מיומנויות שירות לקוחות - שירות רגשי

motherhood

New member
מיומנויות שירות לקוחות - שירות רגשי

הי, אני מחפשת מערכי הדרכה בנושא מיומנויות של שירות לקוחות, בהתייחס בעיקר לשירות רגשי המדבר עם הלקוח בגובה העיניים ומתחבר אליו מהמקום הרגשי. אני במטרה לייעל את תסריטי השיחה בהם משתמשים כיום אצלנו בשירות הלקוחות, ולהביא לעובדים את הרציונל מאחורי הדברים. מדוע לדבר עם הלקוח בגובה העיניים (לא מספיק להיות מנומס, צריך להיות ממקום לא מתנשא, לדבר פשוט, לשתף את הלקוח ועוד). אם אתם יודעים איפה אני יכולה למצוא את זה, אשמח תודה
 

airoger

New member
אינ' רגשית בשירות לקוחות

מצרפת לך קובץ על אינ' רגשית בשירות לקוחות, אולי זה יעזור לך... בכל מה שנוגע לאמפטיה וכו' בהצלחה
 
למעלה