מייל שכתבתי להנהלת גלובוס גרופ
אבקשכם להעביר מכתב זה למנכ"ל/סמנכ"ל הרשת. היום בערב היינו בסרט פעם ראשונה ואולי אחרונה בקולנוע החדש במודיעין...זלזול שכזה בצופים לא ראינו זמן רב. א.אין פוקוס בסרט.המסריט גם מתווכח שכן יש פוקוס. מסתבר משיחה שניהלנו עם עובדת שזו בעיה שצופים רבים מעלים ב.טינופת בכל מסדרון ופינה.ממש כמו אחרי מלחמה. ג.אין נציגות-אין מנהל בסביבה לדבר איתו.לדברי העובדת הוא בעזריאלי... ד.באולם 8 תריסי המיזוג רועדים ורועשים ה.עובדי המזנון ילדים חסרי נסיון,עובדים באדישות גמורה ללא פיקוח והשגחה ובגללם איחרו רבים לתחילת הסרט ד.2 עובדות הקולנוע אישררו את טענתנו לגבי הפוקוס ואף ניסו לדבר עם המסריטים אך ללא הועיל...הם גם לא ענו לנו בטלפונים הפנימיים. ה.חסרה נוכחות עובדים מבוגרים המסוגלים לשלוט בברדק בקופות ובנקיון ובתפעול לדעתי ו.מה זו החוצפה בענין אי כיבוד כרטיסי אשראי?!ממתי לרשת גלובוס יש בעיה לקבל מסופון תוך יום-יומיים?! אני מצפה להתיחסות וטיפול .תודה
אבקשכם להעביר מכתב זה למנכ"ל/סמנכ"ל הרשת. היום בערב היינו בסרט פעם ראשונה ואולי אחרונה בקולנוע החדש במודיעין...זלזול שכזה בצופים לא ראינו זמן רב. א.אין פוקוס בסרט.המסריט גם מתווכח שכן יש פוקוס. מסתבר משיחה שניהלנו עם עובדת שזו בעיה שצופים רבים מעלים ב.טינופת בכל מסדרון ופינה.ממש כמו אחרי מלחמה. ג.אין נציגות-אין מנהל בסביבה לדבר איתו.לדברי העובדת הוא בעזריאלי... ד.באולם 8 תריסי המיזוג רועדים ורועשים ה.עובדי המזנון ילדים חסרי נסיון,עובדים באדישות גמורה ללא פיקוח והשגחה ובגללם איחרו רבים לתחילת הסרט ד.2 עובדות הקולנוע אישררו את טענתנו לגבי הפוקוס ואף ניסו לדבר עם המסריטים אך ללא הועיל...הם גם לא ענו לנו בטלפונים הפנימיים. ה.חסרה נוכחות עובדים מבוגרים המסוגלים לשלוט בברדק בקופות ובנקיון ובתפעול לדעתי ו.מה זו החוצפה בענין אי כיבוד כרטיסי אשראי?!ממתי לרשת גלובוס יש בעיה לקבל מסופון תוך יום-יומיים?! אני מצפה להתיחסות וטיפול .תודה