motherhood
New member
מיומנויות שירות לקוחות - שירות רגשי
הי, אני מחפשת מערכי הדרכה בנושא מיומנויות של שירות לקוחות, בהתייחס בעיקר לשירות רגשי המדבר עם הלקוח בגובה העיניים ומתחבר אליו מהמקום הרגשי. אני במטרה לייעל את תסריטי השיחה בהם משתמשים כיום אצלנו בשירות הלקוחות, ולהביא לעובדים את הרציונל מאחורי הדברים. מדוע לדבר עם הלקוח בגובה העיניים (לא מספיק להיות מנומס, צריך להיות ממקום לא מתנשא, לדבר פשוט, לשתף את הלקוח ועוד). אם אתם יודעים איפה אני יכולה למצוא את זה, אשמח תודה
הי, אני מחפשת מערכי הדרכה בנושא מיומנויות של שירות לקוחות, בהתייחס בעיקר לשירות רגשי המדבר עם הלקוח בגובה העיניים ומתחבר אליו מהמקום הרגשי. אני במטרה לייעל את תסריטי השיחה בהם משתמשים כיום אצלנו בשירות הלקוחות, ולהביא לעובדים את הרציונל מאחורי הדברים. מדוע לדבר עם הלקוח בגובה העיניים (לא מספיק להיות מנומס, צריך להיות ממקום לא מתנשא, לדבר פשוט, לשתף את הלקוח ועוד). אם אתם יודעים איפה אני יכולה למצוא את זה, אשמח תודה