מיזוגי ענק בענף הרכבות - ייתכן שישפיעו על המכרז של ר"י

מצב
הנושא נעול.

טשאפק 2

New member
מיזוגי ענק בענף הרכבות - ייתכן שישפיעו על המכרז של ר"י

מיזוגי ענק בענף הרכבות - ייתכן שישפיעו על המכרז של ר"י
כתבה בדה-מארקר: שתיים מהמתמודדות על מכרז הענק של ר"י לרכישת קטרים חשמליים, שתי חברות סיניות. שוקלות להתמזג. גם שתי המתמודדות האחרות, אלסטום ובומברדייה, מנהלות מו"מ. יכולות להיות למיזוג השלכות משפטיות על המכרז.
 
חברי הפורום ידעו כבר מ 23 למרץ 2015

מיזוגי ענק בענף הרכבות - ייתכן שישפיעו על המכרז של ר"י
כתבה בדה-מארקר: שתיים מהמתמודדות על מכרז הענק של ר"י לרכישת קטרים חשמליים, שתי חברות סיניות. שוקלות להתמזג. גם שתי המתמודדות האחרות, אלסטום ובומברדייה, מנהלות מו"מ. יכולות להיות למיזוג השלכות משפטיות על המכרז.
חברי הפורום ידעו כבר מ 23 למרץ 2015
זו ההודעה שמסרתי אז:

מכרז ל 62 קטרים חשמליים וההפתעות העסקיות
היום הפיצה סוכנות הידיעות (אינטרנט) Bloomberg ידיעה שחטיבת המטוסים של Bombardier נמצאת בבעיה ושכנראה גם בחטיבת הרכבות שלה יש קשיים פיננסיים שעשויים להביא ל ״התקרבות״ בינה ל Alstom(אין אשור בשלב זה).
היה ויהיה ממוש, אז יווצר מצב מאוד מענין מההיבט הטכני ולא קל עבור המחליטים ברכבת ישראל הואיל ושתי החברות הסיניות שהצעותיהן אושרו להמשך בדיקה,
CSR ו CNR , התאחדו עכשיו לחברה אחת(הגדולה ביותר בעולם) שתיהיה בתחרות עם קבוצת Bombardier-Alstom גם כן מאוד חזקה .
במלים אחרות: יהיה כאן קרב ״טכני-מסחרי״ בין סין לאירופה ואולי אפילו סיני-צרפתי, כי סביר מאוד לחשוב ש Alstom ייצר במפעלו היעודי ב Belfort ו Bombardier במפעלו ב Crespin בצפון צרפת(לשעבר ANF).
בחירה אישית: עדיפה הטכנולוגיה והנסיון האירופאי.

בחירה אישית(מאי 2015):: כדאי לחלק את ההזמנה בין 2 האירופיות ולהבטיח (???) את פתיחת A1 באפריל 2018.
 

טשאפק 2

New member


חברי הפורום ידעו כבר מ 23 למרץ 2015
זו ההודעה שמסרתי אז:

מכרז ל 62 קטרים חשמליים וההפתעות העסקיות
היום הפיצה סוכנות הידיעות (אינטרנט) Bloomberg ידיעה שחטיבת המטוסים של Bombardier נמצאת בבעיה ושכנראה גם בחטיבת הרכבות שלה יש קשיים פיננסיים שעשויים להביא ל ״התקרבות״ בינה ל Alstom(אין אשור בשלב זה).
היה ויהיה ממוש, אז יווצר מצב מאוד מענין מההיבט הטכני ולא קל עבור המחליטים ברכבת ישראל הואיל ושתי החברות הסיניות שהצעותיהן אושרו להמשך בדיקה,
CSR ו CNR , התאחדו עכשיו לחברה אחת(הגדולה ביותר בעולם) שתיהיה בתחרות עם קבוצת Bombardier-Alstom גם כן מאוד חזקה .
במלים אחרות: יהיה כאן קרב ״טכני-מסחרי״ בין סין לאירופה ואולי אפילו סיני-צרפתי, כי סביר מאוד לחשוב ש Alstom ייצר במפעלו היעודי ב Belfort ו Bombardier במפעלו ב Crespin בצפון צרפת(לשעבר ANF).
בחירה אישית: עדיפה הטכנולוגיה והנסיון האירופאי.

בחירה אישית(מאי 2015):: כדאי לחלק את ההזמנה בין 2 האירופיות ולהבטיח (???) את פתיחת A1 באפריל 2018.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה