מיטת תינוק

shanigal

New member
מיטת תינוק

אשמח אם תייעצו לי איך לבחור מיטה ושידה לתינוקת שלנו שעומדת להגיע חודש הבא. תודה, שני
 

d i n o l e

New member
לפי הטעם והיופי, כולם אותו דבר

(כמובן נקודת פתיחה שיש לזה תו תקן , אבל בד"כ הולכים על מיטת משכל או טל ולהם יש תו תקן)
 

ritush2002

New member
מה לבדוק?

1. הכי חשוב לבדוק שיש תו תקן. בשביל להקל עליך, בארץ נכון להיום יש רק 2 חברות שיש להן תו-תקן: טל ומשכל. 2. תחשבו האם אתם צריכים שידת החתלה. החלופה היא לחתל על המיטה שלכם/ספה/שמיכה מונחת על הרצפה. יש הרבה תינוקות שהם מאד פעלתניים והחל מגיל כמה חודשים כבר מאד קשה לחתל אותם על שידת החתלה שלא לדבר על מסוכן. החלופה היא לקנות ארון שיש לו בד"כ יותר מקום לאחסון. 3. מזרון למיטה - רק חדש!!!! אל תחסכו בזה, גם אם ייצא שתקבלו מיטה בירושה. זהו פחות או יותר. המלצה אישית שלי היא לא לבזבז הרבה כסף על ריהוט לתינוק כי כבר בגיל שנה וחצי-שנתיים גם השידה וגם המיטה די לא רלוונטיות (אלא אם כן מתכננים כמה ילדים "צמודים"). שתהיה לידה קלה!
 

RTשוק

New member
אחלה עצות! ומוסיפה עוד משהו קטן

גם לנו לא התאים לקנות שידת החתלה - ואיזה מזל שלא קנינו! לדעתי - סתם רהיט תופס מקום ולא ממש פונקציונאלי (אפילו בארון שלוש דלתות שלנו שמיועד אך ורק לצרכי הילד אין מספיק מקום, אז בשידה? חחחח). וגם החלק העליון שמיועד להחתלה לרוב קטן ולא ארוך מספיק. יש לנו חברים עם תינוק בן חדשיים שקנו שידה ומחתלים עליה את הילדון - באלכסון, כדי שיהיה לו מקום... אנחנו קנינו משטח החתלה נייד שמתלבש בצורה בטיחותית על מיטת התינוק, וכשהוא רגוע - אפשר להשתמש בו כדי לחתל אותו. משטח כזה עלה 90 ש"ח ובינתיים (5 חודשים) הוא יעיל לנו מאד. לידה קלה!
 

rjf

New member
לעומת זאת - הייתי בטוחה שאני לא

אקנה שידה כי לא צריך (בסוף ההורים קנו לי ) ולהפתעתי מאוד שימושי ונוח עד היום כשבני בן 10 חודשים עוד מעט
 

dafgol

New member
לא השתמשנו בשידת ההחתלה

עם הבן הראשון השתמשנו קצת , והפכנו אותה לארונית משחקים. את הבן השני מחתלים על המיטה שלו\שלנו\של הבן הגדול. בדיעבד ...לא הייתי מוציאה כסף על שידת החתלה.
 
נהנים מאוד משידת ההחתלה!

נוח, טוב לאיחסון וחוסך כאבי גב. קנינו במבצע של שילב.
 

shanigal

New member
תודה על כל העצות הטובות !!

ובעיקר על נושא שידת החתלה - לא חשבתי על זה - יש כמה נקודות חשובות שהעלתם, תודה ! לגבי מיטות - יש דברים שצריך לבדוק חוץ מתו - תקן? שני
 
עצתי לא לוותר על שידה. מאד נוח

וגם כל הדברים להחלפה עליה ובתוכה. יותר בריא גם לגב (תבדקי שמגיע לה לגובה המותניים שלא תצטרכי להתכופף). חוץ מזה גם יפה ופרקטי גם לאח"כ כאיחסון לשונות, צעצועים וכד'
 

tunalover

New member
אנחנו קנינו שידה ומיטה ביד שניה

מעולים!!! 700 ש"ח שניהם ביחד כאשר השידה היא רחבה מהסטנדרט - עבודת יד. עד היום, בן שנה ושלוש, משתמשים בה כארון בחדר שלו במקום להכניס ארון גדול. אני בעד לקנות משהו טוב וחזק להתחלה שיהיה טוב גם הלאה.
 

shani74

New member
דווקא לא הייתי מוותרת על שידה

התינוקת שלנו קצת קטנה ולכן השידה (שאמנם ירשנו ולא קנינו) משמשת אותנו עד היום (11 חודש), אבל גם לזמן קצר יותר זה טוב, כדי לא לחטוף כאבי גב. אגב נדמה לי שראיתי בשבוע שעבר שיש מבצע במוצצים על שידה, אז אולי כדאי שתתקשרי ותשאלי.
 
לגבי שידה

לא לקנות כזאת שהמגרה העליונה מפוצלת לשתיים או שלוש מגרות, חבל על המקום, עדיף מגרה אחתולחלק בפנים עם סלסלות פלסטיק. לדעתי עדיף על רגליים, שאפשר לנקות בקלות מתחת או צמוד לגמרי לרצפה אבל לא גודל כזה שחלק ממשחק נכנס פנימה ואין איך להוציא אותו.
 
למעלה