מיי פיקיישן....

מיי פיקיישן....

אז שלומות לכן, ואכן כן עוד בערך 4 שעות ויהיה שנת 2008 [אני מתרגשת!!!!] אז רגע לפני שאנחנו מסיימים את כל ההכנות לארוחה אני רוצה לפרסם בפעם הראשונה את הפיק שלי.[נקווה שאתן לא תהיו שמו פורום פאנפיקים הקקה!] אז... הקדמה קטנה שם הפיק:Silens ia a scery sound בטא: זאת אמורה להיות דנה אבל מרוב לחץ אז בטאתי את הפרקים הראשונים. ועוד משו קטן, בהתחלה הפרקים הם כ"כ מוזרים וחסרי טאקט, אז תסלחו לי... אני חושבת שבהתחלה אני אשים 2 פרקים ורק אז 1 כי הפיק עדין בכתיבה....[אין לי זמן><"] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ פרק 1 שמונה בבוקר, השיעור הראשון, כימיה- שעמום... הגיע אליי פתק: "את יודעת משהו בנוגע לנשף?" הפתק בא מלוסי. "לא ממש." שלחתי בחזרה את הפתק. "אבל את האחראית על הנושא!!"היא כתבה לי בכתב חרטומים כי המורה הסתכל עליה. "אני יודעת! מה נראה לך?! טוב אני חייבת ללכת יש לנו ישיבה בנושא! ביי." שלחתי את הפתק. "מר. מג'וייר, אני חייבת ללכת עכשיו." קמתי ואמרתי למורה. "ולאן זה, אליזבת'??" "יש לי היום, זת'ומרת, עכשיו פגישה בקשר לנשף הסיום." "משוחררת." ראש המארגנים זאת בריטני מי"ב היא ממש נחמדה לכולם, "אוקי, הנשף עוד פחות מחודש ויש לנו עוד המון-המון מה לעשות. אני מקווה שכולם יודעים מה התפקיד שלהם בנשף? " "כן." כולם ענו לה במקהלה. "הדבר הכי חשוב הוא הנושא...אליזבת'?" זה היה ג'ון, גם הוא מיב'. "אממ... האמת שכן, חשבתי לעשות משהו בנושא הממלכה האבודה... הבנות חייבות לבוא בשמלה או בשמלת נשף והבנים חייבים לבוא בחליפה ובמסכה. השיפוט ייקבע את הנערה הכי יפה הנער במסכה והכי אלגנטי והזוג הכי מרשים. " זה היה קשה לחשוב על זה. "רעיון ממש חמוד!" אמרה האנה, מכיתה י' "המסכות צריכות להיות אחידות?" שאלה בריטני. "לא יודעת, זה משנה?" "כן! טובי, אתה האחראי על זה." אמרה. "רגע, ומה בקשר לבן זוג? הוא יכול להיות גם לא מבית הספר?" שאלה האנה. "אין לנו בעיה!" ענה ג'ון. "ואני חושבת שכדאי להשאיר את זה בסוד עם מי יוצאים לנשף, כדי שאז כולם יהיו מופתעים זה מזה!" הצעתי וקיבלו את זה בחיוב. בהפסקה אני, לוסי, ג'סי ושרה נפגשנו לאכול יחד. "נו?! את יודעת מה הנושא של הנשף?! " התחילה לוסי את השיחה. "כן! הממלכה האבודה." התפרצה שרה לשיחה. "זה עם השמלות והכל?" "כן." עניתי. אחרי חמש שעות לימודים חזרתי הביתה וראיתי את אמא ואבא בלחץ, אורזים מזוודה. "אמא? אבא?" "הו, היי מתוקה. קראו לנו בדחיפות לארה"ב, אנחנו ממריאים בלילה." אמרה אמא. "לכמה זמן?" "אני חושב לחודשיים, או יותר, תלוי ברמת העבודה" ענה אבא. "זה המון זמן..." אמרתי, מבואסת. "הו, שכחתי לומר לך, אבל מייקל בא לכל הזמן שנהיה בארה"ב, הוא יביא חברה ועוד חברים אני חושבת. אל תדאגי יהיה שמח!" אמרה אמא ברצון לעודד אותי. "אוקיי, אין בעיה. תיהנו בארה"ב כמה שיותר ואל תשכחו לקנות לי מתנות! רק מתי מייקל יבוא?"
 
פרק 2

פרק 2 לשירותכן איזה תזמון יש לי! "שלום לכולם!!!" מייק עמד בפתח הבית! רצתי אליו, קפצתי עליו וחיבקתי אותו. "אני כ"כ שמחה לראות אותך סופסוף!" אמרתי בשמחה בעודי תלויה על צווארו. "התגעגעת מפלצת קטנה?"הוא שאל בחיוך. הוא איך שהוא הצליח לנתק אותי ממנו והלך לחבק את ההורים. "היי אמא, היי אבא!" "אמא או אבא האם אתם זוכרים שאני הולכת להופעה של מקפליי?" נזכרתי איך יכולתי לשכוח דבר כ"כ חשוב?! "אוקיי ג'ייק יסיע אותך להופעה טוב?!" אמר אבא. "טוב.. תקשיבי אמא את זוכרת שהחברים שלי באים?"אמר מייק תוך כדי שלגם מכוס המים שבידו. "מה טום וכולם?" שאל אבא "היי אני פה? אני מפריעה למישהו אם כן אז אני הלך" אמרתי את זה תוך כדי הליכה לחדר שלי... "מתי הם יבואו?" שאלה אמא. "אני לא בדיוק יודע אני חושב או שמאוחר בלילה או שמחר בבוקר" אמר ועלה לחדר. *טלפון ללוסי* "נו, את הולכת להופעה של מקפליי?" שאלתי את לוסי. "לא... סורי" אמרה בעצב. "אהה טוב לא נורא יהיו עוד הופעות!" ניסיתי לעודד. "אני בטוחה" אמרה בקול מבואס. "ברשותך אני צריכה ללכת" "להתראות!". התארגנתי והסיעו אותי להופעה. איך שהוא נדחסתי לשורה של הראשונים וזה היה ממש כיף! הם התחילו לנגן ובין כל שיר לשיר הם אמרו משהו וכולם צחקו כל ההופעה הסתכלתי בעיקר על דאגי שהיה מרוכז בבס שלו. בשיר That Girl הסתכלתי לו בעיניים, בסולו של החשמלית דאגי הסתכל עליי גם! לא האמנתי הוא הסתכל גם על העיניים שלי, לרגע הרגשתי שאני עומדת להתעלף אך שלטתי בזה מרוב הלחץ חייכתי חיוך תמים חיוך חמוד שמייק ממש אוהב. פתאום קלטתי את דאגי מחייך אליי גם. אני חושבת שממש הסמכתי, הוא חייך אליי וחזר לשיר. "דאגי למי חייכת שם??" זה היה הארי ששאל אחרי השיר האחרון שניגנו(מאחורי הקלעים). "כן, אחי מזה היה עשית את החיוך החמוד הזה שלך.." אמר דני וכולם צחקו. " מה? היא הסתכלה עליי כל ההופעה... והיא ממש חמודה!" אמר דאגי בניסיון כושל להציל את עצמו מהמצב. "חחח... בטח, בטח" לגלג עליו טום. "מה?! אתם לא מאמינים לי?אז בואו נצא לבמה ונשיר עוד איזשהו שיר ואז תראו אותה!" אמר דאגי תוך כדי צחוק מוזר. "חחח... זה לא כזה עוזר יש שם המון בנות חמודות..." אמר דני. "אהה נכון היא עמדה ממש מול הארי, היא לבשה ג'ינס וגופיה והיא לה שיער חום אני חושב" ניסה להעלות בזכרונו את פני הנערה. "ועוד פרט חשוב היא ממש חמודה" אמר הארי וכולם התחילו לצחוק. "סליחה על ההטרדה אבל אנחנו רוצים ממש לשיר את השיר Star Girl לסיום טוב?!" הודיע טום במיקרופון אחרי ריב עם המנחה. דאגי קרץ לדני ולהארי שיסתכלו. אך היא לא הייתה שם.
 

butbut

New member
אוה...אוה..אוהה../images/Emo70.gif../images/Emo19.gif

יוו. איזה פרקים חמודים
הקטע שהיכ אהבתי משניהם: "בסולו של החשמלית דאגי הסתכל עליי גם! לא האמנתי הוא הסתכל גם על העיניים שלי, לרגע הרגשתי שאני עומדת להתעלף אך שלטתי בזה מרוב הלחץ חייכתי חיוך תמים חיוך חמוד שמייק ממש אוהב. פתאום קלטתי את דאגי מחייך אליי גם. "
מתאים כאן את השיר can you see the love tonight. LOL
מחכה-לפרק-הבא
 

white in Angel

New member
לא אל תעשי לי את זה... =(

לא אני לא יכולה אני משתגעת... בעצם מתי כשאני קוראת פיק אני לא משתגעת?? לא חשוב עכשוו אני רוצה את פרק 3 מתי הוא יהיה???????.. דאגי......... דאגי........ אני רוצה את דאגיייייייייייייייייייייייייייי לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
 

michalie XD

New member
מה זהו?!

הפיק ממש חמוד והייתי רוצה להחליף אותה!!! ולאן היא נעלמה?!?!??!??!
 

GuitarSoundGirl

New member
../images/Emo203.gifאהבתי../images/Emo9.gif

שני הפרקים היו ממש חמודים:]]] מחכה כבר לעוד(תרחיבי גם, עם בא לך):] אהבתי לתאר את הקטע שדאגי הסתכל עליה בחיוך
*בעננים*
 
למעלה