מיחזור פיודים

Swanton Bomb

New member
מיחזור פיודים

יודעים, שמתי לב למשהו.... רוב הפיודים שאנחנו רואים בזמן האחרון, וביניהם בעלי פרופיל גבוה, הם בעצם פיודים ממוחזרים שהתקיימו עד לפני כמה שנים. לדוגמא: שון מייקלס נגד כריס ג'ריקו - 2003 טריפל H נגד רנדי אורטון - 2004 JBL נגד ג'ון סינה - 2005 שון מייקלס נגד ריק פלייר - 2003 ג'ף הארדי נגד אומגה - 2007 רנדי אורטון נגד שון מייקלס - 2003 טריפל H נגד בוקר טי - 2003 בטיסטה נגד שון מייקלס - 2003 בוקר טי נגד כריסטיאן - 03'/05' ריי מיסטיריו נגד צ'אבו גאררו - לכו תספרו ג'ון סינה נגד ברוק לס.... אההה... בובי לאשלי
ועוד הרבה.... והשאלה היא מה טוב בשיחזור פיודים? זה לא כמו פיודים שהם משוחזרים לסגירות מעגלים כמו הרוק ואוסטין, אלא פיודים שהיו קטנים בעבר והשיחזור מקבל יותר השקעה בבנייה כמו מייקלס-בטיסטה וכאלה שהיו בעלי פרופיל גבוה ומשוחזרים תוך תוכנית-שניים לקרב PPV במידקארד כמו סינה-בראדשו. לWWE פשוט נמאס לחשוב על משהו מקורי כמו טייקר-אדג' או סינה-אורטון? לא שאני מזלזל בכולם, רובם היו טובים אז וגם טובים היום, חלק יותר טובים מהקודמים וכך ההיפך ויש כאלה שנשארו גרועים. אך בהחלט רצוי לאמר שמאז שסינה הפסיק לחנוק את החגורה קיבלנו פיודים חדשים ורעננים שלשם שינוי אנחנו לא נאלצים לשמוע את שמו בסיום PPV. כנראה הWWE כמו תמיד נהנים להשמיט פרטים מהעבר ולמחזר את הישן. אז מה דעתכם?
 

pufpuf

New member
זה עוד אחד "מיתרונות" הספליט.

מבחר היריבים מאד מצומצם, ובעיקר כי אין ממש איזון בין כמות הפייסים להילים אז אין ברירה אלא לשחזר שוב מפגשים. באופן עקרוני, אין לי ממש בעיה עם זה אם זה יוצר איזשהו שילוב מוצלח שגם בפעם הראשונה לא מיצה את עצמו כמו מייקלס וג'ריקו, או אם זה אותם אנשים שנמצאים עכשיו במקום שונה בקארד כמו מייקלס-בטיסטה שבסיבוב הקודם בטיסטה היה עוד מיד קארדר. אותי אישית מעצבן שחזור של דברים שנכשלו כשלון חרוץ פעם קודמת ושוב ושוב ושוב חוזרים עליהם, עם דגש על טריפס-אורטון.
 

meidadc

New member
מחזק

מישהו זוכר מי היה אלוף רו האחרון לפני שלושת המייניאיבנטרים הנוכחיים (סינה, HHH ואורטון)? מישהו זוכר מי היה האלוף האחרון של SD לפני שלושת המיינאיבנטרים הנוכחיים (טייקר, אדג' ובאטיסטה)? אני בכוונה מתעלם מהפיאסקו הקצר של גרייט קאלי
 

paul sold out

New member
וואו נקודה מעניינת

האלוף האחרון לפני אורטון סינה וטריפס היה אדג' אם אני לא טועה. אבל הרבה יותר מטריד אותי מתי בפעם האחרונה בס"ד קרב אליפות היה ללא טייקר אדג' או בטיסטה.
 

שי מילר

New member
מנהל
סייבר סאנדיי 2006

בדיוק בשבוע שעבר קראתי על זה באחד מאתרי החדשות. כמעט שנתיים (!)
 

meidadc

New member
אירוני משהו...

אז לפני שהוא היה אלוף SD שוב ושוב, אדג' היה אלוף רו האחרון שלישיית המיינאיבנטרים הנוכחית? איזה מרענן....
 

laizler

New member
עוד משהו להוסיף

אני מסכים מאוד עם כל מה שנאמר פה לפניי אבל עוד פרט חשוב לדעתי להוסיף זה שלפי דעתי צריך באופן שיטתי וחכם לשלב את הפיודים המחודשים עם העילה ליריבות מהיריבות הקודמת למשל אם בפיוד של אורטון וטריפל היו מוסיפים למרמור של אורטון את המרמור שטריפל העביר אותו וכשהעזיב אותו מאבולושיין היה מוסיף הרבה יותר עניין לפיוד הלעוס והמאולץ הזה
 

שי מילר

New member
מנהל
It was over once,why not go for 2?

זאת לפחות הגישה שלהם בכל הנוגע למחזור, לא רק של פיודים, אלא גם סוגי אנגלים, סגמנטים ודמויות. תמיד מנסים ליצור את הדבר הגדול הבא על פי נוסחאות שכבר הוכחו כאובר. זאת הסיבה שלאשלי הזכיר את לסנר (רק בלי כריזמה מינימלית וקרבות טובים), DX התעסקו עם וינס כמו אוסטין וקנדי מנסה להיות הרוקי הבא על המיק (גם אם לא הולך לו). כל המחזור הזה יצר מצב ביזארי שאם כבר יש פיוד בין שני טופ גאיז שטרם נוסה (אדג´-טייקר וסינה-אורטון שציינת מתאימים להגדרה), הדבר הראשון שיעבור בראש יהיה "וואלה, זה עוד לא עשו", במקום שזה יהיה דבר שבשגרה.
 

BeN ShaDe

New member
תגובה עם ../images/Emo58.gif מראו , ECW והקלטות ס"ד.

המחזור פיודים הזה בהחלט מעצבן , כי כל פעם אנחנו רואים את אותם פיודים. תסתכלו על שלושת קרבות האליפות הגדולים ב-ONS : אייץ' - סינה , קיין - שואו ואדג' - בטיסטה. את כולם כבר ראינו ואפילו הקרב השלישי היה גם בשנה שעברה ב-ONS. עכשיו אני מרגיש יותר מתמיד שה-WWE צריכים דראפט ואני מאוד שמח שזה הולך לקרות בתוך 3 שבועות. ככה נוכל לקבל פרצופים חדשים וטובים בכל בראנד שיפתחו פיודים חדשים , מרעננים וטובים.
 
למעלה