מיום חמישי!!! מיום חמישי!!!!

מיום חמישי!!! מיום חמישי!!!!

מיום חמישי עומדת פה הודעה רצינית, ונכון שאינה קשורה לתמיכה הטכנית שלכם, אבל במקרה - עוסקת בסכנה אמיתית המרחפת על הגולשים, ואין התייחסות מינימלית של הנהלת הפורומים????? והנה, בינתיים, הודעה נוספת, מורחבת מנומקת ונתמכת בסימוכין שעוסקת באותו נושא עצמו. כגולשת בתפוז, ובשם כל גולשי הפורטל, אני עומדת על זכותי לדעת כיצד מטפלת ההנהלה בגולשים המהלכים אימים על משתתפי הפורומים בכלל, ובגולש המדובר בפרט !!!! תודה, ובברכת שבוע טוב. סירנה בלי שירה.
 
קראנו את הודעותיך שבקישור

עליך לפנות למנהל/ת הפורום שבו גולש המשתתף המטריד, במידה וההטרדה נמשכת, אנא שלח אלינו אי מייל עם קישורים להודעותיו הספציפיות של אותו משתתף כדי שנוכל לערות את הבירורים הנדרשים.
 
אם קראתם את ההודעות

אז איך אתם שולחים אותי לטפל בבעיה??? אתם שולחים אותי למנהלת הפורום כשכתוב בהודעות בפרוש שהיא מתרועעת עם הטיפוס המבחיל הזה? הרי לא צריך להיות חכם גדול להבין שרוב האיומים שלו נשלחים לגולשים במסרים, שבחלקם התפרסמו בהודעות שהבאתי לכאן, אז איך אתם רוצים קישורים? אתם צריכים לטפל בעניין, ולפרסם הודעה בפורום שכל מי שנשלחו אליו מסרי איומים לתיבה הפרטית, שימחק את הפרטים המזהים וישלח לכם העתקים!!! לא רוצה לחשוב שאם בסוף תהיה חקירה משטרתית, אז גם ההתכתבות הזאת עם ההנהלה תהיה חלק מהחקירה. תתעוררו!!!!!
 
../images/Emo124.gif מקפיצה שוב - זה יותר מחשוב

זה עבר כבר לעמוד השלישי, ואין עניין דחוף וחשוב יותר מאשר איומים על מכות בחיים האמיתיים על גולשים בפורומים של תפוז!!!! שיראו כולם - וייראו! הנהלה, אתם חייבים לפעול, לעשות משהו, להתריע, להזהיר, לאסוף חומר, תעשו משהו!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

פגעסוס

Well-known member
../images/Emo26.gif

מאחר וההנהלה לא עובדת בסופ"ש (חמישישישבת), ההודעות עדיין לא נענו.
 
למעלה