מייל שכתבתי להנהלת גלובוס גרופ

ophirn

New member
מייל שכתבתי להנהלת גלובוס גרופ

אבקשכם להעביר מכתב זה למנכ"ל/סמנכ"ל הרשת. היום בערב היינו בסרט פעם ראשונה ואולי אחרונה בקולנוע החדש במודיעין...זלזול שכזה בצופים לא ראינו זמן רב. א.אין פוקוס בסרט.המסריט גם מתווכח שכן יש פוקוס. מסתבר משיחה שניהלנו עם עובדת שזו בעיה שצופים רבים מעלים ב.טינופת בכל מסדרון ופינה.ממש כמו אחרי מלחמה. ג.אין נציגות-אין מנהל בסביבה לדבר איתו.לדברי העובדת הוא בעזריאלי... ד.באולם 8 תריסי המיזוג רועדים ורועשים ה.עובדי המזנון ילדים חסרי נסיון,עובדים באדישות גמורה ללא פיקוח והשגחה ובגללם איחרו רבים לתחילת הסרט ד.2 עובדות הקולנוע אישררו את טענתנו לגבי הפוקוס ואף ניסו לדבר עם המסריטים אך ללא הועיל...הם גם לא ענו לנו בטלפונים הפנימיים. ה.חסרה נוכחות עובדים מבוגרים המסוגלים לשלוט בברדק בקופות ובנקיון ובתפעול לדעתי ו.מה זו החוצפה בענין אי כיבוד כרטיסי אשראי?!ממתי לרשת גלובוס יש בעיה לקבל מסופון תוך יום-יומיים?! אני מצפה להתיחסות וטיפול .תודה
 

mic1511

New member
אז לגבי כרטיס יש האשראי יש לי

תוספת.. אנחנו הזמנו כרטיסים דרך האינטרנט ביום שישי לסרט בשבת, כשהגענו המכונות להוצאת הכרטיסים לא עבדו כולן עד שהצלחנו לקבל את הכרטיסים ולהיכנס לסרט היה סיפור, כמובן שהסרט כבר התחיל
ועוד משהו קטן וזה בעניין הילדים העובדים במזנון, וזה הערה של הבת שלי כי אני לא הייתי איתה בסרט רק הבאתי אותה ואת חברה שלה, הפופקורן היה מזעזע מלוח שכמעט התעלפו הג'ערה הגדולה של הפופקורן שהם קנו ב-22 ש"ח הלכה כולה לפח!! השירותים בקומת אולמות הקולנוע לא פתוחים, איש לא יודע למה, צריך לעלות למעלה לשירותים, נשמע לכם הגיוני?? ככה הפסידו עוד זמן מהסרט אחרי ההפסקה!! איך אומרים ככה זה כשפותחים מהר מהר, זה היה הרושם שלי, שלא הכל גמור ורק מיהרו לפתוח.
 

אילנית03

New member
אתמול התקשרתי לשרות לקוחות ש

שלהם והשארתי את אותה התלונה בדיוק טרם חזרו אליי.
 
למעלה