי את המילים מהפה...
יש פה פורומים נוספים .. בעצם לא רק בתפוז . אמנם לא באותו נושא אבל שם כל אחד משוויץ במה שיש לו .. ותמיד ירצה תמורה על מידע בנושא שלו... פה כולם מביאים על מנת להראות לאחרים ולהנות איתם. אני חושב שזה אחד הדברים היפים פה
אפי ! תודה על התגובה במעריב, גם אני
מתחיל לחשוב כמוך - הוא נראה לי כ"קטר 616". אני מתרשם מהויכוח איתו שהוא מאוד היה רוצה להשתלב במערכת של המוזיאון. הרי אם הוא ילשין על מה שהוא כתב שם, אולי הוא חשב שזו הדרך לזעזע את המע' וכך אולי הוא יוכל לתפוס את מקומו של יעקב שלום. הרי הוא אוצר ומבין בתחום וזה מסתדר לי מצויין עם כל מה שהוא כתב. כמובן שאלו הן רק השערות ואני לא קובע פה שום עובדה אבל אם תחשוב על מה שהוא כתב תראה איך זה משתלב מצויין עם כל שרשור התגובות שלו במעריב..."ותחשבו על זה"...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה