רציתי לדעת בבקשה האם קיים שרת מייל חינמי כמו HOTMAIL וכו' ושניתן לפתוח את המיילים שלו ע"י הOUT LOOK ??? אם כן איך מבצעים זאת?? מה להגדיר וכמובן איפה לפתוח תיבת מייל? תודה וחג שמח
נכון שאם משיארים את ההגדרות כמו שהן כאשר מגיע דואר שמכיל וירוס ולוחצים על המייל נפתח ה-Preview שלו. מה שישר מדביק אותך אלא אם כן האנטי וירוס לא עוצר את זה. לעומת זאת אם מגדירים לתוכנה לא לעשות Preview תוכל בלי בעיות למחוק את הדואר הרע.
על המחשב יש אנטי וירוס מעודכן... וזאת האופציה היחידה שלי למייל כרגע אז על איזו חברה אתם ממליצים??? (חשוב לי גודל התיבה) ואולי גם אם אותה חברה סורקת וירוסים (כמובן שיעבוד בOUTLOOK ואיך לעשות שלא תפתח החלונית המקדימה?? החברות הן: http://mail.uni.de http://quickemail.de http://gmx.net http://mypad.com http://kgb.cz http://amexmail.com http://freemail.web.de http://uyeler.mynet.com http://eng.mail.port.ru http://passagen.se http://myrealbox.com http://mail.urbia.de http://my-mail.ch http://westonline.com http://mundomail.net http://www.hotpop.com http://webmail.berlin.de http://club.lemonde.fr http://emailcity.de http://mail.lycos.co.uk http://epost.de http://schondrin.de http://freemail.nl http://idlo.de http://saintmail.net http://topsurf.com http://uk2.net http://liquid2k.com http://dostmail.com http://www.hotpop.com http://newmail.net http://mail.arabia.com http://mail.ofir.dk http://home.se http://epost.portalen.no http://runbox.com http://mail.tut.by
אני עורך לאתר הזה בדיקות כבר כמה ימים והמיילים שאני שולח לשם מגיעים רק לאחר כמה שעות. השליחה מתוך spymac היא בסדר גמור (לפחות אצלי) והגודל המקסימלי לכל הודעה נכנסת ויוצאת הוא 10 MB. אז בינתיים האתר מגיב די לאט כנראה בגלל המעבר לתיבות של 1GB ואני חושב שבקרוב הם יסדרו את הבעיות של איטיות.
זה היה ניסיון כושל ובגלל זה הפסקנו עם זה... אני עובד עם pop3 ומנסה גם עם web לפעמים... לפעמים זה מתחבר, לפעמים לא, דואר מגיע אחרי שעות, כשאני מקבל מייל בנפח גדול לוקח לו לרדת שעה... בקיצור, i12 עדיף