מיטה וחצי או מיטה זוגית?

ספויילר

New member
מיטה וחצי או מיטה זוגית?

שלום אנשים! אחרי 25 שנה החלטתי לעבור ממיטת יחיד למיטה קצת גדולה יותר (הגיע הזמן לא?) ואז הגיע ההתלבטות הגדולה: מיטה וחצי (כלומר 1.20 על 2.00) או מיטה זוגית (1.50 על 2.00)? כולה הבדל של 30 ס"מ, אבל מי כמונו ההומואים יודעים כמה כל ס"מ יכול לשנות עולם שלם אז למה אני כ"כ מתלבט? החדר שלי לא הכי גדול שבעלום כך ש-30 ס"מ יכולים להיות חשובים אבל גם לא קטן יותר מידי כך שזה נסבל. גם במיטה זוגית יהיה לי מספיק מקום לשים טלוויזיה ספה ושולחן קטנטן. ההתלבטות שלי מגיעה בעיקר בגלל הסקס וימים בהם יהיה לי חבר שישן אצלי מידי פעם. מהנסיון שלכם (לי אין יותר מידי נסיון, עדיין) עד כמה נורא לעשות סקס במיטה וחצי? ועד כמה נורא מידי פעם לישון לילה שלם אצל החבר במיטה וחצי? (לדעתי אגב זה יותר רומטי וכיף כי כמה שיותר מגע עם החבר זה יותר יתרון- אבל אני סתם רומנטיקן חסר נסיון). אז מה אתם מיעצים לי להזמין מיטה וחצי או מיטה זוגית? נ.ב ההודעה נכתבה גם בפורומים אחרים במטרה לקרוא כמה שיותר דיעות. סליחה מראש למי שקורא את ההודעה יותר מפעם אחת.
 

o O Y O o

New member
נו מה,

הפכו להיות פורום עיצוב פנים
(אני בעד
). הממ.. בגדול, מניסיון, מיטה וחצי מספיקה לשני אנשים.. ברור שיותר נוח במיטה זוגית, אבל במיטה וחצי יש מקום, בהחלט לא ישנים אחד על השני..
(אגב- תאמין לי שבהחלט לא כיף להיות ב'כמה שיותר מגע עם החבר' בלילות יוני-יולי-אוגוסט-ספטמבר הנעימים..
). הממ.. בגדול (בשנית)- זה מאוד תלוי בחדר שלך. כלומר, בגודל שלו, במיקום של המיטה.. בהנחה ואתה מכניס מיטה זוגית והדבר לא יהפוך את החדר שלך לבלתי אפשרי לתנועה (כמו בחדרים של אנשים שראיתי, שעל מנת לעבור מאיזור הארון לאיזור אחר בחדר צריך להתחיל לזחול מתחת/לקפת מעל ספות, מיטות, שולחות ולעיתים על ג'קוזי (נו טוב, זה היה במרפסת..
)). הממ.. קיצור- אם יש מקום, תכניס. אם אין מקום- אל תכניס.. רק מה שכן: פנים לעולם לא לכיוון הדלת. מיטה מתחת לחלון. ועוד כל מיני קראפים של פאנג שוואי..
 

רותם ™

New member
../images/Emo54.gifיאאאאא איזה כיף לך

אני עדיין על מיטת יחיד
לדעתי הדרך הכי טובה היא פשוט עם עוד חבר ללכת לחנות למיטות וששניכם תשבו ותראו כמה מקום נשאר, ומה ההבדל במחיר אם זה שווה את זה
 

creak cat

New member
bed to the bone ../images/Emo8.gif

הכי כיף זה להיצמד לפרטנר במשך כל הלילה. להתכרבל ביחד, כאילו להפוך לישות אחת
 

resputin

New member
תתפלא.. ../images/Emo178.gif

לקיר הקר נצמדתי בלילה. והוא? אכפת לו זה? הוא ישן מתחת לפוך! פוך I tell you! וכולי מים!
 

Tleilaxu

New member
../images/Emo6.gif

יש אנשים ויש אנשים. יש גם קירות, ובלטות..
.
 

IAmAPerson

New member
באיזה שעה זה היה?

אולי הוא היה כל כך שפוך שהוא היה נרדם בכל מצב?
 

resputin

New member
יאללה יאללה, הוא סתם היה בכיין..

אז נטשתי אותו בשביל גלידה.
 

python 4

New member
לך על מיטה וחצי

יותר קטן, יתן לך יותר מקום בחדר, ואין שום דבר נורא בסקס על מיטה וחצי או לישון ביחד על מיטה כזו.
 

Xboy123

New member
לי יש מיטה וחצי והצלחתי לישון בה עם

סקעת אפילו
חחח סתם.. יש לי מיטה וחצי ודווקא הצלחתי לישון בה עם אחותי ופעם עם אחיינית... זה מספיק לדעתי... בהחלט אפשר זוג.. אלא אם כן אתה הולך לישון עם מי ששבר את שיר העולם במשקל... (חצי טון)... אז זה כבר סיפור של 3 מיטות זוגיות וחצי חחחח..
 

BabyBoy1

New member
אם יש לך ניק

כמו "משוואת ברנולי" אז כנראה ממש משעמם לך.
 
למעלה