מיוחד וזול (יחסית). יש דבר כזה??

א ו ר ה1

New member
מיוחד וזול (יחסית). יש דבר כזה??

הי.
אנחנו משפצים את דירתנו שנמצאת בירושלים. הדירה קטנה עם חלונות מקושתים ובעלת אופי ירושלמי ישן. אנחנו מחפשים ריהוט מיוחד וכפרי , בסגנון איטלקי ואולי אתני מעץ מלא(?), למטבח ולסלון. הכי קל כמובן לגשת לאיקאה עם התקציב שלנו. אבל האם יש בנמצא מקום במחירים של איקאה עם ריהוט ואיבזור ברמה סבירה ועיצוב מיוחד? תודה רבה
 

חופית882

New member
ריהוט כפרי, בסגנון איטלקי ואתני מעץ מלא?

יש פה בערך 17 סגנונות שונים שדי רחוקים אחד מהשני.
הסגנון האיטלקי הקלאסי הוא מאוד יוקרתי, מהרצפה עד התקרה, שנדלירים, קרניזים, שיש, קפיטונאז' בכל מקום אפשרי בערך, הרבה פיתוחים בעץ וכו', בלי עזרה מקצועית של מעצבת פנים - יכול להיראות נובורישי להחריד.
ואם את מדברת על הסגנון האיטלקי מודרני - אז את מתרחקת אפילו יותר מהכפרי ובטח מהאתני - מינימליסטי, קווים נקיים בלי קישוטים מיותרים, בטח לא אתניים.
הסגנון האתני לעומת זאת מאופיין בצבעים עזים, בדים אקזוטיים, והדפסים ,שטיחים מקושטים (זיגלר וכדו'), גילופים ועיטורים - הכל מאוד מקושט (עם השפעה שונה לחלוטין מהאיטלקי הקלאסי)
ואיקאה.. זה איקאה, סקנדינבי, צבעים שקטים, קווים נקיים, מינימליסטי וקיים בערך בכל בית בישראל...
בקיצור, צריך להיסגר על קו מסוים, כמובן שאפשר לשלב סגנונות, אבל השילוב המדובר של האיטלקי, הכפרי והאתני הוא ממש out there... לא נשמע כמו שילוב טוב...
 

א ו ר ה1

New member
נראה לי שלא הבנת אותי בכלל...

תודה על תשובתך. אבל אולי לא הסברתי את עצמי נכון.
אני מתלבטת בין האפשרויות כשאיקאה היא האפשרות הפחות טובה.
 

חופית882

New member
יכול להיות שלא הבנתי

כי באיקאה לא תמצאי את הסגנונות האלו.
אבל בלי קשר לסגנונות, באיקאה צריך לדעת מה לקנות (מניסיון כעובדת בקרת איכות באיקאה) - יש מוצרים מעולים, ששווים את המחיר המבוקש, ויש מוצרים שמחירם ממש גבוה - שעדיף לקנות את המוצר במקום אחר, ויש כמובן את המוצרים הפחות עמידים (איך לומר בעדינות) של איקאה.
 
למעלה