מיומנו של אחד שנאלץ בטעות לנסוע עם:

מצב
הנושא נעול.

connex

Active member
מיומנו של אחד שנאלץ בטעות לנסוע עם:

מיומנו של אחד שנאלץ בטעות לנסוע עם:
סופרבוס עליתי ב"תחנה מרכזית" לוד ועליתי על קו 11 כשמו כן הוא- עדיף ללכת ברגל מאשר לנסוע איתו הרכב- 3939 לשעבר של דן (וגורם לכאבי ראש אדירים מהרעש) הנהג- אחד שלא מבין מה אומרים לו ומחייב אותי על נסיעה לרמלה במקום בעיר. בסוף למזלי הוא הצליח להבין. על מכונות כרטיסים לא שמעו בחברה (גם לא על שילוט תקין) סיכום- מזל שהנסיעה הייתה רק 10 דקות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה